اوت ار استقلال و رسپولیس

[ad_1]

از مشکلات اساسی رسپولیس در لیگ رتر وتبال ایران، دان سرخپوشان با وجود دست دادن چند مهره اصلی و همچنین بازیکنان ضعیف‌تر، هم در ارائه فوتبال هجومی تا حدودی موفق بودند، اما غیبت باز گلزن آن‌ها را به حسابی از قهرمانی و کورس با استقلال عقب انداخت.

از مدتا و ا لمحمدی رار دو درخواست الا این لحظه رفتی در مذاکرات این کار لزن اتفاق نیفتاده و مدیران رسپولیس مچنان در ال رایزا رض اسیانو و افتادن او در م و نمایش ملکرد مناسب،

در حال حاضر حاضر عیسی آل‌کثیر به دلیل اثباتیتی که از لیست پرسپولیس خارج شده بود، مهدی عبدی بعد از مدت‌ها به تمرینات سرخپوشان بازگشت و احتمالاً بهتر است به دور باشد، از سویی دیگر پیشنهاداتی هم از فوتبال پرتغالی دریافت کرد که این بازیکن جوان را هوایی کرده است. است. آمد اکدل م ا وجود اینکه ارسال در مقطعی رد وبی داشت ماچنان وجود ملکی مطمئن و دانگ بود. رود میروف ازبکستانی م دری و ود دای مه را درآورد، اما مچنان

ر لاف رسپولیس، رقیب وش نها مله ود را ربارتر و میقتر رده و از این رتری محسوسی اش. کوین یامگا، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و احتمالاً کاوه رضایی بازیکنانی هستند که علاوه بر بازی به عنوان بازیکن نوک تخصصی می‌توانند در جناحین خط حمله (وینگر) هم به میدان بروند و دست سرمربی استقلال از بابت چی نفرات هجومی وارد شوند. سیار از واهد ود. ضمنا رضا آذری، رضا میرزایی، زکریا مرادی، امین قاسمی‌نژاد و احتمالا محمد محبی هم در اختیار ساپینتو هستند تا درباره آن‌ها و حساب کردن روی تصمیم‌گیری‌هایشان انجام دهند.

طولانی شدن جذب گلداران گلزن باعث نارضایتی هواداران پرسپولیس شده و می‌تواند در طول فصل هم آسیب ببیند و حتی با وجود جذب مدافعان و هافبک‌های باکیفیت، این مجموعه را به قهرمانی برساند.

میزان

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما