(ویدئو) راقیا از وفانهای ن و رد و ارسته دهاند

[ad_1]

با وجود طوفان‌های شن یا گرد و غبار در عراق، میلاد مت، پیک تحویل غذا نمی‌‌‌‌ است، نهان نمی کنند.

به فرارو، برای گشت و گذار در خیابان‌های بغداد با موتور و ارسال گزارش غذا به مشتریان، این جوان 30 ساله تا حد امکان خود را با آن‌هایی که از گرد و غبار محافظت می‌کنند و از پوششی که سر و گردنش را می‌پوشاند، می‌کند.

اِ وجود ِ دهان از اواسط وریل، مردم راق ادت داده اند در سمان اکستری و ارآلود در. سیاری از اوقات اوقاتگاها مجبور به وقف روازا دلیل دیدند؛ و. وزارت داشت روز دوشنبه اعلام رد در وفان ن دید از افراد دلیل مشکلات نفسی مارسان مارستان

میلاد در میدانهای لوغ داد میوید: این اولین سالی است که وفانهای رد و ار ادی رخ مید. در اولین نبه ماه ولای، او مجبور شد د وفور درجه سانتیگراد و ار دید را مل ند. این وان میافزاید: دید روشن نیست، احساس می کنم از رما

او ازدواج رده و نمیوانند در ار ود ند و از این ریق ماهیانه دلار وق دریافت می کند. وی وضیح می دهد: من نمیوانم ار نکنم و اید این مسئولیت را رم.

با وجود گرمای شدید در شهری با ساختمان‌های بتنی، تعداد رهگذرانی که از ماسک استفاده می‌کنند در حال افزایش است، این در حالی است که اکثر مردم در طول همه‌گیری کوید-۱۹ از ماسک استفاده نمی‌کنند.

در ایوان کافه‌های متروک که صندلی‌های چرمی را از گرد و غبار پوشیده است، پیش‌خدمت پیش‌بند قهوه‌ای رنگ آن را با پارچه‌های پاک می‌کند و سپس برای شستن زمین از آب می‌کند.

وفان ن در ماه مه در راق آن

مقامات دا مدتاً افراد مسن و مبتلا

دکتر سیف لی دالحمزه، رئیس مارستان الکندی، : دت وفان ند سیار افزایش یافته است. ار ماران مرا ننده از ماریا

مقامات میویند راق از نج وری است در رابر سلامت رات و وایی و ابان ا س سر ا وا.

ن میود دو د نده، این ور سالانه روز رد و ار را ربه ند و

از مله وصیه ده رای مقابله با این دیده شده است اما این ور میلیونی از مبود و ارندگی م نیز رنج میرد.

راق اسم، ارشناس رق، اشاره به ست مقامات: او افزود: ما میلیاردها دلار رای مسائل در وری نی از دروکربنا رج رده ایم.

اسم اضافه میند وفانها ادت رده است، اگر وفانا ار را ده و ند نند. او میوید: ماسک مینی ارده است، احساس میکنی میوی و میخواهی ن را دربیاوری. ما ر ساعت ورت و دهانمان را میوییم.

در مورد آن، نا نیاز نظافت مداوم دارند. اسم میوید: ر وقت وفان میرد، ارزاری

این مرد ساله دارای سه رزند است میوید راهی رای سلیم دن وجود ندارد. وی افزود: وقتی میریم دست از ار میکشیم. ا مانی نده ایم اید ارمان ادامه دهید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما