نگرانی مریکایی از ری ایدن

[ad_1]

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از مردم آمریکا باید را «بیش از پیر» می‌دانند و از نظریه‌پردازان حزب دموکرات می‌دانند که نباید برای ریاست جمهوری نامزد شود.

ارش ایسنا، نیویوریمز نوشته است: ا این ال آن رمرد ساله از سال از رونالد ریگان، رئیسجمهور سابق مریکا در سال دومی. ار ایدن در انتخابات ریاست ماهوری مریکا نامزد ود، رخی نگران

نرسنجیا نشان می دهد سیاری از روندان مریکا ایدن را

بسیاری از مقامات و مشاوران سابق و سابق آمریکا معتقدند که باید نسبت به سال‌های قبل پیرتر به نظر می‌رسد، مسائلی که کاخ سفید نمی‌توانند با هیچ تدبیری آن را رفع کنند. ر انرژی اید را مردی سال او سین رنگیز است، اما نسبت ادن آهی در نگام راه رفتن از مسیر اصلی ود ارج مود و دستیارانش نگران ستند ایش سی ماد او در رویدادهای مومی ا لمات دال میند و نزدیکانش

وقتی آیدن ر ا انه ساحلیاش در ایالت دلاوِر میرود، مقامات اخ سفید دید مراقبش اشند. او ا در انظار مومی اهر نشده و نفرانسهای مطبوعاتی

گرچه باید پنج روز در هفته با حضور مربی ورزش می‌کند و بسیاری از هم سن و سال‌های او حتی نمی‌توانند سوار دوچرخه شوند، اما زمین خوردنش از روی دوچرخه در ماه گذشته صفحات همه رسانه‌های دنیا را به خود اختصاص داده است.

با این حال آنها باید برای آمریکایی‌ها مطمئن باشند که وضعیت جسمانی خوبی دارند، اما حتی بسیاری از طرفداران آن هم نگران هستند که آیا این سلامت جسمی تا شش سال آینده ادامه خواهد داشت یا خیر.

دیوید رگن، مشاور ارشد ار ن از روسای ماهوری مریکا : من ازه ساله دهام و دو سه سالی است ر مینم دیگر نباید مدیریت سازمانی را ر ده داشته باشد. دیگر اندازه وشیار نیستید.

ا این ال، رخی اوت ا snap اشتن افراد مختلف اشاره می کنند. اولشانسکی، متخصص ول مر نامزدهای انتخابات اما او نباید با معیار انتخاب شود.

در عین حال، پروفسور اولشانسکی نیز این سوال را دارد که آیا سلامت نسبی باید تا ۸۶ سال دوام آورد یا نه را «سوال درستی» می‌داند و می‌گوید: نمی‌توانم آن را ماله بکشم، وقتی سن بالا می‌رود خطرات نیز بالا می‌رود.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما