قابلیت جدید اینستاگرام; خدمات اشتراک پول برای کسب درآمد

[ad_1]

ارو-اینستاگرام اخیرا اشتراک‌های پولی را برای تعدادی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در ازای محتوای اختصاصی، ویدیوهای زنده، استوری‌ها و لوگوی بنفش رنگ با نام کاربری خود، مبلغی ماهانه از طرفداران خود دریافت کنند.

به گزارش فرارو، در حالی که ویژگی اشتراک فقط برای تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده در دسترس است، اکنون در هند برای برخی از تولیدکنندگان محتوا برای اشتراک ارز محلی هند در دسترس است.

طبق تصویری که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Salman_memon_7 به اشتراک گذاشته شده است، اینستاگرام گزینه اشتراک در حساب های سازندگان منتخب را نشان می دهد. قیمت این اشتراک ها 89، 440 و 890 روپیه در ماه است. این پرداخت ها از طریق پرداخت درون برنامه ای در سیستم عامل های اندروید و iOS انجام می شود. طبق یک گزارش، قیمت اشتراک پولی در ایالات متحده از 0.99 دلار تا 99.99 دلار در ماه متغیر است.

اینستاگرام // ویرایش

این برنامه همچنین یک برچسب بنفش با نام کاربری و توضیحاتی در مورد آنچه مشترکین حق انتشار دارند، مانند داستان های مشترک، ویدیوهای زنده منحصر به فرد با برچسب های اشتراک را نشان می دهد. در حال حاضر هیچ راهی برای تبدیل حساب اینستاگرام به حساب پولی در هند وجود ندارد. یکی از سخنگویان اینستاگرام گفت: «در حال حاضر، اشتراک‌ها فقط در ایالات متحده در دسترس خواهند بود، اما ما انتظار داریم به زودی اشتراک‌ها را در بازارهای بیشتری در دسترس قرار دهیم.» ،

در همین حال، رقیب اینستاگرام، تیک تاک، اخیرا فاش کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک اشتراک پولی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد از محتوای خود در پلتفرم اشتراک ویدیو کسب درآمد کنند. این ویژگی قابلیت پاداش دادن به توسعه دهندگان در TikTok را تکمیل می کند و در عین حال درآمد ثابتی را نیز برای آنها به دست می آورد.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر سال گذشته نیز ویژگی Super Followers را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد محتوای خاص مشتری را با دنبال‌کنندگان خود در این سرویس به اشتراک بگذارند، از جمله محتوای پشت صحنه، پیش‌نمایش اولیه و تعامل با مشتری (برای توییت‌ها). ،

منبع: گجت ها

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما