متاورس قبلاً یک مشکل فاحش دارد

[ad_1]

کاترین کراوس، که در مورد آزار و اذیت آنلاین در دانشگاه واشنگتن تحقیق می کند، می گوید که وقتی واقعیت مجازی فراگیر و واقعی است، رفتار سمی در آن محیط نیز واقعی است. “در پایان، ماهیت فضاهای واقعیت مجازی به گونه ای است که به گونه ای طراحی شده است که کاربر را فریب دهد تا فکر کند از نظر فیزیکی در یک مکان خاص قرار دارد، و هر عمل فیزیکی آنها در یک محیط سه بعدی انجام می شود. او می گوید. این بخشی از دلیلی است که چرا پاسخ‌های احساسی می‌توانند در آن فضا قوی‌تر باشند، و چرا VR باعث تحریک سیستم عصبی داخلی و پاسخ‌های روان‌شناختی مشابهی می‌شود.»

این در مورد زنی که در Horizon Worlds به او دست زدند صادق بود. به گزارش The Verge، پست او چنین بود: “آزار و اذیت جنسی در اینترنت معمولی شوخی نیست، اما حضور در VR لایه دیگری را اضافه می کند که این حادثه را شدیدتر می کند. نه تنها دیشب مورد غرض قرار گرفتم، بلکه افراد دیگری نیز بیرون بودند. آنجا بود که از رفتاری حمایت کرد که باعث شد من در میدان منزوی باشم. [the virtual environment’s central gathering space]،

آزار و اذیت و آزار جنسی در دنیای مجازی چیز جدیدی نیست و انتظار دنیایی که در آن این مسائل به طور کامل از بین برود، واقع بینانه نیست. تا زمانی که افرادی هستند که پشت صفحه نمایش کامپیوتر خود پنهان می شوند تا از مسئولیت اخلاقی در امان بمانند، همچنان خواهند بود.

شاید مشکل واقعی به این فرض مربوط باشد که وقتی یک بازی را انجام می دهید یا در یک دنیای مجازی شرکت می کنید، استانتون آن را به عنوان “قرارداد بین توسعه دهنده و بازیکن” توصیف می کند. او می‌گوید: «به‌عنوان یک بازیکن، موافقم که بتوانم آنچه را که می‌خواهم در دنیای توسعه‌دهندگان طبق قوانین خودم انجام دهم. اما به محض اینکه آن قرارداد شکسته شد و من دیگر احساس راحتی نکردم، شرکت موظف است بازیکن را به هر کجا که می خواهد برگرداند و راحت برگردد.

سوال این است که مسئولیت اطمینان از راحتی کاربران با چه کسی است؟ به عنوان مثال، متا می گوید که به کاربران امکان دسترسی به ابزارهایی را می دهد تا خود را ایمن نگه دارند و به طور موثر مسئولیت را بر دوش آنها می گذارد.

کریستینا میلیان، سخنگوی متا گفت: «ما می‌خواهیم همه در Horizon Worlds تجربه مثبتی با تجهیزات ایمنی داشته باشند که به راحتی پیدا می‌شوند – و اگر به همه چیزهایی که ما ارائه می‌کنیم اهمیتی نمی‌دهند، تقصیر کاربر نیست.» از این ویژگی‌ها استفاده نکنید. ” “ما به بهبود رابط کاربری خود و درک بهتر نحوه استفاده مردم از ابزارهای ما ادامه خواهیم داد تا کاربران بتوانند موارد را به راحتی و قابل اعتماد گزارش کنند. هدف ما ایمن تر کردن Horizon Worlds است و ما متعهد هستیم که این کار را انجام دهیم.”

میلیان گفت که کاربران باید قبل از پیوستن به Horizon Worlds، یک فرآیند نصب را طی کنند که به آنها یاد می دهد چگونه Safe Zone را راه اندازی کنند. او همچنین گفت که یادآوری های منظم در صفحه نمایش ها و پوسترها در Horizon World بارگذاری می شوند.

اسکرین شات رابط Safe Zone از Meta

فیس بوک

اسکرین شات رابط Safe Zone
اسکرین شات ها توسط Safe Zone Interface Meta

فیس بوک

اما واقعیت این است که قربانی متا groping یا به فکر استفاده از Safe Zone نبوده یا نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. البته کراوس می گوید مشکل است. او می گوید: «مسئله ساختاری برای من مسئله بزرگی است. به طور معمول، وقتی شرکت‌ها به سوء استفاده آنلاین رسیدگی می‌کنند، راه‌حل آن‌ها این است که آن را به کاربر برون‌سپاری کنند و بگویند، در اینجا، ما به شما این قدرت را می‌دهیم که از خودتان مراقبت کنید.»

و ناعادلانه است و کار نمی کند. امنیت باید آسان و در دسترس باشد و ایده های زیادی برای امکان پذیر کردن آن وجود دارد. برای استانتون، این به سادگی نوعی سیگنال جهانی در واقعیت مجازی خواهد بود – شاید ژست V Quiver – که می‌تواند به ناظران نشان دهد که چیزی اشتباه است. فاکس به این فکر می کند که آیا فاصله شخصی خودکار، مگر اینکه دو نفر متقابل با هم نزدیک باشند، کمک کننده است یا خیر. و کراوس معتقد است که برای جلسات آموزشی مفید خواهد بود تا هنجارهای رایج در زندگی عادی را به وضوح نشان دهند: “در دنیای واقعی، شما فقط به طور تصادفی به کسی ضربه نمی زنید، بلکه باید این کار را به صورت مجازی انجام دهید.” باید به دنیا برده شود.”

تا زمانی که متوجه نشویم وظیفه چه کسی محافظت از کاربران است، یک گام بزرگ به سمت یک دنیای مجازی امن، نظم دادن به مهاجمانی است که اغلب اخراج می‌کنند و حتی پس از مشخص شدن رفتارشان واجد شرایط شرکت آنلاین هستند. فاکس می گوید: «ما به عوامل بازدارنده نیاز داریم. این به معنای اطمینان از یافتن بازیگران بد و تعلیق یا ممنوعیت است. (میلیون سعید متا”[doesn’t] جزئیات مربوط به موارد فردی را به اشتراک بگذارید” وقتی در مورد اتفاقی که برای هامور ادعا شده پرسیده شد.)

استانتون متاسف است که برای پذیرش ژست قدرت در سطح صنعت فشار نیاورد و نتوانست بیشتر در مورد حادثه غر زدن بلامیر صحبت کند. او می گوید: این یک فرصت از دست رفته بود. ما می توانستیم از آن حادثه در متا جلوگیری کنیم.

اگر چیزی روشن است، این است: هیچ ارگان واحدی وجود ندارد که صراحتاً مسئول حقوق و ایمنی کسانی باشد که در هر نقطه آنلاین شرکت می کنند، چه رسد به دنیای مجازی. تا زمانی که چیزی تغییر نکند، متاوره همچنان مکانی خطرناک و مشکل ساز خواهد بود.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما