میتسوبیشی اوتلندر 2023 با پیشرانه پلاگین هیبریدی – زومیتا ارائه می شود

[ad_1]

شاسی آخرین نسل میتسوبیشیمدت طولانی Outlander را در فوریه معرفی کرد. اما در اقدامی غافلگیر کننده ، چند روز قبل تصمیم گرفت از نسخه به روز شده مدل قبلی Plug-in Hybrid (PHEV) این خودرو رونمایی کند. به گفته موتوروان ، زمان آن فرا رسیده است که مدل برقی نسل بعدی را به طور کامل بررسی کنیم. زیرا رونمایی رسمی و اولین نمایش جهانی در 28 اکتبر خواهد بود. در همین حال ، میتسوبیشی تصاویر واضحی از مقرون به صرفه ترین نسخه Outlander به اشتراک گذاشته است.

شاسی پلاگین Mitsubishi Outlander / 2022 Mitsubishi Outlander PHEV

صادقانه بگویم ، تفاوت چندانی با نسخه پلاگین هیبریدی میتسوبیشی از مدل بنزینی معمولی وجود ندارد. زیرا هر دو تقریباً یکسان به نظر می رسند. بله ، فقط یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و همچنین نشان “Plug-in Hybrid EV” در درهای جلو و عقب وجود دارد. جدای از این ، نسخه جدید Outlander 2022 دقیقاً همان تصویر تلخ و شیرین را دارد که قبلاً دیدیم ، با تنها استثنا سقف سیاه رنگ نسخه PHEV.

همین داستان در داخل کابین نیز تکرار می شود ، جایی که فقط صفحه نمایش دیجیتالی جلوی داشبورد با نمایشگر بخش اختصاصی برای پیشرانه PHEV تفاوت کمی دارد و میزان شارژ باتری را نشان می دهد. کابین علاوه بر بهبود کیفیت مواد و سطوح فناوری ، این مزیت را دارد که طراحی سه مرحله ای را ارائه می دهد که قبلاً با مدل پلاگین هیبریدی در دسترس نبود.

مقالات مرتبط:

مشخصات فنی خودرو هنوز در وضعیت نامشخصی قرار دارد. اما میتسوبیشی تأیید کرده که به مدل پلاگین هیبریدی Outlander قدرت بیشتری داده و یک باتری بزرگتر برای افزایش قابلیت پیمایش الکتریکی ارائه کرده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه می توان نسخه ای با عملکرد ، اسپرت و تنظیم شده را تولید کرد که بخش تنظیمات داخلی Raleigh شرکت را برای تولید نسخه های قدرتمندتر و حتی احیای مدل Evolution به ارمغان می آورد.

پس از اولین عرضه رسمی خود در اواخر این ماه ، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی تا اواسط دسامبر در ژاپن و سپس در نیمه دوم سال آینده در ایالات متحده به فروش می رسد. نسخه برقی این خودروی شاسی بلند با امکان انتخاب از بین 10 رنگ بیرونی از جمله رنگ جدید “Black Diamond” و رینگ های بزرگتر 20 اینچی دو رنگ ، مشترک با ویژگی های مدل بنزینی ، در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما