«کاش روحانی مانی آنون دبرجام ویب د استعفا میداد»

[ad_1]

اس دی در روزنامه اعتماد نوشت: در روز عید غدیر، آقای روحانی در دیدار با همکاران خود در دولت سابق گفت: «ای کاش تصمیم گرفتم مجلس را تصویب کنم تا می‌توانیم در اسفند ۱۳۹۹ برجام را احیا کنیم.» ر سیاستمداری نگاه میند، از اینای اشها! روان دارد.

مه نگامی اریخ رامیردیم، سرت میخوریم ای اش نان مد و نین نمید. در سیاری از موارد ما اینای اشا! از روی استیصال است و معلوم نیست اگر محقق مید، وضع امعه ر از این ود اگر دتر نبود. ولی در ر الامعه و سیاست را اَش! نمیوان م ا درست رد. اید دید در من مان اری میست انجام میشد نشد. اجازه دهید سال رویم.

س از وادث سیار اسفار آن از سوی نواصولگرایان در 17 آذر 1398 یادداشتی با عنوان «ایده انتخابات زودرس» نوشتم و در بخشی از آن آمده بود که: «هیچ حکومت و حتی در شرایط عادی نیز نمی‌توان و مجاز نیست که با این حد از تنش، مدیریت خود را تداوم دهد. در نظام های سیاسی وهایی را رای نین موقعیتی نی ردهاند.

سب رای اعتماد مجدد دولت رای ادامه ار این مله است. ا انحلال ارلمان و رایری دوباره استعفای نخست وزیر و رئیس دولت و… در ایران نیز موقتا قصد مقصریابی نباید داشته باشد و باید دنبال راه حلی برای عبور از این وضعیت بود… برای عبور از مشکلات موجود، چه در حوزه اقتصادی و چه در سیاست خارجی و چه امور سیاست داخلی نیازمندی از وحدت مدیریتی و سیاسی هستیم. مشکل این دو مسئله در س دیگر رکت میند.

از مشکلات در این سه سطح ر و ر و دهتر می شود. از دیگر شکاف‌های درون قدرت نیز می‌ترسند و حتی تندتر می‌گردند… پس از اعتراضات اخیر، بعید است که این پس حتی قادر به تصمیم‌گیری در جریان خود باشد، چه می‌خواهد به تصمیمات بخواهد که مهم هستند. راهل سوم انتخابات ودرس ریاستجمهوری است. انتخاباتی موند مراه ا انتخابات مجلس انجام ود.»

(پایان نقل ول) نتیجه ود؟ وجهی این نهاد متعارف و ساده نشد. روشن است را؟ ون اد نگرفتهایم ا نمیخواهیم نگامی درت نداریم و مسئولیتیت لی ساده در ندلی مسوولیت مینشینیم و از نعمتای ن رهمند میویم، نه اینکه وانیم ا واهیابه.

س از مدن مجلس دید در رداد ملات لیه روحانی دت رفت. ند در ال مل روحانی ستند. در ر سال نوشتم : «تحمل لازم نیست، استیضاحش نید.» ود نه وان استیضاحش را داشت و نه مجاز سپس در مهر ماه ۱۳۹۹ پیش از انتخابات آمریکا یادداشتی با عنوان «به خاطر مردم و کشور» نوشتم و متذکر شدم که: «ده ماه پیش پیشنهاد انتخابات زودرس ریاستجمهوری را دادم، اصولگرایان که در خلوت خود از این ایده در دلشان آب می‌شدند، لت ناقضات ری و لیلی، در لوت ا ن مخالفت ردند و مخالفت دیدی م د د د د د مشکلی م د

در این ده ماه ماندازی ره ود رهر نشده است؟ نابراین اقلانه نیست این وضعیت ادامه ابد… اول اینکه دون دردسر و ا اطعیت رامپ رای اورد.

دوم آیدن رای اورد و رامپ ن راحتی مکین ند. سوم آیدن رای اورد و رامپ مکین نکند و آمریکا وارد الش دی سیاسی ود. نظر میرسد دام از این سه الت در ورتی ری در ایران رخ ندهد، نفعی رای ما ندارند. حتی بهترین حالت از سه حالت فوق که به نظر می‌رسد، آمدن بی‌سر و صدای بایدن است، اگر در ایران تغییری رخ ندهد، به سود ایران نیست و چه بسا از دو حالت دیگر نیز بدتر باشد… تداوم وضعیت و شکاف موجود تضعیف بیشتر و از دست دادن فرصت‌های سیاسی برای کاهش مشکلات نتیجه دیگری نخواهد داشت… از این رو حالا که اصولگرایان غالب هستند، قدرت و اراده استیضاح را ندارند، پیشنهاد می‌کنند که روحانیا دست به کار شوند. نار رفتن ن معنی اعتراض، لکه معنی ودن راه رای ل ماجرا…

هر زوجی که طلاق می‌گیرند، حتما باید با دشمنی و کینه‌ورزی و بدگویی حتی زد و خورد و دعوا همراه باشد، در حالی که می‌توانم هم طلاق را بگیرم، اگر دو نفر متوجه شوند که به هر دلیلی نمی‌توانند با دیگران زندگی کنند. و مدنی از دیگر دا وند.» (پایان نقل ول)

آنون اید از ای روحانی رسید. ا ر نمینید ااستعفای رفهای و نه لزوما اعتراضی، میتوانستید مانع از اساندازیای دی نواویلعر شود. و ا در این ورت از م امروز در سرت ویب ن آنون ودید؟ اسخ را نمی توانم ا اطعیت ولی نظرم ا از نوشتن آنون ماجرای ادعای دو ن نسبت ودک راموش نکنید. اهرا اجازه داده این ودک دو نیم ود. احتمالا دام مادر واقعی نبودند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما