داستان بازی Wilmots 2 در فدراسیون فوتبال چیست؟

[ad_1]

روز گذشته شکایت جدیدی از فدراسیون فوتبال مطرح شد. شکایتی که برخی از کارکنان رسانه های اتحادیه در صفحات شخصی خود با عنوان “ویلموتس 2” نامیده اند. اما از 4 سال قبل اطلاعات زیادی در مورد این پرونده دریافت نشده است.

بر اساس اطلاعات موجود، یک شرکت پخش که مسئولیت سازماندهی و هماهنگی بازی ایران و ونزوئلا در هلند در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۶ را بر عهده داشت، هم اکنون از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تخلفات خاص به دادگاه CAS شکایت کرده و ۳۰ میلیون غرامت دریافت کرده است. جستجو کرد. یورو. است.

جالب اینکه این درخواست بزرگ در شرایطی صورت گرفته که به گفته برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال، ارزش واقعی این قرارداد 195 هزار دلار بوده که مبلغ اصلی آن را طرفین قرارداد پرداخت کرده اند.

ترس و لرز از شکایت 3 میلیون یورویی که پس از 4 سال وقفه به فدراسیون رسیده و هنوز دلیل آن مشخص نشده است، در حالی است که این توافق در قرارداد اصلی بین شرکت ها و سازمان های مربوطه لحاظ نشده است. هر مقدار. ،

در یک کپی از قرارداد اصلی بین محمدرضا ساکت از طرف فدراسیون فوتبال، جراردو هرناندز به نمایندگی از T&C Managmente و سباستین دیریچ از طرف STMG و MUTLU SPORTS BV از طرف فدراسیون فوتبال ونزوئلا و Etale Motello به نمایندگی از و با امضای Trai TV به عنوان هماهنگ کننده و پخش کننده مسابقه، Roord Vindens، هیچ داده ای بر اساس این قرارداد وارد نشده است.

این قرارداد هشت صفحه ای به نحوه برگزاری مسابقه شامل شرایط حمل و نقل، اسکان، غذا، زمان برگزاری، آماده سازی، حضور مخاطب، پخش تلویزیونی، تبلیغات و تعهدات طرفین در قبال یکدیگر می پردازد.

به گزارش اتحادیه فوتبال، شکایت اصلی این شرکت هلندی موضوع حقوق پخش تلویزیونی و تبلیغات قبل، بعد و بعد از بازی است که چهار سال بعد طراحی و برخی مکاتبات با دادگاه داوری ورزش انجام شد. ،

بدیهی است در این قرارداد شرایطی برای نحوه نمایش این مسابقه در ایران وجود داشت که این شرکت معتقد است رعایت نشده و فدراسیون فوتبال به عنوان طرف قرارداد و این موضوع به عنوان یکی از اعضای ایرانی پرونده معرفی شده است. متخلف

در بخشی از این قرارداد و در صفحه پنجم آمده است که هماهنگ کننده های این مسابقه فقط سیگنال رایگان به ایران ارائه می دهند که باید با تاخیر از شبکه های تلویزیونی ایران و حتی به عنوان بخشی از مسابقه هماهنگ کننده نیز. همچنین حق تبلیغات و تلویزیون در داخل ایران وجود خواهد داشت.

همانطور که گفته شد، این قسمت از قرارداد طرفین اکنون بهانه ای برای شکایت و مطالبه سه میلیون یورویی این شرکت شده است. در حالی که هیچ مبلغ و رقمی در قرارداد ذکر نشده است.

در حالی که فدراسیون فوتبال سکوت کرده و تنها برخی از کارکنان آن به دلیل شکایت جامعه فوتبال ایران مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، این احتمال وجود دارد که این شکایت با گذشت زمان منجر به پرداخت به موقع تعهدات مالی شود. جایی!

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که ماجرای فوق درگیری بین عزیزی خادم و برخی از مشاوران سابقش است که این روزها دشمن یکدیگر شده اند و اهالی بین فدراسیون فوتبال و فوتبال گوشتی را فدای بدن کرده اند. مهمانی.

در ادامه عکس هایی از قرارداد فدراسیون فوتبال و علاقه مندان در بازی ایران و ونزوئلا در 22 آبان 96 را مشاهده می کنید:

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما