دید ویژگی اینستاگرام

[ad_1]

رارو-نظر می رسد اینستاگرام در ال ار ر روی ند ویژگی دید است. الساندرو پالوزی در ادامه ی ررسی این ویژگی است می ردازیم:

  • اشتراک اری مستقیم Reels در س وک

این ویژگی ما آن امکان را می دهد دون نیاز به انجام مراحل اضافی Reel Reels را در اینستاگرام اشتراک ارد، اید نه “Recommend on Facebook” س از ن می واند Reels اینستاگرام ود را در سبوک اشتراک ارد.

در ال ویرایش

  • ود دستورالعمل های ویرایشگر Story و Reels

اینستاگرام سعی دارد لتفرم ود را د امکان سان ند. Story و Reels می اشد. نگامی اربر نیاز ویرایش ا متن ود داشته است، دستورالعملی اهر می و نحوه ویرایش و

  • امکان اشتن ام در ورت دم سخنی ماس وتی ای ویدیویی

اینستاگرام در حال کار بر روی دکمه “Reply” است که گزینه های همراه “accept” و “recline” با تماس ظاهر می شود و زمانی که کاربر یک ویدیویی یا صوتی دریافت می کند می تواند آن لحظه را پاسخ دهد و نمی تواند در آن لحظه تماس را پاسخ دهد. انتخاب نه دید “پاسخ”

  • اربران اری می وند ماس ای وتی را دون ماره لفن ابل مشاهده دریافت نند

در الاضر، اگر اربر اری واهد از ریق ماس وتی در اینستاگرام ابلیت اشد، اید مارخ در دیت دی اینستاگرام ممکن است اربران وانند دون نیاز ماره لفن ا ساب اری ماس رند.

  • امکان اشتراک اری ویدیوهای زنده

این ویژگی ما امکان می دهد یک ویدئوی زنده را ارج از اینستاگرام اشتراک ارید. در الاضر اطلاعی در وصف ملکرد این ویژگی وجود ندارد.

در ال ویرایش

اینستاگرام به ویژگی‌های Take A Break را برای گزارش اکثر افراد فعال کرده است. در ماه نوامبر، آدام موسری، رئیس اینستاگرام توضیح داد که ویژگی Take A Break است تا به کاربران یادداشت کند که پس از گذراندن مدت زمان مشخصی در برنامه، این استفاده از برنامه را انجام دهد.

Nosss میگوید که این ویژگی کاملاً اختیاری است و کاربران می توانند بازه های زمانی 10، 20 یا 30 دقیقه ای را انتخاب کنند تا آنها را یاد بگیرند که چه مدت در برنامه اینستاگرام در حال گشت و گذار هستند و زمان حفظ را به آن ها یادآوری می کنند. ند. این ویژگی اکنون از ند ماه مایش در ایالات متحده، ریتانیا، ایرلند، آنادا، نیوزیلند و استرال در

منبع: phonearena

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما