پس از وقوع گردبادهای مرگبار در جنوب و غرب میانه، واکنش اضطراری در کنتاکی ادامه دارد

[ad_1]


دو مرد در آغوش می‌گیرند در حالی که آسیب‌های ناشی از یک سری گردبادهای مرگبار که از جمعه شب تا صبح شنبه کنتاکی و سایر ایالت‌ها را در نوردیده است، در آغوش می‌گیرند. می‌فیلد، کیو، پس از فروریختن یک ساختمان کارخانه با بیش از 100 نفر ویران شد.

برندان اسمیلوفسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

برندان اسمیلوفسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


دو مرد در آغوش می‌گیرند در حالی که آسیب‌های ناشی از یک سری گردبادهای مرگبار که از جمعه شب تا صبح شنبه کنتاکی و سایر ایالت‌ها را در نوردیده است، در آغوش می‌گیرند. می‌فیلد، کیو، پس از فروریختن یک ساختمان کارخانه با بیش از 100 نفر ویران شد.

برندان اسمیلوفسکی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

تلاش‌های جستجو و نجات در سراسر کنتاکی غربی همچنان ادامه دارد، زیرا چندین گردباد در عصر جمعه و صبح شنبه بخش‌هایی از این ایالت را ویران کردند و بسیاری از جوامع را ویران کردند.

در آن بازه زمانی، ده‌ها گردباد در شش ایالت: کنتاکی، تنسی، آرکانزاس، ایلینویز، میسوری و می‌سی‌سی‌پی حرکت کردند – از جمله یک طوفان شدید که بیش از 200 مایل را در بر گرفت.

بیشترین خسارت و مرگ در کنتاکی ثبت شده است.

فرماندار اندی بشیر صبح یکشنبه به NPR گفت که بیش از 80 نفر تنها در این ایالت کشته شده اند و انتظار می رود تعداد کشته ها به بیش از 100 نفر افزایش یابد.

بشار صبح روز شنبه حالت فوق العاده اعلام کرد. ساعاتی بعد، پرزیدنت بایدن کمک اضطراری فدرال به ایالت را تایید کرد. انتظار می رود رئیس جمهور این هفته به کنتاکی سفر کند و با بشیر دیدار کند.

بشیر گفت که از چندین منطقه آسیب دیده، از جمله داوسون اسپرینگز، شهری که پدرش، فرماندار سابق کنتاکی، استیو بشیر، در آن بزرگ شد، بازدید کرد.

بشیر به NPR گفت: “من دیدم که حدود نیمی از شهر نابود شده است. این مکان ویژه است. حدود 3700 نفر جمعیت دارد و ویرانی آن غیرقابل توصیف است.”

او افزود: “یک بلوک از خانه پدربزرگ و مادربزرگم – همه چیز رفت، رفت. می خواهم بگویم که ما خانه به خانه می رویم، اما دری وجود ندارد. آن جامعه افراد زیادی را از دست خواهد داد.”

حدود یک ساعت در جنوب غربی داوسون اسپرینگز، میفیلد، کیو، قرار دارد که تخریب وحشتناکی را متحمل شد. تصاویر هوایی ویروسی خسارات گسترده ای را در سراسر شهر نشان می دهد و آنچه از یک کارخانه شمع سازی فرو ریخته باقی مانده است که در اثر برخورد گردباد فرو ریخت.

بشیر با اشاره به کارخانه شمع سازی، گفت: «من دیروز آنجا بودم، و این بدتر از تصاویر است. “

می گویند وقتی گردباد آمد، حدود 110 نفر در شیفت شب در کارخانه کار می کردند.

بشیر گفت: “حدود 40 نفر را زنده پیدا کردیم و از حدود ساعت 3:30 بامداد دیروز هیچ بازمانده ای پیدا نکردیم. در این مرحله یک معجزه است، اما ما برای آن دعا می کنیم.”

میفیلد و داوسون اسپرینگز هر دو به مسیر طوفانی نزدیک می شوند که علاوه بر کنتاکی از شش ایالت از جمله تنسی، آرکانزاس، ایلینوی، می سی سی پی و میسوری می گذرد.

با ادامه تلاش‌های اضطراری، گزارش‌هایی از افزایش کشته‌ها، مجروحان و قطع برق در سراسر منطقه وجود دارد.

تا روز یکشنبه، شش نفر در ادواردزویل، ایالت ایالت ایالت ایالت آمریکا، پس از وقوع گردباد که باعث فروریختن انبار آمازون شد، جان خود را از دست دادند. مقامات حاضر در محل می گویند که به تلاش های امدادی ادامه می دهند.

دو مورد مرگ نیز در شمال شرقی آرکانزاس گزارش شده است، از جمله مردی که در خانه سالمندان زندگی می کند. چهار نفر در شمال غربی تنسی و دو نفر در میسوری جان خود را از دست دادند، از جمله یک کودک.

از روز یکشنبه، کنتاکی تنها ایالتی است که از سوی کاخ سفید مجاز به دریافت کمک های فدرال است. بایدن از فرمانداران خواست در صورت نیاز درخواست کمک فدرال کنند.

بایدن روز شنبه گفت: “من می خواهم مردم همه این ایالت ها بدانند که ما از این موضوع عبور خواهیم کرد. ما با هم از آن عبور خواهیم کرد. و دولت فدرال تسلیم نمی شود.”

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما