روزنامه ایران: درصد مردم دلیل دولت نده امیدوارند

[ad_1]

روزنامه ایران نوشت: گزارش روزنامه ایران از یافته‌های مراکز معتبر نظرسنجی و افکار ارزیابی کشور که از امیدواری 7 درصدی مردم به آینده حکایت، با برخی از واکنش‌های از سوی برخی جریان‌های مخالف دولت روبه‌رو شد.

این افراد گزارش‌های این یافته‌ها را زیر سوال برده‌اند و باز هم سعی می‌کنند در این مطلب که نشانه‌های امید به آینده یا نتیجه عملکرد دولت در حوزه‌هایی باشد، چون وضعیت ایران در جهان بهبود می‌یابد و با توجه به وضعیت رضایتمندی از زندگی غیرواقعی و چه بسا بهبود می‌یابد. رساخته است.

اما مسلم است که آنچه در گزارش شماره قبل «ایران» به آن استناد، متکی بر یافته‌های نظرسنجی سه نهاد معتبر وزارت اطلاعات، مرکز افکارسنجی صداوسیما و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) است. نهادهایی ارشا و افتهای وهشی نها موار مورد استناد رهای دانشگاهی و دیگر مراکز اتی داخلی و.

افتهای وزارت اطلاعات در مان رضایت مندی

نظرسنجی وزارت اطلاعات در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها درباره «سنجش میزان رضایتمندی» با نمونه آماری ۲ هزار و ۵۱۰ نفر در کل کشور (مراکز استان‌ها، شهرهای کوچک و میانی و روستاها)، در بازه زمانی ۱۸ خرداد تا ۲۳ خرداد امسال انجام شد. در این نظرسنجی دود درصد اسخگویان در سطح اد و احدی از میزان سازگاری و مدلی در آنواده ود رضایت داشته اند. در مینه مسکن، دود درصد از اسخگویان از وضعیت مسکن ود راضی وده،

دود درصد اسخگویان اغل نیز از وضعیت لی ود رضایت رضایت بخش، دود درصد رضایت نسبی داشته و درصد ن در این میان، دود درصد از وضعیت درآمدی ود اظهار نارضایتی رده، درصد اسخگویان نیز از سطح درآمد ود درآمد ود. دود درصد اسخگویان م ور اد و احد ادی راآورد ردهاند

ات نظرسن مرکز افکارسنجی داوسیما

در روزنامه ایران اشاره ده و راساس نظرسنجی مراکز معتبر ور. این امر ناظر ر افتهای مرکز افکارسنجی داوسیما است. این نظرسنجی در زمینه «پنداشت مردم از وضعیت اقتصادی کشور و دولت سیزدهم» در یک جامعه آماری ۴ هزار و ۹۸۸ نفر از ایرانیان بالای ۱۸ سال، در تهران و ۳۱ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده است.

یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد درباره «نقش عملکرد نامناسب دولت قبل از درتورم و مسائل و مشکلات اقتصادی کشور در حال حاضر» ۵۲.۶ درصد از پاسخگویان بر این باورند که «عملکرد نامناسب دولت قبل، عامل اصلی تورم و مسائل و مشکلات اقتصادی در حال حاضر کشور» است.» درمقابل، 0.2 درصد نیز این نظر مخالف املاً مخالف ودند و 0.2 درصد م این سوال اسخ ندارد.

نمره دود درصدی ادکامی ایرانیان

مسئولین به «ایران» در زمینه نمره شادکامی اشاره کرده و با اشاره به شاخص شادکامی متشکل از ۲۰ گویه است، اظهار می‌کند که نمی‌توان نتیجه‌ای را «به رضایت یا عدم رضایت از رضایت» نسبت داد، اما آیا می‌توانم نشانگر شادکامی باشم. را دای از وضعیت لی ور رد؟ به عبارت دیگر، شاخص شادکامی، گرچه ناظر بر تجربه ایرانیان در زندگی فردی است، اما این زندگی فرد، خود می تواند یک وضعیت عمومی باشد که بخشی قابل توجه از این وضعیت ناشی از عملکرد عملکرد است.

نمره دود از ا ادکامی ایرانیان، نتیجه داد نمونه های این مایش ار و نفر و معیت مورد مطالعه ساکنان نقاط ری و روستایی ل ور وند. ال اید این مسئله اشاره رد اخص ادکامی در رماه امسال، . اوجود این، در واکنش ویه

در گزارش «ایران» از امیدواری حدود ۷۰ درصد ایرانیان به آینده گزارش شده بود و اتفاقاً این مسئله‌ای بود که با واکنش‌های برخی از افراد جامعه ایرانی را در کارنامه عملی خود در فضای مجازی نشان داد. این است که «موج دوم پیمایش ملی سنجش شادکامی مردم ایران» نشان داد در گویه «نسبت به زمینه آینده امیدوار هستم» ۲۲.۴ درصد گزینه کم، ۱۵.۴ درصد گزینه متوسط، ۶۱.۷ درصد گزینه زیاد و ۰.۵ درصد است. درصد م نه اسخ را انتخاب کرد.

نقش ملکرد دولت در افزایش امید مردم

برخی از مهم‌ترین ایرانیان امیدواری ۷۰ درصدی به آینده را زیر سوال برده‌اند، که بررسی‌ها نشان می‌دهد آن چه باعث بهبود امید به آینده در ایرانیان است، عمل کرده است. از ملاکا در این نتیجه، میوانند نتایج نظرسنجی ایسپا در مردادماه اشد.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 41.3 درصد مردم وضعیت کشور را در سال آینده نسبت به بهتر می‌کنند. وضعیت ور در سال نده ونه واهد د. نابراین، اا دید ایسپا دربار امیدوار

نتایج آن امسال م رار د

ناه ایرانیان نسبت ملکرد دولت سیزدهم و امید نده، واقعی نیست نها درنظرسنجیای داخرس ا دارس ا دارس ا. یک ماه سال نظرسنجی دانشگاه مریلند از مایت مردم از الله رئیسی ر میداد. نتیجه این نظرسنجی که تنها چند هفته پس از تحلیف آیت‌الله رئیسی صورت گرفت، ۷۸ درصد از پاسخ دهندگان نظرشان نسبت به رئیس جمهور جدید تاحدی مطلوب (۳۳ درصد) یا بسیار مطلوب (۴۵ درصد) است. ا در مین نظرسن درصد از اسخ گردان نوان راندند و نان نسبت به امریکا

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما