الیت اسنپ در وزه روش لیت سترش میابد

[ad_1]

با تغییرات کلان اقتصادی و مهاجرت کسب‌و‌کارها به فضای تجارت الکترونیک و آنلاین شدن آن‌ها، نحوه فروش رویدادها و خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرمی هم تغییر می‌کند.

در سال‌های اخیر با وجود همه‌گیری بیماری در سراسر دنیا و تأثیر محسوس پاندمی روی این بازار شاهد رشد ۱۸.۴ درصدی فروش آنلاین بلیت از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در دنیا بود.

ورود اسنپ وزه روش لیت نلاین

ر اسنپ نوان رو درحوزه سبوکا رالکترون از این رو روش نلاین رویدادها وص سینما، نسرت و اتر در سوپراپلیکیشن اسنپ اربران ارائه واه

در این رابطه مدیر اجرایی اسنپ‌تیکت، رضا ماهرنیا، می‌گوید: «پس از تجربه موفق ارائه و فروش رویدادهای ورزشی و سرگرمی در سال گذشته، در سال جاری قصد داریم به رویدادهایی مانند سینما، تئاتر و کنسرت بیشتر بپردازیم. در لاش داریم یک مرکز روی این و یک ماشین الان این وزه، دمات و امکانات متنوعی را در مجاپم» » ماهرنیا مچنین نوید رهای وبی در وزه روش لیتای اتر و نسرت لاقمندان این وزه داد.

الیت اسنپ در وزه روش لیت سترش میابد

ماهرنیا در خصوص فعالیت‌های خصوصی و ویژگی‌های اسنپ‌تیک می‌گوید: «یکی از ویژگی‌های اسنپتیک در مورد برگزاری و استفاده از یادداشت‌ها، فاصله گرفتن از مراسم ارائه خدمت در پایتخت و سعی در افزایش رویدادهای موسیقی و سینمایی در کل کشور است، موضوع ارائه دمات نلاین و سهیل رآیند رید، امکاناتی

وی مچنین در وصف مزیت رقابتی اسنپ میگوید: این مزیت به‌صورتی است که در لحظه میلیون‌ها نفر می‌توانند از این سایت خرید کنند و در رویدادهای مهم پاسخگویی به کاربران را دارند و به‌اصطلاح سایت Down نمی‌شوند. ا وجه ربه در مقیاس بزرگ

ماه‌رنیا در ادامه به‌عنوان یکی دیگر از مزیت‌های اسنپ، به پتانسیل ارزشمند است این سوپرآپ در داشتن جامعه مخاطبان در سراسر ایران و امکان گسترش بازار فعالان این حوزه اشاره کرد.

اسنپ‌تیکت از فعالان بخش‌های سینما، کنسرت، تئاتر و همه رخدادهای فرهنگی، هنری و دعوت می‌کند تا با این اپلیکیشن یا پیشنهاد آموزشی، از طریق راه‌های تماس زیر با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

ماس واتساپ: ارسال ام از ریق واتساپ

لفن: ?

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما