دایناسور مبتلا روناویروس م د!

[ad_1]

رارو- علم اولین واهد از ونت نفسی را در ای سیل ده این واهد مربوط به سیل دایناسور از ونه سوروپود اهخوار ردن دراز است پژوهش، سانورغ.

ارش رارو، معلم بقایای یک دیپلودوسید نابالغ – یک دایناسور سوروپود گیاهخوار گردن دراز، مانند «برونتوزاروس» را بررسی کردند – که قدمت آن به دوره ژوراسیک پسین عصر مزوزوئیک باز می گردد. این دایناسور به نام مستعار «دالی»

این سرپرست سرپرستی ری ودراف از موزه Great Plains Dinosaur در این ررسی این رجستگیا این مشاهده نشده، در ناحیه استخوانی رار در سهای وایی در نجایی است. سهای وایی از سیستم نفسی استند م در رندگان امروزی و م در دایناسورها وجود دارند. این سهای وا در نهایت ریهای «دالی» ویربرداری CT از رستگیای نامنظم، نشان داد نا استخوان ر

دایناسور مبتلا روناویروس م د!

به گزارش فرارو، کری وودراف در این خصوص میگوید: «همه ما این علائم مشابه مثل سرفه، مشکلات بیماری و تب را تجربه کردهایم، اما حالا یک دایناسور 150 میلیون ساله داریم که ممکن است همه ما به چنین علائمی دچار شوند آن رنج از و میرده است.» دکتر میویند این افتها ابل وجه است، را دالی در واقع روپودهای رندگان وندند رندگان دیل دند. میزنند که این خطری می تواند باعث ایجاد عفونت شود. این ونت سیل ده لاوه ر اولین فیلم

وودراف گفت: «این عفونت فسیلی در دالی نه تنها به ما کمک می‌کند تا تاریخچه بیماری‌های مربوط به بیماری‌های مربوط به گذشته را در گذشته ردیابی کنیم، انواع بیماری‌ها را از این جهت بهتر بدانیم که دایناسورها مستعد از آن هستند، می‌دهند.» ارش رارو، وی افزود: «این سوروپود دت مار ود. ما میشه دایناسورا را رگ و سرسخت میدانیم، در واقع، این انداران رگ اید در رخی موارد مان ونتای ویرانگری را رفته اند درمانمان درتیر.

افراد باور دارند که اگر دالی به خطری شبیه آسپرژیلوزیس مبتلا شده باشند، ممکن است آنفولانزا ذاتالریه مانند کاهش وزن، سرفه تب و مشکلاتی را تجربه کنند. از نجا اسپرژیلوزیس در ورت دم درمان میوانند در رندگان نده وان وولف، استادیار دانشگاه نیومکزیکو و از اعضای این موید: ار اندازه ا و ا دقت نظر نیم، ممکن است این موضوع را از امل سیستم درک کنیم زمانی که ما این موضوع را با متخصصانی در حوزه های مختلف مانند دامپزشکان، آناتومیست ها، دیرینه شناسان، دیرینه شناسان و رادیولوژیست ها بررسی می کنیم، می توانم تصویر کاملی از بیماری های باستانی به دست آوریم. »

روناویروسها روحی از ویروسهای متعلق به انواده ویروسی روناویریده این ویروس‌ها می‌توانند عامل ایجاد بیماری‌های ناشی از بیماری‌ها، انواع سرماخوردگی معمولی و آنفولانزا گرفته تا بیماری‌های شدید مانند تری سارس، مرس و کوید 19 باشند. اولین ارشای لمی از ماریائی روناویروسها این ویروس نام ویروس رونشیت ونی مرغی، اولین روناویروس ده است.

منبع: sciencedaily

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما