رح ازه مجلس؛ مدیریت نگهداری سگ اید مجوز رند

[ad_1]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی از اعلام وصول طرح صیانت از حقوق عامه در برابر خطر خطرناک در قضایای حقوقی و قضایی مجلس خبر داد و گفت: در این طرح برای نگهداری از سگ، علاوه بر درخواست مجوز، هزینه‌های نگهداری و مسئولیت آن را می‌پذیرند. و در ورت رهاسازی وله های ن، مجازات میوند.

به گزارش فارس، مجتبی ذوالنور با بیان اینکه بررسی این طرح، از دو ماه است که در حال حاضر به تشریح جزئیات آن پرداخت و گفت: جلسات متعددی از نظر حقوقی و قضایی با حضور دستگاه های ذیربط از جمله سازمان بهزیستی، دامپزشکی، نیروی انتظامی. مدیریت، وزارت اطلاعات، سپاه، وزارت کشور، شورای شهر و شهرداری و سمن های مربوطه برگزار شد و پس از بررسی های فراوان، کلیات این طرح به اتفاق آرا در کمیسیون به تصویب رسید.

وی افزود: منتهی با توجه به شرایط ملتهبی که در قربانی شدن دو کودک بی گناه و جریحه دار شدن احساسات عمومی پیش آمده است، به جهت احترام به افکار عمومی و همچنین حل سریعتر این معضل، بنا داریم به محض صدور گزارش گزارش خطاب به هیئت رئیسه، بر اساس ماده د ن نامه داخلی مجلس، ا امضای نجاه نماینده، واستار رسیدگی ارج از نوبت این رح در نمجل. اما در نهایت نمی وانیم مان دقیقی رای ررسی و ویب رح مشخص نیم را این مورد در اختیار رئیسه است.

مدیریت نگهداری سگ، اید مجوز رند

ذوالنور در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد هزینه های رها سازی سگ‌های ولگرد در کشور اینگونه توضیح داد: از میزان دقیق اطلاعات اطلاعاتی ندارم اما مصادیق فراوانی از جمله جمع آوری، و اکسینه کردن و.. دارند. علاوه بر این بر اینها ما با پدیده رهاسازی سگ ها توسط افرادی که افراد صاحب سگ هستند وجود دارند و می توانند آن ها را ببینند که افراد زیادی از آنها را به جان خریده اند. ربانی دن ودکان استیم. این موضوع در قانون معین می‌شود که به عنوان نگهداری از سگ، علاوه بر استفاده از مجوزها، باید هزینه‌های نگهداری و مسئولیت آن را بپذیرند و در توله‌های آن، می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا کمیته هایی در هر شهرستان با محوریت دادستان و با حضور نمایندگانی از محیط زیست، دامپزشکی، کشاورزی و جهاد کشاورزی و شهرداری تشکیل می شوند تا به افراد و سازمان ها برای نگهداری سگ (مثلا آزمایشگاه های علمی، علمی، تحقیقاتی) تبدیل شوند. نگهبانی ارخانه ا، له داران و…)

ادرات سگ نها منع ندارد لکه مشوق نها نیز واهیم ود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در پاسخ به برخی از مطالب از جمله صادر کردن سگ که این روزها در برخی از رسانه ها شنیده می شود، پاسخ داد: در این طرح، تولید و تکثیر ممنوع است اما اگر بخواهند از میان آنها بخواهند. سگ‌های موجودی که امکان نگهداری آن را ندارند، دیگر صادر نمی‌کنند، از نظر ما نه تنها منعی، بلکه حتی مشوق آنها را نیز می‌دانست چرا که این امر برای جلوگیری از هزینه‌های تحمیلی از جمله جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد، به نظر می‌رسد. نوعیمین وق این وانات نیز واهد ود. چرا حیوان در اسلام صاحب حقوقی است و باید به این فکر کرد که سرنوشت این حیوانات از جمله غذا و شرایط نگهداری و… چه خواهد شد و طبیعتا نباید به گونه ای باشد که حیوان آسیب ببیند. پس ادر ردن این سگ ا از راه ل ای موجود است از ن مایت می نیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از استانداری‌ها و بخشداری‌های استان‌ها که به گفته وی، علاوه بر پیگیری مسائلی که اتفاق می‌افتد، در صد جمع آوری این حیوانات ولگرد برای آبیاری مجدداً این دسته از حوادث هستند، گفت: پیگیری‌های لازم در مورد اتفاق چندین بار از جمله چک کردن دوربین‌های محل حادثه در حال انجام است و کسانی که در این زمینه احتمال می‌دهند، مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما