اولین مصاحبه لیرضا انبخش د از ست نجالی

[ad_1]

ارش دیلی استار، ملی وتبال ایران در ازی اول در ام آنی ر در نوامبر مقابل انگر. لیرضا انبخش وینگر سابق رایتون،

این بازیکن 28 ساله که فصل گذشته با فینورد به اردیویسه بازگشته گفت: صادقانه بگویم، ما در حال تماشای قرعه کشی بودیم و قبل از اینکه آن‌ها قرعه را انتخاب کنند که اگر در گروه B قرار بگیریم فوق‌العاده هیجان‌انگیز و بسیار خوب. است.

رزوی انبخش محقق د و م ملی ایران ا انگلیس، مریکا و اکنون ولز مگروه ده است. ا در دو دور بعدی ام آنی در رزیل و روسیه

او اعتراف رد: روه سیار سیار سختی است. ا انگليس از رن نسلهايي ا ال داشته اند روبرو ميشويم. نا میوانند مزمان سه م سیار درتمند را میدان رستند. امثال ری ن سیار الایی دارند. من ازی سانی مثل مارکوس راشفورد و دون سانچو را نیز دوست دارم.

انبخش از معدود عزیزان ایرانی در نار ارمی، مدعی ایزه وشکاش در سال ود. او در مسابقات اروپایی ور الی داشته است. او اپیتان ایران است و از این که ازوبند اپیتانی ورش را ر ازو دارد احساس وقارای میند.

این ازیکن در دیگری از ای ود : ستن ازوبند اپیتانی و ردنی نیست. این است از ودکی رزویش را داشتم. ر مان رصتی رای ستن ازوبند اپیتانی داشته ام، ا مام وجود اگر ما سی ستید می را نماینده

ایران از مهای ساز ام انی ود در روحی امل اسپانیا، رتغال و مراکش ود، ارامتیات

آن‌ها در بازی ابتدایی ۱-۰ مراکش را شکست، اما در بازی آخر خود مقابل پرتغال که با توانایی پنالتی کریستیانو رونالدو پایان رسید و طارمی یک موقعیت خوب را از دست داد، خداحافظی تلخی داشت.

در دو ام انی اخیر نشان دادیم ریف سانی نیستیم. واکنشا را دیدیم و مه درباره ایران نوان مملی وب میردند. این دلیل ما سخت ار ردیم و این مسئولیت را ر دوش ود اشتیم. ما دور د نرسیدیم، اما واکنش مردم لی وب ود. ما مام لاش ود را مینیم ا ملت ود را سربلند نیم.

این رعه مچنین رصتی رای ستارهای ایران راهم میند ا «نسل لایی» دقیقاً مین ار را در رانسه انجام داد، ایی

انبخش نوز اطرات سال را در نگاه داشته و مهدوی ا را رگترین الگوی ود میداند. او از میم لب معتقد است ایران نسل لایی در اختیار دارد، اما عصرار «آمادگی» دارد.

او در ایان : اگر نگوییم رین نسلی است این ما اندا ا وی است و انسیل ادی رای انجام می دهد ارهای رگ دارد، ما رین مادگی ممن.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما