در اهواز؛ اتل سر مسرش را در آبان رخاند

[ad_1]

ساعت 15 ر نبه 16 من ماه، مرد وانی لوی مان وحشت ده مردم سر نش را در میدان سائی ار اهواز د ا د ا د ار د ا د د

ارش رکنا لافاصله این نایت ولناک از سوی اهالی وحشت ده میدان سائی مرکز وریت ای لیسی د.

دین رتیب می اَرآگاهان ادار لیس اهی مراه ا لی سن لو ازپرس ویژه ل در محل ادثه

ماموران لیس در نه نایت ا سد دختر 17 ساله ا مخالفند

ات ر نشان داد دختر وان س از رار رکیه ا سوی مسرش

بررسی های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پاهای مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده است و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شده اند.

ناسایی و دستگیری املان ل ناموسی در اهواز

ا ادامه دا این که ارآگاهان ادارات لیس اهی ا معلومات و لیسی مخفیگاه املان نان رایی

تیم جنایی از این اطلاعات مهم با هماهنگی علی حسن لو قتل راهی برای مخفی بازپرسی شدند و ساعت 18 عصر امروز قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بنابراین گزارش با علی حسن لو پرس ویژه قتل جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و عامل جنایت برای کشف دستور این قتل در اختیار اداره پلیس پلیس قرار گرفت.

واکنش دادگستری وزستان

س ل دادگستری استان وزستان از رخورد اطع و سریع دستگاه ایی ا وامل ن وان اهوازی ر داد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در گفتگو با میزان، اظهار کرد: متاسفانه امروز قتلی در اهواز اتفاق افتاد و متعاقب آن قاتل اقدام به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان های شهر کرده است که این امر باعث خدشه به امنیت روانی می شود.

وی با بیان اینکه با تلاش پلیس و دستورات قضایی لازم، عوامل شناسایی و ساعات پس از حادثه دستگیر شدند، گفت: دستگاه قضایی استان با این حادثه قاطعانه و سریع برخورد می کند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما