رید و روش در لتفرم دیوار امنتر میود

[ad_1]

از دیم از موارد مرسوم ن سبوکارهای snap آن دادن ودهاست. وقتی ریدار الایی را میواهد روشنده ندارد، روشنده اینها را از ریدار میرد ا نس را رای . ا اگر ریدار ول افی مراهش نباشد و نسی را سندیده اشد، اینها می دهد روشنده نرا راگه.

اما اکنون سبوکارا ای مجازی ده و رید و روش در این دنیای دیجیتالی م روزروت ا افز. ا سترش سبوکارای دیجیتال رای رید الا، آن لهای نوینتری م افته است.

مثلا ممکن است ریدار الا را در لتفرم دا ند و مشخصات ن راند و از روشنده واد الا را ن در این روش نیز رداخت می شود، اما نه نیست.

در این دنیای مجازی و ابتدایی راه‌اندازی کسب‌وکارهای مجازی، کمتر درباره «بیعانه گرفتن» می‌شنیدیم، ولی با فراگیر شدن خرید و فروش اینترنتی و غیرحضوری در برخی از پلتفرم‌های خرید و فروش مانند «دیوار» هم باب است که از این ابزار استفاده می‌کند. سبوکار دیمی استفاده و دهای م از سوء استفاده

امن دن رداخت انه در دیوار

مدیر محصول بخش کالای دیوار از آنجایی است که ماهیت بیعانه در پلتفرم‌هایی مانند دیوار متفاوت است و برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بازدید از کالا می‌شود، یکی از رایج‌ترین شیوه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی تبدیل‌شده است. در واقع افراد برای خرید یک کالای خاص، که معمولاً قیمت مناسبی دارند، تصمیم می‌گیرند از دیدن کالای بیعانه پرداخت کنند و بعد از بازدید، مطمئن شوید که سالم بودنش را انجام دهید. در این موارد ممکن است که سودجو خود را معرفی کند و از افراد مختلف بیعانه بگیرد و پس از دریافت مبلغ مدنظر، تلفن را خاموش و راه تماس را مسدود کند.

او میگوید: اما ا ررسی داده های مختلف متوجه دهایم سهم آن ا انواع لاهبرداری های ارش ده از درصد ا

او ادامه می دهد: از این رو ارزیابی اطلاعات و ایید ویت اربران را در نظر گرفته شده است.»

به گفته این مدیر اکثر کاربرانی که از پرداخت بیعانه استفاده می‌کنند و از آن‌ها کلاهبرداری مجدداً با خرید دیوار انجام می‌شود که این نشان می‌دهد که هنوز کاربران به دیوار اعتماد دارند و کلاهبردار را از دیگران واقعی جدا می‌دانند.»

سایت دیوار

او میگوید: «در «دیوار من» از نکات مهمی که این امکان را فراهم می‌کند که هم آگهی‌ها می‌دهند و هم آگهی‌ها را تأیید می‌کنند و اگر خریدار آن کالا را بخواهد می‌تواند با زدن یک پیشنهاد بیعانه، تبلیغات را شروع کند. ریدار نهاد رداخت آن را می دهد. الا ار میواند ایید ا رد ند. با تایید آگهی‌ها خریدار فرصت‌هایی است که بیعانه را پرداخت و پرداخت می‌کند در یک حساب امن وسط نگهداری می‌شود تا اگر پول موفق شد به حساب فروشنده واریز شود و اگر پول نگرفت به حساب خریدار بازگردانده می‌شود.»

این امکان از طریق همکاری با معتبرترین سامانه‌های پرداخت در کشور پیاده‌سازی می‌شود که پشتیبانی کامل و همه جانبه‌ها را برعهده خواهد داشت و در ادامه سامانه‌های ارائه‌شده این خدمات را در دیوار ارائه می‌دهند، امکان انتخاب باکیفیت‌ترین گزینه‌ها فراهم شده و امکان فروش وجود دارد. الا رای ار افزایش می دهد.

اکنون دیوار ا استارتا رارداد مکاری امضا رده و امکان آن را ابتدا رای مبلمان و سپس را

مدیر محصول بخش کالای دیوار می‌گوید: «با استفاده از این کاربران با کیفیت دیوار می‌توان مطمئن بود که پولشان از بین نمی‌رود، اما همچنان برای تعیین تکلیف دیدار حضوری وجود داشته باشد، زیرا پرداخت بیعانه در دیوار به کالای مطمئن تضمین شده یا قطعی وجود دارد. نیست و امنیت وجه رداخت ده مین میشود.»

ایجاد اطمینان رای ریداران و ناخت مشتری واقعی

در مینه دریافت این موضوع از دید ریدار و م از دید روشنده واقعی نگاه رد. وقتی ار الایی را در لتفرمی در این را او سخت است دانسته الا را الاخره رای سی نار ارد.

مال رمی نین ربهای دارد. رمی میوید: ولی واقعا رایم سخت ود دام از اربران، ریدار نهایی است و میواهد ابت ن ول ردازد. در نهایت ول روش ن را سی دادم، ولی مشتری ماس نگرفت. امید ماس ن مشتری، مشتریان دیگر را از دست دادم. دفعه د، نهاد دوستی، رط رداخت آن را اجرا کردم البته ار روش را سخت رد؛ ون ریداران لی مایلی رداخت آن نداشتند و در وویی

او ادامه می دهد:

دیوار ا انه

کرمی در مورد این امکان می‌گوید: «بیعانه این امکان را فراهم می‌کند که می‌کند و فروشندگان را می‌کند تا پول بیعانه را در یک حساب امن نگهداری کند، به طوری که اگر بعد از دیدن کالا خریداری شود، آن را می‌خواهد می‌تواند به عنوان بیعانه بپردازد تا در آن باشد. ساب امن نگهداری ود. د اگر موفق شد ود و الا دست ریدار رسید، ول

اعتقاد این اربر الردن آن امکان از سوی روشندگان انس روش الا را م الا میرد. وی ریدار م میواند ا لیک نهاد این نه را ال ند و ا ال راحت دانه م نهاد

آیا در سایر لتفرم های مشهور انی ونه است؟

آیا در دنیا ن مرسوم است؟ اسخ مثبت است و این موضوع در دنیا اسکرو اکانت – Escrow Account – میگویند. علت راه‌اندازی این سیستم‌ها فروش آنلاین در پلتفرم‌های خرید و فروش است تا مطمئن شوید که بین می‌برید و فروشندگان آنلاین معمولاً در پلتفرم‌های فروش آنلاین دست دوم بیشتر مرسوم هستند.

معمول ود لتفرم این سرویس را راهاندازی نمیاندازی نمیاندا و نتکایی ستند را رااندازی رده سر و لتفر. ارائه دهنده ود نهاد می دهد میوانیم از لان اسکرو اکانت استفاده نیم. نوان مثال رکت ند ملیتی Ebay در ال استفاده

بیعانه یا پرداخت امانی به این صورت است که بخشی از پول را شخص ثالثی می کند از طرفین معامله گر نگه می دارد و بر اساس شرایط از پیش تعیین شده، پول را به هر یک از طرفین درگیر می کند.

به‌عنوان فردی یک محصول 1000 دلاری از یک پلتفرم فروش کالای دست دوم می‌خرد، اما می‌خواهد کالایی را بخرد که همان خیر باشد و در دام کلاهبرداری نیفتاده باشد.

در این رایط ریدار و روشنده ر دو ول معامله را ساب دیگری واریز میند. به عبارتی فرد 1000 دلار را نزدیک فین‌تک واریز کند و اگر از معامله راضی بود و جنس را دریافت کرد، پول را به فروشنده می‌رساند، اما اگر پول به حساب خریدار باز می‌شود.

منبع: ابناک

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما