تغییر بزرگ در طراحی: آیا نسل بعدی مک بوک پرو با بریدگی صفحه نمایش عرضه می شود؟

[ad_1]

اپل طی چند روز آینده رویدادی “Unleashed” را برگزار می کند که احتمالاً طی آن شاهد رونمایی از نسل جدید مک بوک پرو خواهیم بود. اکنون ، طبق یک گزارش جدید ، به نظر می رسد Cupertinoites می خواهد این محصولات را با یک بریدگی در بالای صفحه نمایش مجهز کند تا وب کم به داخل آن وارد شود و ما با تغییر عمده ای در طراحی روبرو خواهیم شد ، اما در مورد آیفون های مک بوک دارای بریدگی هستند؟

این اطلاعات توسط حسابی در شبکه اجتماعی چینی “Weibo” منتشر شده است و به نظر می رسد ابعاد این بریدگی مشابه گوشی های سری آیفون 12 خواهد بود. با این حال ، یکی از منابع دنیای فناوری با حساب توییتر «duanruiوی چنین ادعایی را اشتباه و شوخی خواند. در همین حال ، یک کاربر Reddit که هیچ سابقه ای در افشای اطلاعات محصول از شرکت های مختلف ندارد ، ادعا کرد که با منابع زنجیره تامین صحبت کرده و از استفاده از Notch پشتیبانی می کند.

طبق این پست Reddit ، MacBook Pro نسل جدید از یک برید استاندارد استفاده می کند ، اما فاقد سیستم Face ID است و دارای وب کم 1080p ، سنسور True Tone و میکروفون خواهد بود.

حتی اگر اپل بتواند بریدگی را در بالای صفحه قرار دهد ، ضخامت لبه های اطراف صفحه یکسان نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که چنین طرحی با طراحی جدید در MacBook Air 2022 ارائه شود.

نسل جدید مک بوک پرو

یکی از سوالات کلیدی این سبک طراحی این است که چگونه طراحی سیستم عامل Mac را متناسب با آن انجام دهیم. استفاده از ناچ بخشی از نوار منو را از بین می برد. همچنین ، اگر اپل می خواهد از یک بریدگی مشابه آیفون 12 در نسل جدید مک بوک پرو استفاده کند ، چرا برنامه ای برای افزودن سیستم فیس آیدی ندارد؟ این س questionsالات ممکن است اعتبار شایعه اخیر را زیر سال ببرد.

یکی دیگر از شایعات مربوط به نسل جدید مک بوک پرو که در پست Reddit مشاهده می کنیم تیره شدن کل صفحه کلید است که یکی از بزرگترین تغییرات ظاهر صفحه کلید در سال های اخیر است.

در نهایت ، لازم به ذکر است که بریدگی در سالهای اخیر به یکی از ویژگی های اصلی آیفون تبدیل شده است ، اگرچه بر اساس برخی شایعات ما در آیفون 14 حفره ای در صفحه نمایش داریم ، اما کوپرتینویی ها می خواهند چنین سبکی از طراحی را به ارمغان بیاورند. به برای لپ تاپ آنها با این حال ، به نظر می رسد حداقل در مورد MacBook Pro 14 و 16 اینچی جدید اینطور نیست.



[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما