تمرکز Nvidia بر روی Metaware: پلتفرم Omniverse عمومی می شود

[ad_1]

انویدیا امروز عرضه عمومی ابزار تجارت Omniverse را در کنفرانس سالانه خود اعلام کرد. انتظار می‌رود این پلتفرم ابزارهای مختلفی را برای ساخت جهان‌های مجازی سه بعدی در اختیار کاربران قرار دهد و اجرای برنامه‌ها بر روی تراشه‌های انویدیا را مطلوب‌تر کند.

انویدیا امروز از پلتفرم سازمانی Omniverse در سانتا کلارا، کالیفرنیا پرده برداری کرد که از طریق شرکت هایی مانند Dell و Lenovo با قیمت سالانه 9000 دلار ارائه می شود و امکان ایجاد دنیای مجازی را فراهم می کند. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قدرت بسیار بیشتری نسبت به تراشه های Nvidia دریافت کنند.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا می گوید: «Omniverse اساساً لایه ای از اینترنت است، لایه ای از دنیای فیزیکی. این پلتفرم در درازمدت همه این دنیاهای مختلف را با هم ادغام می‌کند.» به گفته یک تحلیلگر ولز فارگو، تجارت امنیتی می تواند در پنج سال 10 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

این پروژه ابزاری برای شبیه سازی دقیق صحنه های سه بعدی است و امکان همکاری فوری در فضای مجازی مشترک را ارائه می دهد. اکنون مهندسان از سراسر جهان می توانند در پروژه هایی مانند ساختن پل ها و ساختمان ها با یکدیگر همکاری کنند. این پلتفرم از فناوری‌های انویدیا مانند ردیابی پرتوهای فوری استفاده می‌کند و برای کار بر روی ایستگاه‌های کاری این شرکت بهینه شده است.

انویدیا همچنین پلتفرم دیگری را برای ایجاد ارواح مجازی به نام Omniverse Avatar توسعه داده است. این پلتفرم فناوری های مختلفی مانند تشخیص گفتار، تبدیل متن به گفتار، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی را ترکیب می کند. نمونه ای از یک شخصیت خیالی در یک رستوران نشان داده شد که غذاهای مختلف را در این همایش توضیح می دهد. با کمک فناوری ردیابی چهره، کاراکتر ارتباط چشمی با مشتری حفظ می کند و به واکنش های چهره مخاطب پاسخ می دهد.

در مثالی دیگر، آواتار خود آقای هوانگ نشان داده شده است که به سؤالاتی در مورد تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ می دهد. این پلتفرم بخشی از رویکرد انویدیا به امنیت است که پاسخی به شرکت های دیگر از جمله متا خواهد بود. فیس بوک نام خود را به متا تغییر داد و بر نقش مهم متاورس در آینده فعالیت های خود تاکید کرد. مایکروسافت اخیراً از آواتارهای سه بعدی و فضاهای کاری مجازی خود رونمایی کرد تا آمادگی خود را برای ورود به حوزه متاورس اعلام کند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما