متن کامل قانون برنامه ششم توسعه- اخبار سیاسی تسنیم

سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، پردیس بهشتی تهران، پردیس نسبیه تهران، پردیس مطهری خوی، پردیس امام خمینی سلماس، پردیس علامه طباطبایی ارومیه، پردیس مفتح شهر ری، پردیس باهنر اصفهان، پردیس فاطمه الزهرا (س) اصفهان، پردیس بهشتی مشهد، پردیس الزهرا زنجان، پردیس بهشتی زنجان، پردیس پسران سمنان، پردیس رسالت زاهدان، پردیس مطهری زاهدان، پردیس رجایی شیراز، پردیس رجایی قزوین، خواجه نصیرالدین کرمان، پردیس امام خمینی گرگان و … دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وابسته به وزارت آموزش و پرورش: وزارت آموزش و پرورش و دانشگاهپاسخ فوق العاده سریع تربیت دبیر شهید رجایی هیچ گونه تعهدی در خصوص ارائه امکانات خوابگاهی به پذیرفته شدگان بومی استان تهران ( تهران، کرج، دماوند، فیروزکوه و شهریار و ..) در رشته های تحصیلی مربوط نخواهد داشت و از واگذاری خوابگاه جدا معذور می باشد. اساسنامه سازمان مذکور به پیشنهاد مشترک سازمان، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تصویب هیأت وزیران میرسد. اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، میتواند پیشنهادهای خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه نماید. صندوقها مکلفند تا پایان اجرای قانون برنامه بخشی از یارانه را با تسهیلات بدون سود و بلندمدت جایگزین نمایند. وجوه حاصل از فروش هر کدام از زندانهای مذکور که به تدریج و براساس توافق بهعمل آمده به حساب ویژه نزد خزانهداری کل واریز میگردد به عنوان درآمد اختصاصی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تلقی میگردد و در چهارچوب بودجه سنواتی صرف احداث زندانهای جایگزین در همان استان میگردد.

آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران صفادشت

ت- در راستای تأمین منابع پایدار در زمینه مقابله با حوادث و سوانح، نیمدرصد(5/0%) مندرج در ماده(163) قانون امور گمرکی به یکدرصد(1%) افزایش پیدا نموده و منابع حاصله پس از واریز به خزانه در قالب بودجه سنواتی در اختیار جمعیت هلالاحمر قرار میگیرد. 1- به منظور تأمین نیاز اقشار آسیبپذیر و گروههای هدف سازمانهای حمایتی به مسکن و رفع فقر سکونتی حداکثر تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه نسبت به تدوین طی مراحل قانونی و در چهارچوب بودجه سنواتی و اجرای برنامه تأمین مسکن اجتماعی و حمایتی اقدام نماید. تبصره 1- مشمولان این بند با سی و پنج سال خدمت و حداقل شصت و پنج سال سن بازنشسته میشوند. الف- دولت مکلف است در اجرای بند (52) سیاستهای کلی برنامه ششم و به منظور افزایش توان دفاعی کشور در تراز قدرت منطقهای و تأمین منافع و امنیت ملی، حداقل پنجدرصد(5%) از منابع بودجه عمومی و درآمدهای اختصاصی را بهعنوان سهم تقویت بنیه دفاعی در ردیفهای تقویت بنیه دفاعی در بودجه سالانه کشور اختصاص دهد. تبصره بند (ت) ماده (53) قانون برنامه ششم توسعه در طول اجرای برنامه در بخش مغایرت بر ماده (7) قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانشبنیان و تجاریسازی نوآوریها و اختراعات حاکم است.

دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی‌پور

تبصره- در ماده (18) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 25/2/1387 با اصلاحات و الحاقات بعدی عبارت «برنامه پنجم» به «برنامه ششم» تغییر مییابد. زمانبندی دریافت و بازپرداخت تسهیلات هر طرح و میزان استفاده آن از ساخت داخل با توجه به ظرفیتها، امکانات و تواناییهای داخلی و رعایت قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده(104) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 1/5/1391 و اصلاح بعدی آن» و اصلاح ماده (104) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 31/4/1394 باید به تصویب شورای اقتصاد برسد. 1- عوارض وصولی بند(الف)ماده(38) قانون مالیات بر ارزش افزوده، با رعایت ترتیبات قانونی و پس از کسر وجوه مقرر در قانون مذکور و واریز به حساب تمرکز وجوه آن استان نزد خزانهداری کل کشور از طریق حساب رابطی که بنا به درخواست سازمان امور مالیاتی کشور توسط خزانهداری کل کشور افتتاح میگردد، به نسبت هفتاددرصد(70%) شهرها و سیدرصد(30%) روستاها و مناطق عشایری و براساس شاخص جمعیت به حساب شهرداریها و سایت خبری دهیاریها واریز میگردد. شرایط جامعه ایثارگران موضوع بند (پ) ماده (2) قانون احکام دائمی برنامههای توسعه کشور به شرایط جامعه ایثارگران موضوع بند (پ) ماده (90) قانون برنامه اصلاح میشود. لایحه احکام مورد نیاز اجرای بـرنـامـه شـشـم تـوسـعـه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دی ماه 1394 تقدیم مجلس شد و کمیسیون تلفیق برنامه ششم این لایحه را از مرداد ماه سال جاری مورد بررسی قرار داد.

دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی

مسؤولیت اجرای احکام این ماده به طور مستقیم برعهده وزیر و رئیس دستگاههای مذکور است در اجرای این حکم مقامات یادشده مکلف به اتخاذ تصمیم می باشند. در لینکهای زیر با کلیک روی هر یک از آنها، درباره وضعیت جغرافیایی، تاریخی، شهرنشینی و مراکز سیاحتی و زیارتی این شهر بزرگ، اطلاعات جامع و مفیدتری میتوانید داشته باشید. تبصره 3- اعضای صاحبرأی این شورا برای چهار سال تعیین میشوند و این مأموریت برای یک دوره دیگر قابل تمدید است. محکومیت مؤثر کیفری در جرائم امنیتی موضوع فصل اول کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده) مصوب 2/3/1375 موجب محرومیت از امتیازهای مقرر در این بخش میشود. تبصره- تعرفههای قانونی هزینه این خدمات با تأیید سازمان مذکور، با تصویب هیأت وزیران توسط تشکلهای تعیین شده قابل دریافت و هزینه میباشد. همچنین بهرهبرداری از درختکاری و جنگلکاریهای دستکاشت بهمنظور زراعت چوب با تشخیص و مجوز سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مجاز است. استان خراسان شمالی کتابخانه شهید مراد با تجربهنهاد کتابخانه های عمومی کشور. استان زنجان کتابخانه عمومی الغدیرنهاد کتابخانه های عمومی کشور. استان زنجان کتابخانه عمومی حکیم زهراوینهاد کتابخانه های عمومی کشور. استان همدان کتابخانه عمومی قهرمان پاکبیننهاد کتابخانه های عمومی کشور.

آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی (اطلاعات ویژه) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما