همسر اول روز دانش آموز 250000 تومان هدیه می دهد

[ad_1]

به مناسبت روز دانشجو، اول ساعتی هدایای آکادمی را به تمامی مشتریان فعلی و جدید سیم کارت های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار می دهد.

به گزارش دیجیاتو، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تمامی مشتریان فعلی و جدید کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت های دائمی جوانان، همزمان با فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو. “. آکادمی» هدیه تا پایان این ماه بهره مند شوید.

دانشجویان و مشتریان فعلی سیم کارت یووا با ثبت نام در سایت آکادمی موبایل پراتهام به صورت خودکار این اعتبار 250000 تومانی را دریافت خواهند کرد.

همچنین متقاضیان جدید می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه اینترنتی همراه اول نسبت به خرید سیم کارت های ویژه دانشجویی یا جوانان اقدام کنند. لازم به ذکر است اعتبار آکادمی حداکثر تا 4 روز پس از فعال سازی سیم کارت به آنها تعلق می گیرد.

شایان ذکر است «سیم کارت دانشجویی» همراه اول فقط در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و هر فرد تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده کند. از دیگر مزایای این سیم کارت ها می توان به امکان فعال سازی رایگان طرح «جمعه رویایی» و همچنین برقراری تماس و پیامک با تخفیف در داخل شبکه دانشجویی اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با سیم کارت دانشجویی همراه اول و مزایای آن اینجا کلیک کنید.

“یووا سیم کارت” همراه اول فقط برای افراد رده سنی 18 تا 30 سال است که در حال حاضر سیم کارت یووا ندارند.

راهنمای فعال سازی هدیه دانشجویی همراه اول

اگر از مشتریان کارت دانشجویی و جوانی هماره اول هستید، کافی است تا قبل از پایان سال 1400 یک بار وارد حساب کاربری خود شوید تا اعتبار هدیه فعال شود. برای ورود باید ابتدا به سایت موبایل آکادمی مراجعه کنید.

حال به قسمت لاگین رفته و شماره سیم کارت دانشجویی یا جوانی خود را وارد کنید. و سپس کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت تایید کد وارد کنید.

پس از انجام این مراحل وارد پروفایل خود شده و پیام ثبت اعتبار موفق دریافت خواهید کرد. یعنی اعتبار هدیه آکادمی موبایل به مناسبت روز دانشجو را دریافت کرده اید.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما