انویدیا می خواهد دنیای مجازی و فیزیکی را با آواتارهای هوش مصنوعی پر کند – Zomita

[ad_1]

انویدیا پلتفرم جدیدی را برای ایجاد عناصر مجازی به نام Omni Avatars معرفی کرده است. این پلتفرم چندین فناوری مختلف مانند فناوری تشخیص گفتار، گفتار مصنوعی، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی را ترکیب می کند. به گفته انویدیا، این پلتفرم می تواند از عوامل مجازی مختلفی برای اجرای آن استفاده کند.

به گزارش Verge، مدیر عامل انویدیا، جنس هوانگ، چندین نمایش با استفاده از فناوری Omni Avatar در بیانیه ای در کنفرانس سالانه GTC این شرکت انجام داد. در یکی از این پیش نمایش ها، یک شخصیت انیمیشنی زیبا در یک کیوسک دیجیتال با یک زن و شوهر از طریق منوی یک رستوران فست فود صحبت می کند و به سؤالاتی درباره اینکه کدام اقلام گیاهی هستند پاسخ می دهد. این شخصیت از فناوری ردیابی چهره برای حفظ ارتباط چشمی با مشتریان و پاسخ به حالات چهره آنها استفاده می کند. هوانگ در مورد این تکنیک گفت:

برای خرده فروشان هوشمند، استارت آپ ها و خدمات مشتری مفید خواهد بود.

آواتار همه جا حاضر آواتار همه جا حاضر

در پیش‌نمایش دیگری، نسخه‌ای متحرک از Huang به سوالاتی درباره موضوعات مختلف از جمله تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ می‌دهد و در نسخه سوم، مردی از آواتار واقع‌گرایانه خود به عنوان شخصیتی که در یک کنفرانس تلفنی حضور دارد استفاده می‌کند. تماس گیرنده در یک کافه شلوغ لباس معمولی پوشیده بود، اما آواتار مجازی او هوشمندانه ساخته شده بود و هیچ صدایی در پس زمینه شنیده نمی شد. این آخرین نمونه بر اساس پروژه Maxine Nvidia است. پروژه ای که هدف آن بهبود مشکلات رایج (مانند پخش جریانی با کیفیت پایین و حفظ تماس چشمی) در کنفرانس ویدیویی با استفاده از اصلاحات در یادگیری ماشین است.

مقاله مرتبط:

اعلام آواتار Omniors بخشی از چشم انداز اجتناب ناپذیر انویدیا از یک “کل جهان” است. این فناوری، مانند Metaverse، اساساً در مورد جهان های مجازی و مشترک است که امکان همکاری از راه دور را فراهم می کند. اما در مقایسه با رویکرد ارائه شده توسط متا (فیسبوک سابق)، انویدیا کمتر نگران انتقال جلسات اداری به واقعیت مجازی است و با همتایان مجازی خود که محیط‌های صنعتی را شبیه‌سازی می‌کنند و با افراد در دنیای واقعی تعامل می‌کنند، بیشتر در مورد ایجاد آواتارهای مکالمه است. متمرکز است.

مثل همیشه، نسخه آزمایشی Nvidia Technology عملکرد خوبی داشت، اما هنوز نمی دانیم که این فناوری چقدر در دنیای واقعی مفید خواهد بود. به عنوان مثال، برای شخصیت های کیوسک، مشخص نیست که آیا مشتریان واقعاً این نوع تجربه تعاملی را فقط برای انتخاب موارد از یک منو دوست دارند یا خیر. هوانگ در توضیح خود اظهار داشت که میزان تاخیر پاسخ آواتار حدود دو ثانیه است که از یک انسان واقعی کندتر است. بنابراین، اگر مشتری عجله داشته باشد، این تکنیک چندان کاربردی نخواهد داشت. به علاوه، اگرچه فناوری Maxine این شرکت پروژه بزرگی به نظر می رسد، اما هنوز تاثیر آن را در دنیای واقعی نمی بینیم.

نظر شما در مورد فناوری Omni Avatar چیست؟

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما