سومین برنامه فروش Fidelity با افزایش قیمت 25 میلیون اعلام شد

[ad_1]

حتی بعد از سه ماه راه اندازی ماشین غرور بهمن موتور به عنوان یکی از محصولات شرکت چینی دانگ فنگ ، از این موضوع غافل نمی شود که این شرکت قصد دارد کراس اوور دیگری به نام Fidelity راه اندازی کند ، کراس اووری که نه تنها مربوط به دانگ فنگ نیست ، بلکه به طرز شگفت آوری شبیه به نام چینی است. محصولات. Jantor به تازگی تأسیس شده است و یکی از زیرمجموعه های Cherry است. ماشین استقبال نمی شود

سومین برنامه فروش Fidelity اعلام شد [به‌روزرسانی] – اکتبر 1400

به گزارش شرکت بهمن موتور ، کسانی که مایل به خرید خودروی Fidelity هستند می توانند روز یکشنبه 13 مهر ساعت 10 صبح به وب سایت این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و نسخه 5 نفره خودرو را با پرداخت 735 میلیون تومان دریافت کنند. می تواند بخرد به

لازم به ذکر است که این شرایط فروش به صورت نقدی با قیمت ثابت و تاریخ تحویل یک ماهه انجام می شود.

بهمن موتور دو شرط مجوز و بالای 18 سال را به شرایط عمومی خرید خودروهای Fidelity اضافه کرده است.

زمزمه های افزایش قیمت وفاداری [به روز رسانی]- فوریه 1400

همین دیروز قیمت جدید ماشین Special Fidelity برای سپتامبر 1400 در رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر ، با افزایش حدود 50 میلیون تومانی ، شاهد بودیم که قیمت مدل 5 نفره به 712 میلیون تومان و مدل 7 نفره به 725 میلیون تومان رسید ، اما چند ساعت بعد بهمن موتور این خبر را اعلام کرد. تکذیب کرد. ، و بر اساس آن ، به نظر می رسد احتمالاً باید منتظر بمانیم. ارقام بیشتری در راستای افزایش نرخ ارز وجود دارد.

بخشنامه فروش فوری خودرو وفاداری رسمی [به روز رسانی] – اوت 1400

گروه بهمن قصد دارد فروش فوری خودروی جدید Fidelity را از سه شنبه با قیمت ویژه 1400 آگوست آغاز کند.

این بخشنامه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر (یا تکمیل ظرفیت) در روز سه شنبه 4 اوت 1400 در حال اجرا است.

تعویق فروش خودرو وفاداری موتور بهمن [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

تعداد زیادی از مشتریان محترم پس از اعلام ستاد ملی کرونا از بسته شدن مراکز مالی و بانک ها از دیروز ، درخواست کرده اند که فروش خودروهای Fidelity یکبار دیگر به دلیل موضوع (بسته شدن مراکز مالی) انجام شود. تعطیلات

بنابراین ، با توجه به اینکه گروه بهمن به دنبال جلب رضایت مشتریان محترم است ، بدینوسیله اطلاع رسانی می شود که زمان فروش آنلاین از 26 مرداد به سه شنبه 12 مرداد تغییر یافته است.

طرح دیگری برای فروش خودروهای Fidelity اعلام شد [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد:

شرایط فروش خودروی جدید Fidelity از ساعت 10 صبح 26 آگوست آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. خریداران این خودرو دو مدل 5 نفره هر کدام 655 میلیون تومان و 7 نفر به ارزش 670 میلیون تومان پول نقد دریافت می کنند.

گروه خودروسازی بهمن Fidelity را در رنگهای سفید ، مشکی ، سربی ، آبی ساتن ، سرمه ای و خاکستری کهکشانی به منظور احترام به سلیقه مشتریان خود به فروش می رساند.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری [به روز رسانی] ژوئن 1400

شرایط فروش نقدی فوری خودرو جدید Fidelity Prime با قیمت ثابت آنلاین (تعداد محدود) از سه شنبه ، 01/04/1400 از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر در همان روز که در جدول شرح داده شده است ، اعلام می شود. زیر و با شرایط اعلام شده

شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از واسطه ها و افزایش شانس ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو ، فیلترهایی را مطابق با شرایط مندرج در شرایط و ضوابط دستورالعمل نصب کرده است که با شرایط ثبت نام مغایر است. به همانطور که در قوانین و مقررات دستورالعمل مقرر شده است ، ثبت نام خریدار توسط شرکت بهمن موتور لغو می شود و پول وی مسترد می شود.

بخشنامه رسمی فروش خودرو وفاداری

هزینه Fidelity کمتر از 670 میلیون دلار اعلام شد. فروش از 1 جولای [به روز رسانی] ژوئن 1400

بهمن موتور قصد دارد در هفته های آینده دومین کراس اوور متوسط ​​خود را با نام Fidelity روانه بازار کند و اخباری که در این زمینه به دست آمده قیمت 655 میلیون تومان و 670 میلیون تومان را برای مدل پنج سرنشین تعیین می کند. به نسخه هفت سرنشین این خودرو عملاً رقیبی برای کراس اوور یک تومانی عربی است که در بازار موجود است. همچنین فروش این خودرو از اول ژوئیه آغاز می شود.

بهمن موتور Fidelity را محصولی استراتژیک و محوری می داند و بر این اساس تصمیم گرفته که صاحب بستر این خودرو شده و مستقیماً در ساخت خطوط تولید پیشرانه (سری موتور تیوان) سرمایه گذاری کند. در این زمینه ، محمد ضرابیان ، مدیرعامل بهمن موتور ، تیراژ اولیه 9200 واحد Fidelity را برای سال 1400 اعلام کرده است که در صورت تحقق ، می تواند این مدل را به پرفروش ترین خودرو در کشور توسط خودروسازان خصوصی تبدیل کند. بر اساس آمار سال گذشته ، پرفروش ترین محصولات کارمان خودور و مدیران خودور کمتر از 6000 واحد فروش داشته اند.

ارزش وفاداری

اگر بهمن موتور بتواند تفاوت قیمت 200 میلیون تومان به اضافه این محصول را با خودروهای مشابه حفظ کند ، در این صورت Fidelity عملاً به رقیبی بسیار قوی برای کراس اوور رده پایین تبدیل می شود و در واقع ، قادر به رقابت با هر دو بخش خواهد بود. می تواند با یک تیر عبور کند. اقتصاد تک دیفرانسیل (مانند MVM X33 و Tigo 5) و محصولات نیمه لوکس مانند Chery Tigo 7 و Jack S7.

Fidelity مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر است که توسط شرکت اتریشی AVL طراحی شده است و از نظر ساختار تا حدودی شبیه موتورهای مورد استفاده در سری Chery است ، اگرچه این امکان وجود دارد تنظیمات مختلف ECU ، قدرت بیشتری نسبت به موتور گیلاس دارد. گیربکس شش سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

ارزش وفاداری

به گفته مدیران بهمن موتور ، Fidelity از نظر ویژگی ها نیز خودرویی قدرتمند است و سطح بالایی از محدوده به روز از سقف پانوراما تا سیستم تشخیص نقطه کور 360 درجه و شارژر بی سیم تلفن همراه ، تا رادار خطی. گزینه ها وجود دارد. ، و صندوق برق را تأمین می کند.

با این جزئیات ، می توان انتظار داشت که بهمن موتور بتواند به عنوان سومین خودروساز بزرگ کشور و بزرگترین تولید کننده خودروهای شخصی در آینده نزدیک از سطح تولید گروه کارمان خودرو و مدیران خودرو پیشی بگیرد.

می توانید تست وفاداری اولیه را بخوانید و از طریق این پیوند مرور کنید.

تولید آزمایشی بهمن وفاداری آغاز می شود [به روز رسانی] – مه 1400

به گزارش روابط عمومی گروه بهمن ، تولید آزمایشی کراس اوور Fidelity آغاز شده و قرار است به زودی این خودرو به طور رسمی وارد بازار شود.

در حال حاضر شرکت بهمن موتور تولید انبوه Dignity Prime را آغاز کرده و تردد کراس اوور جدید این شرکت خودرویی در جاده های کشور آغاز شده است.

اخیراً مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند که مجموعه محصولات مسافری خود را در دهه 1400 گسترش می دهند و مطابق این طرح ، امسال محصولاتی مانند Dignity Prime و Prestige ، Fidelity و یک سدان جدید جمع می شود. به در حال حاضر ، کراس اوور Fidelity با 30 درصد داخلی سازی به تولید انبوه می رسد و به عبارت ساده ، این کراس اوور اولین خودرویی است که در یکی از خودروسازان خصوصی با داخلی سازی نسبتاً بالا حضور داشته است.

در نمایشگاه قطعات خودرو در سال 1399 ، شرکت کروز همچنین طیف وسیعی از قطعات و قطعات الکتریکی ، ایمنی و وفاداری را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب اعلام کرد که عرضه این قطعات محصول جدید گروه بهمن از قابلیت های داخلی آغاز شده است. علاوه بر این ، با راه اندازی کارخانه تیوان ، می بینیم که مونتاژ رسمی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ Fidelity در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شده است و شرکت مهندسی پیشرانه در حال ارائه چندین هزار مجموعه موتور Fidelity به بهمن موتور. در سال 1400

تولید آزمایشی وفاداری بهمن

در همین حال ، تردد وفاداری با پلاک موقت همچنان در جاده های کشور تردد می کند. تصاویر منتشر شده یک خودروی وفاداری بهمن آبی با علائم پوشیده و پلاک موقت را از سری آزمایشات فنی در حال حرکت در بزرگراه های تهران نشان می دهد. برنامه گروه بهمن نشان می دهد که در سال 1400 سهم Dignity و Fidelity از بازار کراس اوورهای ایران رقم قابل توجهی خواهد بود و امسال این خودروساز با نام خود جهش قابل توجهی را در بازار خودروهای سواری ثبت خواهد کرد.

در آستانه آغاز سال جدید ، گروه بهمن مشخصات رسمی Fidelity را در وب سایت خود قرار داد. این خودرو باید در دو نسخه 5 و 7 نفره به بازار عرضه شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود نوع مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین رینگ های این خودرو که از نوع 20 اینچی هستند در دو طرح عرضه می شوند و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه خود رینگ Fidelity خود را انتخاب می کنند. این کراس اوور جدید از گروه بهمن با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر تولید می شود.

این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های Fidelity جلو نیرو می بخشد. رادار خطی ، رادار نقطه کور ، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکت پا ، سقف پانوراما ، دوربین 360 درجه ، شارژر بی سیم تلفن همراه ، صندلی جلو برقی با بخاری ، تهویه اتوماتیک ، آمپر جلو دیجیتال ، ترمز پارکینگ برقی ، سیستم کنترل پایداری ، چرم داخلی تریم ، شروع به کار و … بهمن از جمله ویژگی های Fidelity است.

بهمن موتور کراس اوور را با نام Fidelity راه اندازی می کند [به روز رسانی] – بمان

به دنبال تحریم های اخیر بر صنعت خودرو ، بسیاری از مارک های چینی تصمیم گرفتند همکاری خود با خودروسازان ایرانی را متوقف کنند و چند برند باقی مانده به تدریج به جای مارک های اصلی خود به عنوان مارک های تازه تاسیس و ناشناس ظاهر شدند. ادامه در بازار ایران. به همین دلیل است که پس از خروج هاو از بازار ایران ، بهمن موتور مجبور شد Dignity را با لوگوی جدید به عنوان یکی از خودروهای خود راه اندازی کند تا دانگ فنگ را حداقل روی کاغذ محکوم کند. یک سند و مدرک داشته باشید. به

در همین راستا ، چری اخیراً نصب لوگوی خود را بر روی محصولات خود در ایران متوقف کرده است و اخباری از انتشار Chery Arezzo 5 Turbo با نشان MVM منتشر شده است. کرمان موتور همچنین قصد داشت خودروهای مارک جک را با لوگوی خاص خود (KMC) روانه بازار کند ، اما به دنبال تغییرات در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال لغو محدودیت ها ، چنین اقدامی در یک ایالت کمی انجام شد. به

متقاطع وفاداری

با این حال ، می توان گفت که در چنین شرایط آشفته ای ، بهمن موتور تصمیم گرفت کراس اوور نسبتا جمع و جور اما با ویژگی های کامل Jotter X70S را با نشان Finglish Fidelity (به معنی صداقت یا صداقت) بسازد. وفاداری به حقیقتاین زمانی است که دانگ فنگ IX5 با کوپه کراس اوور این شرکت یا صفت انگلیسی Dignity (Dignity) در ایران معرفی شده است ، اما رابطه معنایی این کلمات با نام خودروها به عنوان یک محصول فنی و تجاری چندان مشخص نیست. به

اما صرف نظر از این مسائل ، Fidelity از نظر مشخصات فنی بسیار نزدیک به Cherry Tigo 7 است و از موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ (مشترک با اتومبیل های Cherry) با قدرت 147 یا 157 اسب بخار استفاده می کند. با توجه به) به منابع مختلف) قدرت می یابد. گیربکس اتوماتیک CVT یا دو کلاچه ، مانند محصولات چری ، وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد و اگرچه بهمن موتور Fidelity را به عنوان SUV ارائه کرده است ، اما هنوز عملاً یک کراس اوور است. ما یک دیفرانسیل ساده ساده برای بازار کشورمان هستیم ، که طبیعتاً از نظر عملکرد خارج از جاده چیز زیادی برای گفتن ندارد.

با توجه به قیمت نامشخص ارز در زمان عرضه (اوایل سال 1400) و عدم وجود لیست دقیق ویژگی ها ، برآورد ارزش وفاداری کار آسانی نیست ، اما به راحتی می توان گفت که این خودرو در چری تیگو 7 قیمت گذاری می شود و باید عرضه شود به محدوده و از این رو ، واضح است که ما نه تنها طرفدار یک کراس اوور ارزان قیمت نیستیم ، بلکه باید انتظار داشته باشیم که این خودروها را به عنوان محصولات لوکس و پرچمدار روانه بازار کنیم تا فاصله خودروهای کره ای وارد شده را پر کند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما