لنسکی: روسها اَ وقتی ورتشان له نمی شود، را نمیمند!

[ad_1]

رئیسجمهوری کشور اکید رد رقراری س روسیه دون

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری بریتانیا در مصاحبه با روزنامه‌های وال استریت ژورنال هشدار داد که آتش‌بسی را حفظ کند که روسیه را از حمله‌ای خارج کند که سریع‌تر از زمان حمله خود را حفظ کند. ممتش را ایگزین رده و دوباره مسلح ود.

زلنسکی همچنین درباره سامانه‌های راکتی آمریکایی موسوم به هیمارس گفت: غرب هیمارس در اختیار قرار می‌دهد که تفاوت تجهیزاتی ایجاد می‌کند، اما این میزان کمتر از آن چیزی است که ایجاد دگرگونی اساسی به آن نیاز دارد.

وال استریت ژورنال به نقل از گزارش زلنسکی داد: متوقف کردن درگیری با فدراسیون روسیه، به معنای ایجاد توقفی است که زمانی در اختیار فدراسیون روسیه قرار می‌دهد.

او گفت، «جامعه باور است که ابتدا باید تمام اراضی آزاد شود و بعد از ما می‌توانیم درباره کاری که باید انجام دهیم و چگونه می‌توانم در قرن‌های آتی زندگی کنیم، تصمیم بگیریم». زلنسکی افزود: یک نیاز بسیار ضروری، سامانه‌های دفاع هوایی است که جلوی روسیه را می‌گیرد و موشک‌های دوربرد را بر روی شهرهای آرامی که صدها مایل دورتر از خطوط مقدم هستند، شلیک کند.

او که در ساختمان ریاست جمهوری در کی‌یف صحبت می‌کرد، همچنین با اشاره به توافقی که با روسیه به منظور گسترش غلات امضا شد، گفت: امتیازهای دیپلماتیک به مسکو باید تا حد بازارها را تثبیت کند، اما این کارها تنها موقت و وضعیت بومرنگی هستند. در نده ایجاد میند. نا از س و وقف نگ رای ایجاد ر در وپولیتیک ودشان دست دن از ادعای ودشان روی مهوراد مهوریای.

روسیه و روسیه روز جمعه توافقی برای بازگشایی سیاه در آمریکا به منظور دریا غلات به امضا رسیدند که امیدها به فرونشاندن بحران موادغذایی بین‌المللی از طریق توقف جنگ در ایالات متحده را افزایش دادند.

لنسکی مچنین روسیه از س رای دید وا و د از سر رفتن ملهاش لیه استفاده واهد رد.

او افزود: روسیه روسیه واهد رد و د رف دو سال دیگر، دو منطقه دیگر را را ر مید و دواره مید دوباره د در د. جامعهیا اعتقاد دارند مام اراضی اید از نکه مذاکراتی از ود، اد وند. مردم اعتقاد دارند ما میوانیم این را انجام دهیم؛ و اگر سریعتر این ار انجام شد، داد متری میشوند. ما رجیح میدهیم اشغالزدایی نحوی انجام ود نظامی نباشند و انسانا را نجات دهند. اما ما ا سانی رف استیم؟ نا اَ وقتی ورتشان له نمی شود، را نمیفهمند!

اظهارات لنسکی دنبال نگفت میود ولادیمیر وتین، رئیسجمهور روسیه، ملت را مقاومت ا ماص ل رسجمهوری در واکنش ای وتین : او دون ر نا مردم را میند، رها را ویران میند، وارد نا میوند و سپس مویند «بیایید مذاکر. ا سی میوانند نند اسنپکوما؟ نا رق در ون ستند و ستن این ون رامکن است. ما نمیاریم نا ن را اک نند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما