جایگاه دستگاه های بهداشتی دیجیتال در کنترل سلامت قلب و عروق + قرعه کشی Xiaomi Mi Band 6

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

روز جهانی قلب و بر سلامت دیجیتال تمرکز کنید

بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. در طول دو سال گذشته ، شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده است مراقبت از افراد در معرض این ویروس ، به ویژه بیماران قلبی ، پیچیده و گاهی دشوار باشد.

بنابراین ، امسال فدراسیون جهانی قلب هدف روز جهانی قلب خود در سال 2021 را بر اهمیت ابزارهای سلامت دیجیتال برای افزایش آگاهی ، پیشگیری و مدیریت جهانی متمرکز کرده است.

غلبه بر بیماری های قلبی نه تنها هدف نهایی فدراسیون جهانی قلب ، بلکه فدراسیون های وابسته و همه مراکز بهداشتی و هزاران پزشک و متخصص مراقبت های بهداشتی است.

کمپین قلب من و سه عدد بکشید mi band 6 شیائومی

به مناسبت روز جهانی قلب (27 اکتبر 1400) و با توجه به اینکه جهان هنوز با بیماری عروق کرونر قلب دست و پنجه نرم می کند ، آگاهی از اهمیت سلامتی ما و عزیزانمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. بنابراین با راه اندازی مرکز قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی بهار به مدت سه روز در این روز کمپین “قلب من …” قلب در همکاری با فدراسیون جهانی این روز را جشن می گیرد. برای شرکت در قرعه کشی ، از صفحه کمپین 3 دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 6 دیدن کنید https://echocardiography.ir/whd منابع و جملاتقلب من: …” کامل.

دنیای مدرن امروزه تعریفی فراتر از رایانه و اینترنت دارد. دنیای امروز دنیایی از ابزارها و ابزارهای هوشمند است که سعی می کند نیازهای بشر امروز را برآورده کند. از خاموش کردن خودکار چراغ های اتاق خواب گرفته تا وسایل بهداشتی دیجیتالی مانند دستبند ، اکسیژن سنج ، نوار قلب و دوربین قابل حمل که به راحتی به تلفن همراه شما متصل می شود و می تواند اطلاعات فوق العاده ای در مورد سلامت قلب شما ثبت کند.

در دوران همه گیری ویروس کرونا ، به دلیل قرنطینه مردم ، استفاده از وسایل بهداشتی دیجیتالی رواج بیشتری یافته است. دستگاه های دیجیتالی که می توانید به بدن خود وصل کنید یا از ابزارهای پوشیدنی برای کمک به ارزیابی سلامت خود استفاده کنید. به طور خاص ، ابزارهایی مانند اکسیژن خون ، ضربان قلب ، تب و ثبت آنها در فواصل زمانی مشخص و همچنین ابزارهایی که این اطلاعات را به پزشکان و بخش های مراقبت ارسال می کنند ، جایگاه خود را در بازار دیجیتال به خوبی تثبیت کرده اند.

اما باید بدانید که فناوری های پوشیدنی نمی توانند جایگزین کاملی برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی باشند.

انواع دستگاه های بهداشتی دیجیتال پوشیدنی

وسایل بهداشتی دیجیتالی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با سلامت بدن مرتبط هستند و ممکن است به بدن متصل شوند به طور کلی در سه دسته زیر طبقه بندی می شوند:

  • ردیاب فعالیت
  • ساعت هوشمند و دستبند
  • دستگاه های بهداشتی دیجیتال یا سیار که فشار خون ، قند خون ، ضربان قلب و ضربان قلب را کنترل می کنند.

این نوع را می توان با ضمیمه های مچ دست یا روی قفسه سینه ، شکم یا بازو استفاده کرد. این دستگاه های بهداشتی دیجیتالی دارای سنسورهای کوچکی هستند که اطلاعات را جمع آوری کرده و با تلفن هوشمند یا رایانه همگام سازی می کنند. به این ترتیب می توانید فعالیت روزانه ، کالری دریافتی ، نحوه خواب ، تنفس یا ضربان قلب خود را ثبت کنید.

انواع ابزارهای بهداشتی دیجیتال برای کنترل سلامت قلب

دستگاههای بهداشتی دیجیتال پوشیدنی می توانند نقش مهمی در مدیریت بیماریهای قلبی عروقی مانند فیبریلاسیون دهلیزی و همچنین بیماریهای زمینه ای آن مانند دیابت داشته باشند:

دیابت: دستگاه دیابت دیجیتال تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به افراد در مدیریت دیابت کمک می کند. این دستگاه شامل یک سنسور است که درست در زیر پوست قرار دارد و به شما امکان می دهد سطح قند خون را بصورت شبانه روزی کنترل کنید.

این نوع از دستگاه های بهداشتی دیجیتالی در صورتی که سطح قند خون بسیار بالا یا پایین باشد به کاربر هشدار می دهد. با استفاده از این دستگاه ، افراد دیابتی دیگر نیازی به گرفتن نمونه خون از انگشتان دست خود برای بررسی سطح خون خود ندارند. چنین نظارت دقیق توسط این نوع دستگاه های بهداشتی دیجیتال می تواند از عوارض دیابت مانند چشم ، کلیه ، عصب ، سکته مغزی یا بیماری قلبی جلوگیری کند.

ضربان قلب نامنظم: فیبریلاسیون دهلیزی ضربان نامنظم قلب است که می تواند منجر به لخته شدن خون ، سکته مغزی ، نارسایی قلبی و سایر عوارض قلبی شود. فعالیت الکتریکی قلب توسط دستگاهی به نام الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب ثبت می شود.

برخی از ساعت های هوشمند فعالیت الکتریکی قلب را ثبت می کنند و ممکن است ریتم های غیرطبیعی یا ضربان قلب را به کاربر اطلاع دهند. با این حال ، کارشناسان می گویند افرادی که از این نوع دستگاه های بهداشتی دیجیتال سیار استفاده می کنند ، باید نتایج را با متخصص قلب خود بررسی کنند ، زیرا قرائت غیرطبیعی ریتم قلب می تواند علامتی هشداردهنده برای سلامت فرد باشد.

بایدها و نبایدهای ابزارها سلامت دیجیتال

بسته به نوع آنها ، این دستگاه ها می توانند داده ها را به صورت تصادفی ، بالینی و دائمی جمع آوری کنند. ابزارهای سلامت دیجیتال می توانند به شما در موارد زیر کمک کنند:

  • میزان فعالیت بدن
  • از عادات و الگوهای رفتاری پیروی کنید و اقدامات کنترلی مانند فشار خون ، ضربان قلب و قند خون را دنبال کنید
  • اهداف بهداشتی مانند کاهش وزن ، دریافت کالری و … را دنبال کنید.

با تمام مزایای دستگاه های بهداشتی دیجیتال ، به ویژه برای مشکلات قلبی عروقی ، برخی محدودیت ها وجود دارد:

  • آنها جایگزین پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی شما نمی شوند.
  • آنها جایگزین آزمایش های بالینی مانند ECG ، فشار خون هولتر و ریتم هولتر در کلینیک نمی شوند و نمی توانند داده های کاملاً معتبری را در اختیار شما قرار دهند.

نکات کلیدی در مورد استفاده از وسایل پوشیدنی

استفاده از ابزارهای بهداشتی دیجیتال ، به ویژه در زمان همه گیری کرونا ، یک ضرورت برای بررسی سلامت بدن است. موارد زیر را هنگام استفاده از لوازم آرایشی دیجیتال باید در نظر داشته باشید:

  • در مورد وسایلی که استفاده می کنید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. داده های وارد شده توسط برخی از این ابزارهای بهداشتی دیجیتال ممکن است 100٪ دقیق نبوده و توسط متخصصان تأیید شود. به عنوان مثال ، ممکن است به ریتم غیرطبیعی قلب هشدار داده شود و آزمایش های غیر ضروری انجام شود.
  • حریم خصوصی و داده های این ابزار را بررسی کنید.
  • با کارآزمایی های بالینی موجود برای استفاده بهتر از دستگاه آشنا شوید.
  • از پزشک خود در مورد نوع دستگاه پوشیدنی که می تواند به کنترل وضعیت شما کمک کند بپرسید.
  • در مورد نحوه ارزیابی داده های ارائه شده توسط دستگاه پوشیدنی با پزشک خود مشورت کنید.
  • اطلاعات کافی در مورد خطرات این دستگاه ها برای کنترل بیماری شما داشته باشید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما