ن ونه ل رف موردنیاز المپیک مستانی را ور مصنوعی ساخت؟ – ومیت

[ad_1]

ن رای میزبانی از مسابقات مستانی وها را ابهجا نکرد. لکه را در ستر رودخانه ریان انداخت، را از مخزن ممی ن مام این ارها رای از استدرین ملیاتا رفسازی در اریخ ازیا المپیک انجام داد.

این اتفاقات از آن به پیوستن است که تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم‌گیری بازی‌های زمستانی را به مکانی می‌برد که تقریباً به طور کامل دارای یکی از عناصر اصلی ورزش‌های زمستانی است: برف. مهمتر از ن، ن و وهای مجاورش ندانی رای ساختن نوع مصنوعی این نصر نندند.

رف ماشینی در مکانهای رفرتر مانند نورژ، سوئیس و لرادو رای دهها نقشی مهم در ورزشهای مستانی ایف ار در نسخۀ ن ازیان مستانی ر این از میود، مسابقات رای اول رار ریباً اتفاقی ملیات رفسازی و مدیریت در مدیریت لان نیاز دارد و مزمان ا رم مین، واقعیت ور ر ای.

دستگاهای رفساز

دستگاها رفسا در انگجیاکو، ری میزبان اسکی رش، مسابقا دوگانه، اسنوبردسواری و دیگر رویدادها و.

در کوههای محل برگزاری مسابقات اسکی آلپاین که هیچگونه اسکی تفریحی ندارند، اکنون می توانم از کیلومترها دورتر نوارهای باریک سفیدی را ببینم که از میان کوههای قهوه ای عبور کرده اند. مقام های ن د مینند ولید رف رای المپیک منابع محلی در لا رای نماندن از نیازهای دازهای ر ر ر ر. انال سرمایهاریای م ن در رفسازی، روژهای مزمان ا دگرگونی در الگوهای ارند و سالی دراثر ر اقلیم، میوانند ا الش مقابله ود.

در سرتاسر ان، راز نامطلوب مسابقات اسکی و اسنوبردسواری رای محیط ست این است ا امینان. ا داوم رمایش مین، رف ماشینی ن از رگر در مین مین ازی ایدار و ربازده رای ورزشاتای. مایکل مایرآسیایی تکنوآلپین، مدیر شرکت ایتالیایی مدیر برفسازی برای بازی پکن و 6 المپیک بدون زمستانی پیشین به نیویورک تایمز گفت «اکنون برف انسانساخت نمی توانید ورزشهای زمستانی داشته باشید.»

ن را از الب مکانهای میزبانی ن متمایز میند، ایر اندک درطول ند دهه وسعهی سریع، رزمینی ن را دریج رده است. وئیه و اوت مجموعه مراه اَرشای snapn ستند؛ اما ر و وه های مجاور در مستان مقداری ارندگی دست میورند. نقل از دادهای ایستگاه واشناسی نزدیک مکانهای میزبانی

نقشه انگجیاکو و آنکینگ

انگجیاکو و انکینگ، مناطق برگزاری مسابقات وها رون ن، میزبان مسابقات مسابقات المپیک مستانی است. اما سالانه رف اندکی دریافت می کنند.

در 2017، آخرین سالی که ارقام بین المللی برای آن است، پکن به ازای هر فرد ساکن تقریباً به اندازه کشور نیجر در غرب آفریقا و حاشیه صحرا، (36 هزار گالن) منابع آب شیرین داشت. جانگجیاکو، شهر واقع در 160 کیلومتری شمال غرب پایتخت و میزبان برخی از رویدادهای اسکی و اسنوبردسواری، 83 هزار گالن آب به ازای هر ساکن که قابل مقایسه با جیبوتی در شاخ آفریقا است.

درمقابل، ایالات متحده آمریکا در سال میلیون نفر ازای ر رد داشت. ورهایی ازای ر نفر متر از ارن منبع رین دارند، مناطقی از مبود لمداد میوند. لوریان ایزری در ار سال ا ور در ن ر روژه رفسازی رای نوآلپین نظارت رده است، نیویورک در رو د مد مد. ایزری در ادامه افزوده «درختان و وشش آهی در این نواحی وجود دارد؛ اما مانند نگل لپ نیست. این وشش اهی مخصوص اقلیم ر است. در اینجا رف میارد؛ اما مسابقات رای افی نیست.»

ورزشکاران درحال مرین روی رف

ورزشکاران روز س از نکه رف سبکی در مجاور انگجیاکو ارید، در مرکز اسکی رانوردی ملی مین رکری.

پیش از هر تکنوآلپین پمپ ها را نصب می کند و 64 کیلومتر از بیش از لوله به هزینه های معمولی 60 میلیون دلار، مقامات چین ابتدا باید به اندازه کافی آب به کوه ها پی ببرند. مقدار نقل از نوآلپین، ریباً میلیون متر م رای رکردن استخر نای المپیک افی است. ال این مقدار رای از اذیت ها است. گزارشی مسابقات احتمالاً رف ر و ر نیاز واهد ود.

رای معردن مام این مقامهای نستایشی مپاژ ساخته شده است را از مخازن واقع در لومترت ما در لومترتا ساخته است. نقل از روزنامه دولتی، ن را از مخزن ایهبائو این ر رودخانه ویشویی منحرف رده است. این رود در نزدیکی منطقه ای المپیک ریان دارد؛ اما از مدت زمان در روزهای مستان وده است. از این، ایهبائو دراصل مخزن مون، از ررین ایر

مقام های جنگیاکو بهمنظور حفظ آب های زیرمینی، آبیاری ده هازم هزار زمین را قطع کرده اند و کشاورزان ساکن در زمینه هایی که اکنون منطقه ای مسابقات المپیک نامیده می شود، در آپارتمان های مرتفع اسکان داده اند.

ن امروزی ا روژهای م آن نیست. بزرگترین اقدام این کشور برای کاهش مشکلات آب پکن، مدت ها پیش از المپیک انجام شد: مجموعه های عظیم از آبراهه ها که سالانه تریلیون ها گالن آب را از ناحیه مناطق جنوب جنوب به منطقه تشنه شمال منتقل کردند. رای از ردن مسیر این انالها، دها ار روستایی از محل سکونتشان ابها دند. انتقالی این روژه، م از منابع ن را در سال ل مداد.

رند مقامهای نی در سالهای اخیر در مینه مینگ ای, استاد مهندسی منابع آب در دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین میگوید «آنها هنوز باید در زمینه حفاظت از آب، افزایش بهرهوری مصرف آب و تضمین برابری اجتماعی در اختصاص آب، انجام دهندگان بیشتر. ای افزوده اگر المپیک اادی در نزدیک ن مک ند، مصرف مرتبط ا ن اید ا احتیاط رناهد.

دمیدن رف وسط دستگاه رفساز

دستگاه رفساز در دسامبر رف ازه رفراز دره انگجیاکو میدمد.

اما ر اقلیم میوانند نیاز به مال ن را میقر ند و ر وانایی نوب این ور در مین ن اثر ا. دانشمندان دریافتهاند رمای دید و سیلهای اخیر در ن، دراثر رات اقلیمی ناشی از سال الا است. نگ وگوانگمقام ارشد هواشناسی وقت چین در سال 2015 با اشاره به پروژه انتقال آب جنوب به شمال به نشریه حزب کمونیست گفت «با وجود گرمایش زمین، پروژه های زیرساختی بزرگ چین بیشتر درمعرض خطر قرار میگیرند.»

مقامهای ن میویند درحال محدودسازی ر رفسازی استند. ویژه ازآنجا ساخته شده از وبدن معوری واهد د و درنتیجه میوانند دوباره استفاده ود. اما دانشی رسازی را مطالعه می‌کند، از روج دستگاه ر میود دریافتند. اما از ن میوان لور رف دیل ود. رخی از این لورها را اد ا ود میرد. ر از رات نیز ور امل منجمد نمیوند و درنهایت در مین رو میروند.

دو وهشگر در سوئیس نامهای اوماس رونوالد و ابیان ولفسپرگر ا انجام مایشا در ست اسکی نزدیک ر داووس، دریافتند (البته داخل مین نفوذ میند، مثل امل از نمرود؛ لکه احیای دوباره ای رزند ) مک

اینحال، ولفسپرگر میوید اما ورزشای مستانی ور لی رگز در نین وضعیتی نبودهاند.» وهشی دیگر دریافت ستای اسکی مصنوعی ارغ از نوع رف اررفته در نا میوانند باعث رس وناک می شود.

رای اسکیازها و اسنوبردسواران، مسابقه روی رف املاً ماشینی، مهچیز را ر می دهد. از ونگی مادگی رای المپیک، رگرین رویداد ورزشی ر مرشان، ورزشکاران، در وای رمتر، سطح وشیده از رف انسان معمولاً سریعتر از مینه داراف.

دهکده المپیک در منطقه انکینگ ن

مسابقات دهکده در منطقه انکینگ میزبان مسابقات اسکی لپین واهد ود.

سی دیگین, اسکیباز آمریکایی و مدالآور طلایی این کشور در اسکی صحرانوردی در سال 2018 که در سالهای اخیر به طور فعال تغییر اقلیم تبدیل شده است، میگوید «این اولین بار نیست که روی برف مصنوعی مسابقه میدهیم و متأسفانه به نظر نمیرسد که آخرین بار نیز باشد.» دیگینز افزود «[برف مصنوعی] سخت و دهر است و در وهوای مختلف ور متفاوت ر ل می دهد. این رف میوان مسیر را می سازد. نمیواهم ویم رناک است؛ اما میدن که ونه میواهید در وشه ها مسیریابی نید، مشکلتر مود.»

انال رایط معین شبیه به سیار سرد مورد انتظار در ن، اسکیازان لپین اهیاوقات رف مصنوعی در را نیسین میوانند لورهای زیرا ولید نند سطحی و سخت اسنپ مجلوبشان منجمد مون. راویس آنانگمتخصص در رویدادهای سرعتی میوید «[برف مصنوعی] متراکمتر است. این رف در واقع لور ل نمی دهد و نگام ساخته، ردهتر می شود. رف مصنوعی وبی روی مین مینشیند و سیار نواخت میود. در واقع مانگونه است ما میواهیم.»

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما