رست ان استقلال

[ad_1]

رهاد مجیدی، مدافع– افبک راست میواهد. این موضوع ندان ازه نیست و اتفاقا روزای ابتدایی در لیگ ستویکم رمی ردد؛ در ن مان، مجیدی ر لاف ادعای روزا ایانی ل ستم، در دارک در دارک.

اتفاقا رهاد مجیدی و استقلال سیار مکار نشان داد و از دروازه ام، از عزیزکن ریند. ریدهایی نزدیک به درصد نها دیل مهرهای اثیرگذار استقلال در نیمی از نخست و درنشیدنی این م اید در معدود ستی رهاد مجیدی ازیکن موردنظرش را ند، مدافع– افبک راست ود. ورود کوین یامگا به لیست خریدهای استقلال، نشان میداد که فرهاد مجیدی، بازیکن مورد نظرش برای حضور در این پست را خرید، ولی ابتکار فرهاد در بازی گرفتن از کوین به عنوان یک قابلیت ثابت کرد، سرمربی جوان قبل از استقلال، نقشه های دیگری برای یامگا. رانسوی داشته است.

نور د ا وجود لاشا روان، وریا وری نها نه رهاد مین موضوع از مان روزای نخست، نگرانیای رهاد مجیدی را دید رده ود، و اگر وریا مصدول ماو مجیدی میدانست که می تواند از کوین یامگا به جای اوریا غفوری استفاده کند، ولی از آنجا که وریا هنوز توان لازم برای حضور در این پست را دارد و از طرفی یامگا هم مهارت در خط حمله به رخ کشیده بود، نمی خواست به همین راحتی، تغییر می کند. ابل نیای در رکیب داشته اشد رچند او ناگزیر د در ول نیمفصل این ار را انجام دهد. وریا دور د، از رکیب ماند و امگا سمت راست دفاعی استقلال رده د ا ر مله وستقلال ا.

از مه این معادلات اما، رهاد مجیدی ر مه ا را رده ود. او صالح حردانی، مدافع راست فولاد را زیرنظر گرفته بود و میدانست که با اضافه کردن او به ترکیب استقلال، می تواند نگرانهایش بابت پست مدافع هافبک را از یک سو و جلوگیری از تغییرات در خط حمله از سوی دیگر، کند. ا این وجود، الح رخلاف ارف اسی و ر نیک نفس، در ولاد ماند ا روژه رهاد مجیدی ناتمام ماند. ن روسه ناتمام این روزا در الگیری دوباره است؛ الا ا دن نجره نقل و انتقالاتی اشگاه استقلال، استقلال،

ورود الح ردانی استقلال نهم نوان ازیکن ملیوش، از ر مان ارار مجیدی راییدن ازیکنی مست ا اپیتان این روزا وریایی اید م سرپرست، الا رفتن snap و سالش، نیاز ایگزین مطمئن دارد. موضوع، اما اینجاست ا الح ردانیِ ملی وش، نوان ازیکن انشین استقلال مید اَزیکن اول؟

پاسخ به این سوال را شاید فرهاد مجیدی بهتر بداند، ولی آنهایی که کاپیتان استقلال را از نزدیک می شناسند میدانند که وریا اهل مبارزه است و از چالش، اتفاقا از نوع سختش، بیشتر استقبال می کند. وریا در سالهای متوالی، هر بار که این انتقاد در آستانه شکل گرفتن بود که راندمان کاریاش پایین آمده بود، به ناگاه تحول جذابی در سبک بازیاش شکل میگرفت و گرفتین را وادار به سکوت میکرد. نمایش خوب او در ترکیب استقلال حتی کار را به جایی می رساند که حق وریا میدانستند و میدانند که در ترکیب اصلی تیم ملی ایران آنهم در روزهایی که دراگان در پست وریا، آزمون و خطای زیادی کرده است، به میدان برود.

با این حال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران یکبار برای همیشه آب پاکی را روی دست کاپیتان استقلال ریخته و گفته است سبک بازی به گونه ای نیست که توجه او را برای دعوت از وریا به تیم ملی جذب کند. حالا، ورود احتمالی صالح حردانی به استقلال، همان قدر که پیامی از طرف فرهاد مجیدی به وریا غفوری است، فرصتی برای کاپیتان استقلال برای تسویه حساب با دراگان اسکوچیچی است که میگوید سبک بازی اوریا را نمیپسندد. اتفاقا با ورود صالح حردانی، شاید نه تنها جای اوریا در ترکیب تنگتر نیست، بلکه این انتقال برای کاپیتان استقلال، حکم بنزین سبزی با طعم تسویه حساب با سرمربی تیم ملی، آنهم در آستانه جام جهانی داشته باشید.

وتبال

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما