ریمِ ازدواج در ند!

[ad_1]

رارو- از مردان ندی لتفرم های رسانه های اجتماعی وسته اند ا لیه رم انگاری اوز نسی ناشویی ند. این در الی است دادگاهی در دهلی نو ایتخت ن ور، دادخواستی لیه معافیتا مرتبط با ازدواج در وان

ارش رارو نقل از دویچهوله؛ در حالی که هند در دهه گذشته قوانین سخت گیرانه ضد تجاوز را وضع کرده است، اما خود را در فهرست های جهانی کمتر مورد توجه قرار می دهد: 30 کشور از بیش از فهرستی که در آن نمی تواند به دلیل تجاوز به همسرش تحت تعقیب قرار گیرد. رد.

انون ری لی ند، اوز نسی نوان میزش نسی ا ن، دون رضایت و رخلاف. رای این امر ند مورد استثناء در نظر رفته ده است از مله مداخلات اتریش. با این وجود، «کارونا ناندی» وکیل و مشاور انجمن زنان دموکراتیک هند (AIDWA)، به حکم دادگاه عالی هند استند و تکرار کرده است: «فرد تجاوزکار متجاوز باقی میماند و ازدواج با قربانی او را به یک غیر متجاوز نمیکند. “.

مردان ندی از رم انگاری احتمالی میرسند

در که دادگاه به دادخواستهای ارائه شده توسط سازمان غیرانتفاعی AIDWA مستقر در دهلی نو و دو نفر دیگر اجرا می شود در توئیتر نوشتند و تصور می کنند که در جرم انگاری تجاوز جنسی، نهاد ازدواج را تحریم خواهند کرد.

امیان “تحریم ازدوا” آنها به عنوان بحث برانگیزی استدلال کردند که این امر، ازدواج را به یک نهاد خطرناک برای مردان تبدیل می کند، مردانی را می گویند که در موارد نادرست سوء استفاده و پرداخت مبالغی موجود در مهریه تحت قوانین قرار دارند.

در هشتگ “برای مردان روز جمهوری نیست” در تاریخ 26 ژانویه در حالی که هند سالگرد اجرای قانون اساسی خود را جشن گرفت سازمان مرتبط با حقوق مردان از جمله بنیاد “خانواده هندی را حفظ کنید” Save Indian Family در اقدامی اعتراضی اند ند دیگر ور رای مردان نیست و ا نان مانند روندان درجه دوم رفتار میود. مدنی و وق ر نام وانمند سازی نان در ند

“ماکاویتا ریشنان”

کریشنان به «دویچه وله» گفت: «استدلال آنها بر این فرض استوار است که مردان در ازدواج حق دارند رابطه جنسی داشته باشند. . ” ایده این نوع خورده موضوع میقای ساز مشکل است.

اریخچه آنونگذاری در مورد اوز نسی ناشویی

انون ری ند ور رسمی نوان انون در ن مان، ریتانیا از «دکترین وشش»

آن دان معنان منا وده در وض، نان در ازا سب اعظت و مایت، مجموعه ای از دات آنونی، از مله میزش نسی را د وهران آن د وهران آن د دا. ارشناسان، معافیت اوز ناشویی آنون دیمی است ریشه در ومت استعماری دارد.

“ربکا جان” وکیل که به دادگاه در این مورد مشاوره می دهد گفته است که انتظار داشتن روابط جنسی در ازدواج نمی تواند به رابطه جنسی اجباری شوهر با همسرش منجر شود.

ریب نهاد ازدوا

در سال 2016 میلادی، موضع رسمی دولت «نارندرا مودی» نخست وزیر هند این بود که جرم انگاری تجاوز زناشویی «نهاد ازدواج را بی ثبات می کند و به ابزاری برای آزار و اذیت شوهران تبدیل می شود». با این وجود، درخواست کنندگان استدلال کرده اند که بر اساس داده های بررسی خانواده ملی در فاصله سال های 2015 و 2016 از 83 درصد از جمعیت بیش از قربانیان متاهل خشونت جنسی (بین 15 تا 49 سال) گفته می شود که خود آنها عامل این جنایت بوده اند. است. نها رای درصد از نان ونت نسی وسط وهر سابق نان ورت رفته است.

ناندی میگوید:”

در سیستم دالت ری ند نهایت مجازاتای سخت را رای رح ایتهای نادرست اعمال مند. در حالی که دادگاه به آخرین درخواست ها با توجه به تغییر شرایط، دولت فدرال هند سوگندنامه را ارائه می دهد و بیان می کند که در حال حاضر یک “رویکرد سازنده” بوده است و در حال حاضر در حال انجام مشاوره با چندین مورد در این مورد است. موضوع است.

راه رو لو

کریشنان میگوید: “مردان معترض به حذف این معافیت نگران نجات خانواده ها هستند. کریشنان میگوید که آنها بیشتر به حفظ هنجارهای مردسالارانه جامعه هستند. خشونت علیه زنان و کودکان تهدیدی واقعی برای نهاد خانواده است”.

از آنجایی که استدلالهای شاکیان را علیه جرم انگاری تجاوز زناشویی میشنود و منتظر پاسخ رسمی از سوی دولت هند است بسیاری از زنان شاهد کمرنگ شدن امیدشان به جرم انگاری تجاوز از سوی همسر هستند.

“کریشنان” میگوید: “این اقدام نهاد ازدواج را دموکراتیک می کند. هیچ نهادی اگر بر اساس تابعیت یک طرف از طرف دیگری باشد نمی تواند زنده بماند، اما هنوز زود است که قضاوت کنیم آیا لغو این معافیت به افزایش عادلانه تر قدرت در ازدواج ها می شود یا خیر. ر”.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما