«جای مردم در نظارت بر مسئول الی است»

[ad_1]

روزنامه ماهوری اسلامی نوشت: امن اصلی سلامت مرانی، نظارت مردمی است. مردم، الی ر نظام ومتی در ر امع های ستند و مین دلیل، میوانند نقش اصلی را در دوام، در اءاء.

این نقش مهم است مران را اوی متوسل دن درست در همین نقطه است که مردم به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند و می‌گیرند در دام تفرقه ویژگی اصلی تعیین اراده خود بر حکمرانان از طریق نظارت جمعی را از دست می‌دهند.

بیماری خطرناک تفرق، تقسیم شدن و شعبه شعبه شدن مردم، به همان اندازه که برای خود مردم و سلامت حکمرانی زیانبار است، برای حکمرانی که نمی‌خواهند به قانون و حقوق پایبند باشند و درصدد تحکیم قدرت خود به هر قیمتی باشند که سودمند باشند. مین دلیل است نا از رق ناراحت نمیوند و ر در م وانند

مردم نگامی می واند نقش مینی خود رای اظت از سلامت مرانی را

در امعه ما متأسفانه ابزارهای رق راوانند و سانی از رق سود میرن نیز آرا را ا مها ا مها عده های را ناامید می کنند، عده ها را به مهاجرت می کنند، جمعی را می کنند، گروهی را به بهانه های مختلف طرد می کنند، افراد ضعیفتر را در مقایسه با وضعیت فعلی با آنچه که از انقلاب جریان دارد وامیدارند و بسیاری از مردم را نیز از دور می سازند. …

در مقابل این ترفندها متأسفانه مجموعه منسجمی که مردم را با وطایف نظارتیشان آشنا می کند، لایه های متعفن رژیم پهلوی و وابستگی حاکمان آن دوران به اربابان خارجی را با اسناد و مدارک بنمایاند و به مردم بگوید فقط با ماندن و مقاومت در برابر انحرافات می توانم به کشور. دمت رد و امید را مردم رگرداند وجود ندارد.

اگر چنین مجموعه ای وجود داشته باشد، قدرت بالقوه مردم برای از بین بردن کژیها را به فعلیت درمیآورد، زنگارها را از نظام مردمی جمهوری اسلامی اسلامی میزداید و زمینه را برای ثمره رساندن درخت انقلاب اسلامی که نسل انقلاب با خونشان آن را آبیاری کردهاند فراهم میسازد.

قلمها و زبانهائی که این روزها بذر نامیدی در سرزمین قلبها میکارند، به این توجه دارند که هیچ چیز نمیتواند جای نظام جمهوری اسلامی را ببرد، پس باید تمام تلاشها را برای آفت زدایی از آن بکار گیرند نه نفی آن.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما