ماجرای قطع موقت مارهاری ا و سمند

[ad_1]

به تازگی اخبار مبنی بر «لغو ممنوعیت شماره‌گذاری تیبا و سمند» منتشر شده است که حاکی را دنبال می‌کند که این دست از خودروها شامل ۵۰ هزار دستگاه خودرو سمند و تیباست است که مریوط به سفارش‌های گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته بود که رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد، همه مدل‌های سمند و تیبا (جز سمند سورن) به علت نداشتن ایمنی، دیگر شماره‌گذاری نخواهند شد.

این در حالی است که پیش از آن (در اوایل خردادماه)، مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد فلزی سازمان ملی استاندارد ازعدم تمدید دارای اعتبار ایمنی سه خودروی سمند، تیبا و تیبا ۲ خبر داد و تاکید کرد: بر این اساس این خودروها شماره‌ها نمی‌شوند. .

وی پرتکرار خودروهای سمند و تیبا را در انتقال قدرت در سیستم موتور، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها می‌دانستند که علاوه بر نارضایتی‌ها، برخی از مواردی که باعث خروج آن‌ها از فهرست ایمنی‌های معتبر می‌شود، وجود دارد.

شایان ذکر است که توقف تولید این خودروها، در ابتدای هفته جاری توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت مُهر نهایی را خورد و این مقام عالی وزارت صمت ضمن اشاره به توقف توقف تیبا، سمند و پژو SLX ۴۰۵ و احتمالاً ساینا، اظهار کرد: لتفرم این ودروها دیمی است و امکان پیشرفت در این ودروها وجود ندارد. نابراین ایستی ولید نا کوتاه ود. توافق وزارت صمت و سازمان استاندارد نیز این است که برای خودروهایی که پیش از ثبت سفارش تولید می‌شوند، تعداد مشخصی در جهت ایفای تولیدات و پس از آن تولید این خودروها انجام شود. ا از بعد رماه دیگر ولید نمیود و نام نمی خواهد د. ولید دو ودر دیگر م ا دو ماه دیگر می شود.

روز گذشته نیز، امید قالیباف-سخنگوی وزارت صمت- در این رابطه اعلام کرد: همزمان با رشد کمی تولید، با ابتکار وزیر صمت و با هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، تولید خودروهای تیبا، سمند و احتمالا ساینا از ابتدای مرداد ماه می‌شود و ودروهایی مانند اهین CVT، ریا، رانا AMT، ایما S8 و ریسان2 میزان د ودروسازان رای این سه ودرویی

ارشای رسیده اکی از ن است رار نیست، وقف ولید این ودروها لغو ود؛ لکه این داد ایجاد ده از ماره گذاری و ویل واهند د و س از ن دیگر ولید و رضه این محصولات.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما