راهنمای خرید آنلاین بیمه بدنه: جبران خسارت برای همه نوع خودروهای متخلف

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد خودروها و نبود بستر مناسب برای تردد در جاده های کشور و همچنین فرهنگ رانندگی نسبتاً ضعیف در کشور ما ، تعداد تصادفات رانندگی در کشور در حال شکستن جهان رکورد. با این حال ، در سال های اخیر ، افزایش قیمت خودرو تأثیر مثبتی بر بخش بیمه این بازار گذاشته است ، به طوری که علاوه بر صدور مکمل بیمه بدنه خودرو توسط شرکت های بیمه ، برخی از رانندگان نیز بیمه بدنه خودرو را انتخاب کرده اند تا همچنین از خسارت تصادف جلوگیری کنید. در امنیت باشید

بیمه بدنه خودرو به عنوان بیمه اجباری شناخته نمی شود. اما دریافت پوشش اولیه و تکمیلی مزایای زیادی را برای بیمه گذار به همراه خواهد داشت. بیمه بدنه خودرو موارد مختلفی را شامل می شود که ممکن است شامل تصادفات رانندگی و همچنین حوادث طبیعی باشد. خرید بیمه نامه بدنه بسیار رایج است ، به ویژه در بین دارندگان وسایل نقلیه گران قیمت و نحوه دریافت غرامت بیمه بدنه برای بسیاری از بیمه گذاران مشکوک است. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که بیمه بدن تنها برای خودروهای گران قیمت مقرون به صرفه است ، در حالی که خرید بیمه بدنه برای خودروهای ارزان قیمت به دلیل حق بیمه ارزان قیمت آنها منطقی به نظر می رسد. اگرچه این نوع بیمه اجباری نیست ، اما تقریباً همه صاحبان خودرو آن را خریداری می کنند که می تواند دلیل اصلی آسیب به بدنه خودرو در اثر تصادفات مختلف باشد. اما با توجه به این که در بیمه بدنه خودرو می توان موارد مختلف را به درخواست بیمه گذار و طی قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه تحت پوشش قرار داد ، بنابراین به عنوان یک بیمه گر در کلیه مواردی که شرکت های بیمه می توانند پوشش دهند بدنه خودرو پرداخت خسارت بیمه. ممکن است آشنا باشند.

پوشش بیمه بدنه اصلی خودرو

پوشش بیمه بدنی به دو دسته اصلی و فرعی (فرعی) یا اضافی تقسیم می شود:

پوشش بیمه بدنه اصلی شامل موارد زیر است:

  • سرقت کل
  • آسیب به وسیله نقلیه در حین نجات و انتقال
  • تصادف ماشین
  • خسارت ناشی از آتش سوزی ، انفجار ، رعد و برق (ASA) حوادث ناشی از وسیله نقلیه بیمه شده یا لوازم جانبی آن.
  • آسیب به لاستیک و چرخ های بیمه شده خودرو. بیمه گر متعهد می شود مبلغی معادل 50٪ مبلغ جدید را برای خسارت به باتری و لاستیک خودرو پرداخت کند.

پوشش اضافی یا اضافی بیمه بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم ، طبق قوانین بیمه ، هنگامی که بیمه گذار بدنه اتومبیل خود را بیمه می کند ، باید پوشش اصلی را در قالب پوشش بیمه اولیه دریافت کند. اما همه بیمه گذاران می توانند بیمه بدنه خودرو خود را با پرداخت هزینه اضافی تمدید کنند. به این معنا که پوشش اضافی یا تکمیلی به پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو آنها اضافه می شود و در صورت بروز حوادث تحت پوشش ، خسارت ناشی از موارد ذکر شده در پوشش تکمیلی بیمه بدنه خودرو توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. به

در پوشش های اضافی و تکمیلی بیمه بدنه خودرو ، موارد زیر ممکن است ذکر شود:

  • سرقت قطعات خودرو از جمله لاستیک و لاستیک ، گیربکس رادیویی ، آینه و سایر قطعات خودرو
  • آسیب ناشی از شکستن شیشه به دلایلی غیر از خطرات اصلی
شکستن شیشه تحت پوشش بیمه فیزیکی اضافی
  • خسارت ناشی از پارک خودرو در تعمیرگاه و عدم استفاده از آن در هنگام تعمیر پس از حادثه
  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند آتشفشان ، زلزله و سیل
  • خسارت ناشی از پاشیدن مواد اسیدی ، مواد شیمیایی و رنگ بر روی بدنه خودرو

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که بیمه گذار با توافق با بیمه گر می تواند آنها را در پوشش بیمه بدنه خودرو قرار دهد ، از جمله موارد زیر:

  • معایب شرکت در مسابقات اتومبیلرانی یا تست سرعت
  • آسیب ناشی از حمل مواد منفجره ، اسیدی و قابل اشتعال
  • آسیب ناشی از میخ یا سایر اجسام تیز روی بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم موارد فوق تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار نمی گیرند ، مگر اینکه بیمه گر هزینه آنها را بپردازد و هزینه اضافی بپردازد و این موارد در بیمه نامه یا مکمل Is ذکر شده است. همچنین ، طبق قوانین بیمه بدنه ، خسارت خودروهای سنتی با بیمه شخص ثالث پرداخت می شود. خودرویی که ارزش آن برابر یا کمتر از حد تعهدات زندگی یا 50 درصد ثروت خون یک فرد مسلمان در ماه ممنوعه هنگام حادثه است. قوه قضائیه میزان دیه را سالانه تعیین می کند. سپس؛ بر این اساس ، بیمه مرکزی میزان تعهدات مالی و عمر بیمه شخص ثالث را تعیین می کند. با این تعریف ، یک اتومبیل معمولی در سال 1400 کمتر یا معادل 320 میلیون تومان ارزش دارد. بیمه بدنه خودرو و خدمات و پوشش های آن هنگام دریافت خسارت در شرایط مختلف ، توصیه می کنیم بیمه کامل خودرو و بدنه خودرو را مطالعه کنید. راهنما.

خطرات استفاده از پوشش بیمه بدنه چیست؟

رانندگی وسیله نقلیه در جاده های شلوغ یک فرآیند پر مخاطره است که در آن گاهی تصادف می تواند کاملاً اجتناب ناپذیر باشد. قبلاً اشاره کردیم که پوشش بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی و جانبی یا تکمیلی تقسیم می شود. اما در این بین ، باید بدانید بیمه بدنه خودرو چه نوع خطری را شامل می شود تا بتوانید بهترین پوشش را انتخاب کنید. در ادامه خطرات احتمالی بیمه بدنه خودرو را بررسی می کنیم.

یکی از مواردی که این روزها بیمه بدنه خودرو را به خاص ترین چیز تبدیل می کند ، پوشش نوسانات ارزش بازار است. دلیل افزودن این نوع پوشش ها افزایش و افزایش چشمگیر قیمت خودرو در طول سالهاست و در نتیجه با افزایش پوشش نوسانات ارزش بازار ، بیمه گذار می تواند خسارت دریافتی را 20 درصد افزایش دهد. ٪ از مبلغ تضمین شده

پوشش نوسان ارزش بازار در پوشش های تکمیلی بیمه بدنه خودرو گنجانده شده است.

یکی دیگر از مواردی که بیمه گذار با توافق با بیمه گر می تواند به پوشش بیمه بدنه خودرو خود اضافه کند ، هزینه سفر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار گیرد ، حذف استهلاک است. اما فقط خودروهایی که بیش از 45 درصد معافیت بدون خسارت دارند می توانند از پوشش استهلاک استفاده کنند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدنه به لینک های زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/carbody

چرا استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو را انتخاب می کنید؟

با حضور کارگزاران بیمه آنلاین ، سبد پوشش بیمه ای شرکت های بیمه عملاً افزایش چشمگیری داشته است. سیستم فروش بیمه آنلاین در بخشهای مختلف مانند بیمه شخص ثالث خودرو ، بیمه بدنه و موتور شخص ثالث ، بیمه بدنه خودرو ، بیمه مسافرتی ، بیمه مسافرتی ویژه ، بیمه سلامت ، بیمه مسئولیت پزشکان ، بیمه آتش سوزی و زلزله و بیمه شخصی و یکی است سازمان ، bimeh.com. این گروه در حال حاضر با شرکت های مختلف بیمه همکاری می کند ، به همین دلیل مجموعه بیمه های متنوعی توسط این گروه ارائه می شود. در نتیجه بیمه گذار اختیارات بیشتری دارد و می تواند به راحتی یک مقایسه کامل و اصولی بین نوع خدمات و قیمت بیمه های مختلف انجام دهد.

خرید آنلاین بیمه بدن
خرید آنلاین بیمه بدن

دریافت و مقایسه بیمه بدنه خودرو ، ارائه شده توسط شرکت های بیمه ، به عنوان یک سیستم جامع برای استعلام ، مقایسه و خرید انواع بیمه از جمله بیمه بدنه خودرو. از طرفی امکان خرید آنلاین با چند کلیک وجود دارد و در نهایت قرارداد بیمه به صورت رایگان برای بیمه گر ارسال می شود. یکی از مهمترین مزایای خرید بیمه بدنه خودرو از طریق کارگزاری آنلاین bimeh.com امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان برای انتخاب و خرید مناسب ترین بیمه بدنه است. بنابراین پیشنهاد می کنیم به جای بررسی و ارزیابی جداگانه سایت های فروش بیمه بدنه خودرو ، یک مقایسه کلی و تئوریک بین انواع مختلف شرکت های بیمه خودرو در سایت بیمه .com انجام دهید و پس از دریافت مشاوره بهترین بیمه بدنه را انتخاب کنید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما