انیمیشن روح; ارواح قدر زندگی را بهتر می دانند

[ad_1]

برمی دارد: «روح» یکی از جدیدترین آثار ماجرایی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است که توسط تهیه کننده، نویسنده و کارگردان با استعداد پیت داکتر، خالق انیمیشن های In and Out، Up، Monster Company و … ساخته شده است. ، انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه ای است که در سال های اخیر از دیزنی و پیکسار دیده ایم.

روح

انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم بریتانیا، به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما بعداً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، استودیو والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را به صورت دیجیتالی در سرویس دیزنی استریم در همان تاریخ دیجیتالی کند. همچنین برای نشان دادن مشتریان خود.

روح

داستان انیمیشن در مورد شخصیتی به نام “روح”. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. زندگی مطلوب او به نتیجه نمی رسد. علاقه واقعی او ژانر جاز و سبکی در آن حرفه است. وقتی او به قلمروی دیگری سفر می کند تا به شخص دیگری کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی خود پیدا کند، به زودی معنای روح بودن و تأثیرات آن بر زندگی را می آموزد.

روح

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟ مارک نیلسن تهیه کننده پیکسار به هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «روح» گفت. چه شکلی به شما می دهد؟ پیکسار در سال 2020 شما را در خیابان های نیویورک به جهان هستی می برد تا به مهم ترین سوال زندگی در این سفر پاسخ دهد.

اولین اقدام ستودنی سازندگان انیمیشن «نفس» این بود که در طراحی، نمایش و توصیف زندگی اخروی خود به کلی از آینه ها و ادیان مختلف دنیا فراتر رفتند. آنها این امکان را برای هر کسی فراهم کردند که با گفتگو در انیمیشن همذات پنداری کند.

روح

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده که بسیاری از منتقدان نمی توانند چیزی جز تعریف و تمجید از آن بگویند.

پیتر برادشاو، منتقد گاردین: “این انیمیشن واقعاً یک فیلم زیبا، لذت بخش و باحال است.”

آه تو. او از نیویورک تایمز انتقاد می کند: “فیلم جدید پیکسار این سوال را مطرح می کند که بسیاری از ما گاهی اوقات به خواب رفته ایم، این سوال: چرا ما وجود داریم؟ هدف از بقا چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ اولین باری نیست که استودیو پیکسار چنین می کند. از توانایی های بصری و داستان سرایی خود برای کشف مضامین عمیق فلسفی استفاده کرد.» جنبه آموزشی این انیمیشن صادقانه، صمیمانه و جدایی ناپذیر از هنرمندانه سازندگان آن است.

روح

پیتر دبروگ منتقد ورایتی: «شاید بچه‌های زیادی درگیر نباشند؛ اما بزرگ‌سالان زیادی هستند که آرزو می‌کنند هرگز به دنیا نمی‌آمدند، و «روح» مانند فیلم‌های قبلی پیکسار با قلبی بزرگ و سخاوتمند خدمت می‌کند، در اینجا حتی زندگی معمولی جو گارنر تحسین برانگیز است. آنها به زیبایی ترکیب شده اند.” اثری که مخاطبان پیر و جوان را به حالتی می رساند که روح خود را مانند یک شخصیت کارتونی خاص می درخشد.

الکس گادفری، منتقد Monarch: “فیلم تاثیر عاطفی که وعده داده شده را ارائه نمی دهد، بسیاری از ایده ها هرگز ساخته نمی شوند، اما “روح” بدون شک یک سفر وجودی زیبا و تاثیرگذار پر از شگفتی است. فیلم در طول 100 دقیقه زیبا است.” اما این یک سفر احساسی بزرگ نیست. اما جزئیات باعث می شود که کار کند. لحظات عالی در فیلم وجود دارد، لحظاتی که روایت دقیقاً با انیمیشن مطابقت دارد و شما را به جای دیگری می برد. این لحظات جادویی پیکسار است. “این در این است. لحظاتی که همه چیز منطقی می شود.”

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» حاوی درس های مفصلی درباره زندگی و سبک زندگی است. از قضا، بهترین آنها ساده ترین هستند: “تماشا کنید، تلاش کنید، یاد بگیرید. لذت ببرید.”

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما