شایعه: MacBook Pro 2021 احتمالاً دارای بریدگی – Zomit خواهد بود

[ad_1]

به عنوان بخشی از مهلت دو ساله برای تغییر به پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد به زودی از نسل بعدی مک بوک پرو با ابعاد 14 و 16 اینچی رونمایی کند. این محصول روز دوشنبه در رویداد Unleashed رونمایی می شود و احتمالاً بزرگترین تغییر را در زبان طراحی این خانواده نوت بوک های اپل از بازطراحی 2016 شاهد خواهیم بود. اکنون ، در آستانه رونمایی از مک بوک پرو جدید ، شایعه ای در اینترنت منتشر شده است که بر اساس آن غول فناوری قصد دارد از ناچ برای مخفی کردن دوربین و وب کم این محصول استفاده کند.

گفته می شود این شایعه از یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo سرچشمه گرفته است. بر اساس شایعات ، ظاهراً نوت بوک MacBook Pro همان اندازه ای است که در iPhone 12 استفاده شده است. با این حال ، افشاگر توییتری معروف به DuanRui ، که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه اپل را از Weibo به اشتراک گذاشت ، این شایعه را نادرست و یک شوخی دانست. در همین حال ، کاربر دیگری ادعا می کند که به زنجیره تامین اپل متصل است و استفاده از برخی بریدگی ها در مک بوک پرو جدید را تأیید می کند.

مقاله مرتبط:

گفته می شود اپل بریدگی MacBook Pro را برای مخفی کردن وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون ایجاد کرده است. گفته می شود حتی با بریدگی بالای صفحه ، MacBook Pro لبه های متقارن نخواهد داشت و ظاهرا MacBook Air 2022 نیز دارای طراحی مشابه خواهد بود.

طراحی مفهومی مک بوک پرو مجهز به ناچ

جالب است بدانید که اخیراً مشخص شده است که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی به ترتیب دارای رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل خواهند بود. با کاهش 74 پیکسل از ارتفاع هر دو طرف ، نسبت تصویر 16:10 است. همه مک بوک های فعلی اپل دارای نسبت تصویر 16:10 هستند. بنابراین ، افزایش 74 پیکسل در ارتفاع می تواند نشانه حاشیه های ناچ و باریک باشد.

با این حال ، استفاده از ناچ نیاز به سازگاری با سیستم عامل دارد و عملکرد macOS در این زمینه در هاله ای از ابهام قرار دارد. از آنجا که استفاده از بریدگی در بالای صفحه به خوبی روی نوار منوی Mac قرار می گیرد ، کمی ناخوشایند خواهد بود. همچنین ، شایعه دیگری ادعا می کند که کل صفحه کلید مک بوک پرو کاملاً سیاه است و احتمالاً بزرگترین تغییر بصری در صفحه کلید از زمان طراحی مجدد بدن در دهه گذشته است. این احتمال نیز وجود دارد که شاسی دوباره طراحی شده کمی ضخیم تر از نسل قبلی باشد.

به عنوان یادآوری ، در سال 2017 ، اپل iPhone 10 را با سیستم احراز هویت جدید خود به نام Face ID معرفی کرد که ماهیت کاملاً متفاوتی با Touch ID داشت. در حقیقت ، Face ID از سخت افزارهای درهم تنیده مانند سنسورهای تشخیص نور محیط و مجاورت ، دوربین های مادون قرمز ، پروژکتورها و حسگرهای نور برای تشخیص چهره در تاریکی تشکیل شده است. این غول فناوری سخت افزار را با بلندگوها ، میکروفون و دوربین سلفی در شکاف بزرگی به نام notch قرار داده است و برای پنجمین سال متوالی از این ترکیب در iPhone ها استفاده می کند.

به طور کلی ، این بریدگی به یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است که به نوعی آیفون ها را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می کند. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند بریدگی را از طراحی تلفن های هوشمند این شرکت حذف کنند و اگر شایعه درست باشد ، می توان فهمید که این برش خشن در سالهای آینده مهمان محصولات اپل خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما