ستوده – خودرویی را با 40 تا 50 درصد پیش پرداخت در نمایندگی زومیت خریداری کنید

[ad_1]

به گفته خبرنگار ما ، نمایندگی سوتوده با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان ، موقعیت عرضه 12 خودروی سواری ، کراس اوور و شاسی بلند شامل X 22 سرعته اتوماتیک و اتوماتیک ، X33 S-Sport و اتوماتیک معمولی ، X55 EX و EXS ، Tigo 5 ، Tigo 7 شامل می شود. به ، Arezzo 5 ، Arezzo 6 ، Tigo 7 Sport و 315 با 40 تا 50٪ پیش پرداخت.

بر اساس این گزارش ، مابقی 12 خودرو ذکر شده را می توان در مدت یک سال ، دو سال ، سه سال ، چهار سال و پنج سال اقساط پرداخت کرد. این فروشها به منظور سهولت در نرخ 18 تا 21 درصد در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی های برتر شرکت مدیران خودرو ، خودروهای خریداری شده را فوراً دریافت می کنند.

نمایندگی سوتوده

Tigo 8 و X22 جدید نیز در بازار هستند

یکی از برنامه های نمایندگی ستوده عرضه محصولات جدید به بازار خودروی کشور بوده است تا در نیمه دوم سال جاری شاهد عرضه موفق ترین محصول گیلاس در بازار چین و بازارهای صادراتی با نام ” تیگو “است. شاسی بلند 8 Pro “. در برخی بازارها مانند روسیه ، این خودرو در رقابت تنگاتنگ با هیوندای سانتافه است.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران را می توان مدل های وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … دانست. Tigo 8 Pro for Car Managers دارای طراحی به روز و کاملاً مدرن است ، این محصول از موتور 1.6 لیتری TGDi با قدرت 197 اسب بخار استفاده می کند که مجموعه کاملی از ویژگی های راحتی و ایمنی و طراحی و چالش های جدید آن را با زبان مهندسی به رقبا می دهد. به

اما X22 Pro خودروی دیگری است که به زودی وارد بازار می شود. نمای جلوی این محصول به طور کامل از جمله چراغ های جلو ، جلوپنجره و سپر جلو بازطراحی شده و تا حدودی شبیه خودروهایی مانند هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه است. فضای داخلی نیز تغییر کرده و کاملاً مدرن و جدید است.

چراغهای جلو LED های روشن هستند که 2.7 برابر قوی تر از چراغهای جلو هالوژن هستند و از سنسورهای نور مدرن خود برای روشن شدن خودکار در مواقع مورد نیاز استفاده می کنند. اما تغییرات در X22 Pro تنها به ظاهر آن محدود نمی شود و گزینه ها و فناوری به کار رفته در این خودرو نیز به روز شده است ، از جمله صفحه نمایش لمسی بزرگتر خودرو ، که با اندازه 9 اینچ اجازه می دهد تا همه توجه راننده را جلب کند. . نیازها را برآورده می کند. و می توان گفت که این یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی است که این خودرو در بین رقبای خود دارد.

فیس لیفت X22 Pro تغییرات بیشتری مانند گیربکس اتوماتیک و EPB را تجربه می کند.

X22 Pro مجهز به موتور توربو یک لیتری با قدرت 107 اسب بخار است. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای کوچکتر و با بازده بیشتر استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که تست خود را روی آریزو 6 به خوبی نشان داده است و انتظار می رود X22 Pro موفقیت X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین قدیمی بگیرید و یک ماشین جدید بگیرید

صفایی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده همچنین یکی دیگر از خدمات نمایندگی ستوده را برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل 1390 به بعد در نظر گرفت تا صاحبان محترم این خودروها بتوانند خودروهای قدیمی خود را با محصولات جدید جایگزین کنند.

نمایندگی سوتوده

وی خاطرنشان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای قدیمی با محصولات جدید ، حداکثر 70 درصد تسهیلات و اقساط تا 60 ماه برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

صفایی سعید کارشناس قیمت محصولات مدیران خودروهای فرسوده این طرح به صورت رایگان انجام می شود.

در ادامه این گزارش آمده است: شعبه مرکزی آژانس ستوده ، کد 401 ، در خیابان ستارخان تهران و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد ، فداییان اسلام و شیخ فضل الله واقع شده است. شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی همچنین مدیران خودرو را برای ارائه خدمات پس از فروش سفارشی به صاحبان محصولات انجام می دهد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیران خودرو می توانند با شماره های 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسون) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرند ؛ یا به آدرس سایت این آژانس https://mvm401.com نگاه کنید.

یادآوری می شود که آخرین اطلاعات مربوط به طرح فروش محصولات و خدمات پس از فروش مدیران خودرو است آدرس اینستاگرام آژانس ستوده همچنین موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما