فیس لیفت فورد فوکوس 2022 با به روزرسانی های داخلی و خارجی رونمایی شد – زومیت

[ad_1]

پس از به روزرسانی ماه گذشته Fiesta ، فورد قصد دارد Focus را با تغییرات زیادی در داخل و خارج به روز کند. طبق گزارشات دستگاههمه انواع چراغ های استاندارد LED با چراغ های کم نور داخلی طراحی شده اند تا ظاهر جلو را بهتر کنند. چراغ های Pixel LED با هزینه اضافی با دوربین جلو کار می کنند و قسمت هایی از چراغ های جلو را خاموش می کنند تا رانندگان جلو کور نشوند. این چراغهای جلویی پیشرفته از دوربین برای خواندن بیشتر و روشن کردن قسمت داخلی پیچ استفاده می کنند.

در مورد چراغ های عقب ، باید بدانید که مدل هاچ بک و استیشن واگن دارای لنزهای مشکی هستند و گزینه جدیدی برای چراغ های عقب LED با زمینه وسطی تیره تر و طراحی روشنایی متفاوت وجود دارد. همانطور که فورد با Fiesta کوچکتر انجام داد ، انواع مختلف ارتقاء را برای Fox انجام داده است ، از جمله ST-Line با ظاهر اسپرت و اکتیو با ظاهر خشن.

حلقه آلیاژی “Mean Green” جدید از Puma ST و Fiesta ST وام گرفته شده است ، بدون جایگزینی Fox ST. نوع عملکرد همچنان در مدل های هاچ بک و استیشن واگن در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که فورد در مورد موتور دیزلی چیزی نمی گوید. زیرا فقط به موتور بنزینی EcoBoost اشاره شده است.

سه چهارم نمای فیس فیس فیس لیفت / 2022 فورد فوکوس آبی

با Fox 2022 مجهز به جدیدترین سیستم سرگرمی SYNC 4 فورد ، تغییر بزرگی در کابین ایجاد شده است. این صفحه نمایش لمسی بزرگ 13.2 اینچی از به روزرسانی های آنلاین و سازگاری بی سیم و ادغام با Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند. صفحه بزرگ دکمه ها و کنترل های فیزیکی تنظیمات تهویه مطبوع را حذف می کند تا کنسول مرکزی کمتر شلوغ شود. اما ما معتقدیم که برخی از دکمه ها و دستگیره های سنتی در نهایت برداشته می شوند.

نسخه های خاص فورد فاکس از یک موتور بنزینی سه سیلندر توربوشارژ 125 لیتری ، 155 اسب بخاری و 155 اسب بخار قدرت استفاده می کند که از طریق گیربکس شش سرعته جدید دستی یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. این اتفاق می افتد. موتور EcoBoost از فناوری نیمه هیبرید 48 ولت برای کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 استفاده می کند. یک موتور بنزینی سه سیلندر می تواند بدون فناوری الکتریکی (سیستم نیمه هیبریدی) با 100 اسب بخار قدرت و 125 اسب بخار در دسترس باشد و همچنین به یک گیربکس 6 سرعته دستی متصل شود.

مقالات مرتبط:

فورد هنوز موتورهای دیزلی را زنده نگه می دارد و یک موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری EcoBlue که می تواند 95 یا 120 اسب بخار قدرت تولید کند. هر دو پیکربندی موتور دیزل با گیربکس استاندارد 6 سرعته دستی جفت شده است. اما یک پیشرانه قوی تر می تواند به صورت اختیاری با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شود.

هیچ تغییر مکانیکی در Ford Fox ST ایجاد نشده است. زیرا در این خودرو از موتور بنزینی 2.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 280 اسب بخار استفاده شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، هیچ نشانه ای از موتور 2 لیتری 190 اسب بخاری وجود ندارد ، که می تواند به این معنی باشد که خودروساز Dearborn تصمیم گرفته است تولید موتور EcoBlue با فیس لیفت ST را متوقف کند. در داخل کابین ، صندلی های فورد پرفورمنس ، که در فورد فیستا نیز استفاده می شود ، در فیس لیفت فورد فوکوس استفاده می شود.

فورد فوکوس فیس لیفت کابین ، داشبورد و نمایشگر / 2022 فورد فوکوس

واگن های ایستگاهی از نوع عملکردی نیز نادیده گرفته نمی شوند. زیرا از فضای بار متنوع تری با پارتیشن عمودی و کفپوش جدید استفاده می کند. محفظه بار جدید به گونه ای است که می توان آن را به راحتی با شلنگ آب در هر موقعیتی شستشو داد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما