ایلان ماسک به این فکر می کند که شغل خود را رها کند و به فردی با نفوذ تبدیل شود. داتو

[ad_1]

ایلان ماسک که در توییتر فعال است، اخیراً توییتی را در این شبکه اجتماعی در مورد ترک شغل و کار به عنوان یک اینفلوئنسر تمام وقت به اشتراک گذاشته است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس یکی از فعال‌ترین کاربران توییتر است و تقریباً هر توییتی این یک میلیارد خبر می‌دهد. حالا ماسک در یک توییت جدید او در مورد تمایل خود برای ترک شغل و تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تمام وقت صحبت کرده است. توییت او چنین است:

ما به دنبال ترک شغل و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تمام وقت هستیم. نطر شما چی هست؟

آیا ایلان ماسک ترک می کند؟

توییت ماسک همچنان توجه بسیاری از کاربران توییتر را به خود جلب کرد و بسیاری از اینفلوئنسرها به یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین توصیه کردند که به یوتیوب یا سایر پلتفرم ها بپیوندد و کار کند.

ماسک در توییتی نوشت که او یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در شبکه های اجتماعی است. در این توییت، ماسک از بیش از 65.8 میلیون دنبال کننده خود پرسید که در مورد آن چه فکر می کنند، و برخی از کاربران به او پیشنهاداتی دادند، در حالی که بسیاری دیگر فکر می کردند که او قبلاً یک تأثیرگذار بوده است.

ماسک تاکنون در مورد موضوعات مختلفی در توییتر صحبت کرده است، از جمله ارزهای رمزنگاری شده، تسلا، اسپیس ایکس و موارد دیگر، و در برخی موارد توییت‌های او تاثیر زیادی داشته است. به عنوان مثال، امسال یکی از توییت های او در حمایت از دوج کوین و گنجاندن ارز دیجیتال بحث برانگیز در لیست ارزهای دیجیتال قابل مبادله صرافی در “پایه مبادله” قیمت این ارز را افزایش داد.

ایلان ماسک ماه گذشته از دنبال کنندگانش در توییتر خواست تصمیم به فروش 10 درصد از سهام تسلا بگیرند. در این نظرسنجی، 57.9 درصد از پیروان ایلان ماسک معتقد بودند که او باید بخشی از سهام تسلا را بفروشد و مالیات بپردازد. با این حال، به گفته کاربران توییتر، او قبلاً سهام بزرگ تسلا را فروخته است.



[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما