یوونتوس 2-0 جنوا: حرکتی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگرد مکس الگری که در این فصل فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است، امشب با گل های خوان کوادرادو و پائولو دیبالا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مقابل جنوا به پیروزی برسد.

یوونتوس شروع خوبی داشت و در دقیقه اول توپ را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه نهم به گل رسید. ضربه ایستگاهی از سمت راست دروازه جنوا بود و کووارادو با یک ضربه درخشان توپ مستقیما وارد دروازه سالواتوره سیریگو شد.

بعد از این گل باز هم بازیکنان یوونتوس بودند که بر بازی مسلط بودند. اما دفاع خوب بازیکنان جنوا مانع از موقعیت یابی آنها روی دروازه این تیم شد. یووه در دقیقه 36 با پاس درخشان برناردسکی تسلط داشت، ماتیاس دلیخت می توانست اختلاف را به 2 گل افزایش دهد، اما پاسخ درخشان سیریگو باعث شد تا مهمان نتوانند دروازه را باز کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که حمله خطرناک تری را روی دروازه حریف انجام دادند و در دقیقه 44 روی پاس دیبالا، آلوارو موراتا پیش افتاد اما دوباره سیریگو توپ را به بیرون پرتاب کرد. با پاسخ نیمه وقت ابتدا با همان هدف تمام کنید.

جنوا نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقیقه اول بازیکنان این تیم صاحب توپ و میدان بیشتری شدند اما در دقیقه 51 دیبالا روی ارسال موراتا برتری یووه را دو برابر کرد اما ضربه خطرناک او دروازه جنوا را به ثمر رساند. .

بازی متعادل ادامه داشت و در دقیقه 67 فرصت چندانی برای گل نداشت؛ روی پاس برناردسکی، کوادرادو با یک ضربه والی درخشان دروازه جنوا را تهدید کرد اما در ادامه سیریگو دروازه را مسدود کرد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی حمله یوونتوس در دقیقه 82 خطرناکتر شد و در نهایت دیبالا گل دوم میزبان را به ثمر رساند. این بازی با یک ضربه دقیق به پایان رسید و ستاره آرژانتینی با برتری برناردسکی از جناح چپ و عبور از دیبالا در داخل محوطه جریمه به پایان رسید.

در دقایق باقی مانده نیز اتفاق خاصی نیفتاد و در نهایت یوونتوس با همان دو گل با 27 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. البته این تیم برای چهارم شدن باید فاصله 7 امتیازی خود را با آتالانتا کم کند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما