دبیر ستاد امر معروف م: اید لم ای رکس د رض اب را دارد، رد رد

[ad_1]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: درست است که دشمن از موشک‌های نظامی، توانمندی نخبگان کشور و توان رسانه‌های کشور هراس علمی دارد و هر روز دست به تحریم می‌زند، اما در این بین از هیچ چیزی به چادر بانوان نمی‌رسد. واهمه ندارد.

به گزارش حوزه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، شب گذشته در مراسم تجمع بانوان تمدن ساز همدان که به مناسبت روز عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز سالروز حادثه‌ای است که در ن دژخیمان مان مردمی را دون رم و ناهی و نها

وی با اشاره به اینکه رضا خان خانواده عروسک خیمه شب بازی، دستورات اربابان خود را انجام می‌داد، گفت: به جرم پرهیزگاری، شبانه، مخفیانه و بدون غسل آن جمعیت را به خاک سپردند، اما این قلدر نمی‌دانست حجاب و عفت آمیخته با عقل و عقل. ر ر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم به تشریح وضعیت جامعه بانوان در ایران باستان و کشورهای غربی در سالهای گذشته پرداخت و یادآور شد: بر اساس گزارشاتی که غربیها و حتی بدخواهان انقلاب و اسلام آن را منتشر کردند، در ایران باستان. نا اجازه ارج دن از آن را نداشتند، در رابر نامحرم

وی افزود: در قانون تلمود یهود، که از قوانین معتبر در بین یهودیان است، نقل می‌شود که اگر صدای زنی خودش را به صدای بلند می‌کند، همسرش بدون طلاق و مهریه، او را از خانه بیرون می‌کند. .

حجت الاسلام والمسلمین گرجی با بیان اینکه در کشورهای اروپایی گزارش‌های فراوانی از حجاب خانم‌ها در سال‌های گذشته وجود دارد، می‌گوید: لازم است به این سوال پاسخ دهید، مردمی که در زمان شکسپیر زن‌ها اجازه بازی روی سن را ندارند و از مردها برای نقش دارند. ن استفاد میردند، د امروز رهنگی رسیده است؟

وی با اشاره به گزارشی از ویل دورانت، تاریخ نویسندگان آمریکایی در رابطه با این موضوع، یادآور شد: بنابر این گزارش، در قرن ۲۰ که اروپا به سمت صنعتی شدن در حال حرکت بود، مالکان صنایع برای آن دسته از مردان به عنوان شغلی گران و سرکش راحت وند، از انوان نوان ارگرانی ارزان و دون سرکشی استفاده ردند.

رن رهنگی در ر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه صاحبان صنایع روز به روز لباس‌های بانوان شاغل را کوتاه‌تر و تنگ‌تر کردند، عنوان کرد: با استفاده از ابزار رسانه و سینما فرهنگ برهنگی را به زنان تحمیل می‌کنند تا از آن‌ها استفاده کنند. سو استفاده نند.

وی ریح رد: اگر موزهای اروپا سر نیم محال است در ار متعلق

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پس از این تاریخ، ساخت مجسمه و طراحی نقاشی به صورت برهنه در اروپا آغاز شد، اظهار داشت: این باعث شد تا کم کم قبح شود که کار شکسته شود و آرام، آرام زن‌ها را در قرنی پیش ببرند. مجبور ردند ا لباس وتاه وشن.

وی ا اکید ر این امروز مان نرسیده است

اسلام از افراطیر و اندرویا در وزه اف و اب لوگیری رد

حجت الاسلام والمسلمین گرجی از افراطی گری و تندروی ها را یکی از دیگر اسلام در حوزه عفاف و حجاب معرفی کرد و یادآور شد: اسلام فاصله طبقاتی را برداشت و با وجودی که تنها زنان اشراف از حجاب استفاده کنند، اما اسلام بر این اصل است. اکید داشت اب موهبت الهی و رای مه انوان ا ر ایگاهی در امعه است.

وی با بیان اینکه این هنر اسلام بود که امنیت جامعه زنان را ایجاد کرد، گفت: اسلام حضور در جامعه، ایجاد نشاط در خانواده، صیانت از کیان خانواده را ارزش گذاشت و احترام به بانوان را به عنوان فرهنگ در جامعه ترویج داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تاکید بر اینکه از چادر و حجاب توسط بانوان بسیار ارزشمند است، گفت: ارزش این کار به اندازه‌ای است که شهید برونسی در مناجات خود با خداوند می‌گوید. من دختر در دامن اب میرود، اضر ودم ا اران ار میرم ا اران دختر دامان اب رود».

وی با اشاره به اینکه هر چادر شما بهای خون یک شهید است، می گوید: آیت الله بهاءالدینی با اشاره به خواهرانی که از چادر در گرمای تابستانی باعث عرق ریختن آن ها می شود، می شود، این طور گفته شد که «هر قطره عرقی که می تواند یک خورشید باشد.» است و این ورشید در ر، رزخ و امت انسان روشنایی می دهد.

اب انوان دشمن را وحشت زده است

حجت الاسلام والمسلمین گرجی با تقدیر از حضور پرشور بانوان همدانی در این مراسم و در میدان‌های مختلف در زمینه حمایت از انقلاب و اسلام، اظهار داشت: درست است که دشمن از موشک‌های نظامی، توانمندی علمی نخبگان کشور و توان رسانه‌های کشور هراس دارد و هر روز. دست ریم میند، اما در این ن از اندازه ادر انوان واهمه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه زنان حجاب دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: دشمنان برای مقابله با این ترس از خود هر چه در توان دارند را به کار گرفته اند تا حجاب را از سر خواهران و جامعه ما می گیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به سخنان شهید مطهری که اولین خاک هر کشور، حجاب آن کشورریز است، گفت: مردم، دولتمردان را کارگزاران حکومت عدل الهی می‌دانند، اما این به آن معناست که باید انتظار داشت. و مطالبی نداشتند.

وی با بیان اینکه مخاطب این حرف در مرحله اول، خودم هستم، خاطر نشان کرد: تجمعی که امروز در سراسر کشور با حضور پرشور بانوان، حجت را بر تمام کرد و باید تا در کنار مشکلات اقتصادی، تکریم کند. مردم و رفع مشکلات، اولین اکریز این انقلاب و نظام اب و اف است وسط

“ما ملت امام سینیم”

حجت الاسلام والمسلمین گرجی خطاب به دشمنان و برخی افراد خود را در کشور فروخته اند، مطرح می کنند: ملت ما همان عقیده را دارد که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خارج از کشور را می گوید و آن چیزی نیست جز ما ملت امام حسینیم (ع)». نی ما مانند سید الشهدا (ع) سر میدهیم، اما معجر از سر نان و واهران نمیدهیم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع)، یعنی زنان و خواهران ما از زینب (س)، رقیه (س) و سکینه (س) آموخته‌اند تازیانه را تحمل کنند و اسارت بروند، اما این شیرزنان، معجر از سر نخواهند داد.

مر مردان ما مرده اشند اجازه دهنده از سر نان ادر و روس ری .

وی با اشاره به اینکه امروز آمده است با حضرت حجت (عج) بار دیگر عهد ببندد که تا جان در بدن داریم، دست از یاری نظام، انقلاب و نائب شما بر نخواهیم برداشت، خاطر نشان کرد: اگر از کشته‌های ما پشته بسازند و از سرهای ما لعه، اه رزندان این و اک در اریخ نخواهند واند روزی امام امنهای نها ماند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما