ویژگی های نسخه دید اینستاگرام

[ad_1]

رارو-اغراق نیست ویم روزانه اینستاگرام مملو ا درخواستای اربران ا سابای ده است. اما دفاعی ر از ر در رابر را ندارد، آخریناً اینستاگرام عقد نیست.

ارش رارو، آرا این ول اجتماعی ابزارهای امنیتی را ار رفته است لوگیری از دن ساب اینستاگرام ماک . این ابزارها ا نخواهند ود. س از معرفی بررسی امنیتی

Security Checkup یک ویژگی بسیار خوب است که به اینستاگرام می‌آموزد تا حساب‌های خود را از جمله بررسی فعالیت‌های ورود به سیستم، بررسی اطلاعات نمایه، بررسی حساب‌هایی که اطلاعات ورود به سیستم را به اشتراک می‌گذارند و به‌روزرسانی اطلاعات بازیابی می‌کنند (یعنی شماره تلفن، درس ایمیل) ایمن نند. این ویژگی را میاهوان در منوی نمایه / تنظیمات / امنیت / بررسی امنیتی مشاهده رد.

اینستاگرام ندین ویژگی مهم نسخه دید ود اضافه میند!

رای ایمانتر ردن ساب اینستاگرام ود، وصیه ویژگی احراز ویت دو مرحله ای مچنین میواند ا استفاده از ماره لفن ا رنامهای احراز ویت مان ویت آن در Google Duo

دیگر از ویژگی های مهم و دید اینستاگرام، امکان ستان ورت انبوه است. اید این ویژگی ساده نظر می رسد، اما اینستاگرام ا نون اقد این ویژگی وده است. منین میوانید استوری ا، IGTV، Reels اینستاگرام علاوه بر امکان حذف و بایگانی محتوا به صورت انبوه، گزینه تنظیم و فیلتر کردن محتوا و محتوای بر اساس تاریخ و جستجوی نظرات گذشته، لایکها و پاسخهای داستانی در بازه های زمانی خاص را به ویژگی های خود اضافه کرده است.

اینستاگرام ندین ویژگی مهم نسخه دید ود اضافه میند!

مه این ابزارها مدیریت اینستاگرام در سمت پروفایل اینستاگرام ما ابل مشاهده است. فعالیت شما را انتخاب کنید. همچنین اینستاگرام در حال حاضر ویژگی جدید نیز خواهد بود، با استفاده از این ویژگی که دسترسی به حساب خود دوستان را از دست داده اند می توانند از خود درخواست کنند تا هویت آنها را تایید کنند. س از ن میوانند ساب ود دسترسی دا ند. در وصف ما دسترسی به این ویژگی نوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: phonearena

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما