باشگاه: هنوز زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول، تیم سوم جدول لیگ برتر تنها با دو امتیاز اختلاف با چلسی برتر، فردا در ولورهمپتون به میدان می رود. این دومین بازی متوالی خارج از خانه قرمزها است و مطمئناً آنها پس از پیروزی 1-4 مقابل اورتون در دربی مرسی ساید، روحیه بسیار خوبی دارند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

بازی مقابل ولورهمپتون چیزی است که باشگاه گفته است: فکر نمی کنم برای بازی با گرگ ها نیازی به تغییرات زیادی در ترکیب داشته باشیم. ما به تقویم های فشرده عادت کرده ایم و باید اکثر بازیکنان را از اواسط دسامبر تا آخر چرخانیم. البته اینطور نیست که 7 یا 8 تغییر ایجاد کنیم.

ولورهمپتون چهارشنبه ها مثل ما بازی می کند و ما باید در مورد تیم تصمیم بگیریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و به خوبی با ایده های سرمربی جدید سازگار شده اند.”

باشگاه ادامه داد:ما از باخت به وستهام چیزهای زیادی یاد گرفتیم؛ مثلاً اشتباهات کمتری داشته باشیم و بهتر دفاع کنیم. ضربه به موقع بود.

خط هافبک ولوز نیز بسیار خوب است و رائول خیمنز جلوی همه بازیکنان است و من واقعا خوشحالم که بعد از آن حادثه دردناک به زمین برگشتم و امیدوارم او گل های زیادی برای تیمش به ثمر برساند. در مجموع، آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما باید در مقابل آنها بسیار خلاق باشیم تا پیروز شویم.”

مقابل تیم سابقشجوتا بازیکنی پرانرژی و بسیار خوب است. با تماشای بازی او از همان ابتدا فکر کردم که او باید برای من بازی کند.

تقویم فشرده دسامبر: « دسامبر همیشه دیوانه بوده است. ما در مسابقات دیگر هستیم و 2 ماه واقعا سخت را پیش رو داریم. برای سایر تیم ها نیز شرایط به همین منوال است. در مسابقات داخلی و اروپایی هستیم و باید عاقلانه عمل کنیم. “بله، کار سختی است، اما ما باید بهترین تلاش خود را بکنیم.”

شانس قهرمانی:صحبت در مورد رقابت برای قهرمانی در ماه دسامبر منطقی نیست. به عنوان مثال، در سال 2019، من هدف شرکت برای سیتی را به صورت زنده دیدم، اما اکنون حتی نمی دانم سیتی چه زمانی بازی می کند. مدتی است که استراحت است. و ما باید در هر مسابقه عالی باشیم.

لیگ برتر در بالاترین سطح خود قرار دارد و این غیر قابل باور است. هدف برنده شدن است، اما در دسامبر و ژانویه نمی توانید چیزی به دست آورید. “احتمالاً شکست خواهید خورد.”

برد دربی مرسی ساید: “من نمی توانم بازی خود را به اورتون 8 از 10 گل بزنم. 20 دقیقه اول طوفانی بود، اما برخی لغزش ها در بازی وجود داشت که باید برطرف شود.” با این حال، از آنجایی که اینجا بودم، این بود. بهترین بازی ما در گودیسون پارک.”

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما