(تصاویر) درگیری دید ورکن سلخوار ار ا اخ و ال

[ad_1]

ورکن سل در ریان مبارزه ا اخ ارها و ارها وسط اخهای این وان اطراف رتاب د.

ارش رارو، این منظره ضعیف

دیرک در این اره میوید: این نقطه در ارک ملی اتوشا از نقاط مورد لاقه من است مطالب را. مدتی نار وضچه نشسته ودیم، اما اتفاق اصی نیفتاد.

ما در واقع در مورد ازگشت مپ میردیم، را مان ادی آسته دن دروا اقی نمانده ود. مواستم ا ماشین دور نیم از دور متوجه رکت دم. ولی نکشید نحوه رکت وان را دادم و اَن اد، ورکن سل وار را اعلام کردم.

مه لی سریع اتفاق افتاد و در ند دقیقه وتاه مام د. ما میوانید سالها را در راندید و رگز نین را نبینید. این است من در مورد سفر در ات وحش ریقا دوست دارم.

این وانات انی ستند و در انجام ر سر راهشان رار میرد دریغ نمیندند. نوع رفتاری در اینجا نشان داده واقعاً رمعول نیست.

اخ در ن ا ورکن سل وار سختی نیفتاد. ساده دم رفت، ورکن سل وار را ن ا ایش لاب رد و او را وا رتاب رد. اولین اری این اتفاق افتاد ردم مرده است، اما ودش را آن داد و دوباره ادامه داد. در نهایت اخسته د و نشینی رد.

دس ده میود این ورکن سل وار ممکن است اری داشته باشد. از محل من این است نگام نوشیدن ورت دادن رای این وان رامکن نظر میرسید.

روز دوم ما در نار مان وضچه ودیم و مان ورکن سل وار از راه رسید. این ار ا ال سیاه درگیر د، اورم نمید. ورکن سل وار ال را رد. در دوردست، ای دوربینم نمیوانستم نجا رسم، ند ال دیگر معرکه وستند. در ن لحظه ورکن سل وار ا ال مینگید! در لحظه از وزه ال ورکن و راحت او را از میدان ارج رد. دیوانه ود!

من از اویری از این رویدادی ار در زندگی رده ام املاً وجد مده ام. مانطور لاً م، میوان سالها را در اسپری رد و رگز نین را ندید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما