امیدواری امیرعبداللهیان و مکاری ن ایران و ربستان

[ad_1]

امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه ایران و عربستان دو کشور مهم در منطقه و جهان اسلام هستند، امیدواری کرد گفتگو و همکاری بین دو کشور به حل و فصل مشکلات منطقه و جهان اسلام کمک کند.

ارس، سین امیرعبداللهیان وزیر امور ارجه مهور اسلامی ایران ر امروز (پنجشنبه)

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی درباره مسائل مبتلابه جهان اسلام و امت اسلامی، روند روابط و همکاری دو و چند جانبه بین کشورمان با سازمان همکاری و بازگشایی اسلامی ایران نزد این سازمان در جدا و برخی مسائل منطقه ای اهتمام مشترک و ادل نظر رد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تلاش دبیرکل سازمان همکاری اسلامی برای بازگشایی نمایندگی ایران در نزد دبیرخانه این سازمان در تازه، به برخی از مسائل و مشکلات جهان اسلام اشاره کرد و نقش وی به عنوان دبیرکل سازمان همکاری اسلامی را در حل مسائل و مشکلات جهان اسلام. سیار ماشین واند.

* ایران و ربستان دو ور مهم در منطقه و آن اسلام

امیرعبدالله با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی دو کشور مهم در منطقه و اسلام هستند و ایفای جهان نقش مهمی در کمک به حل مشکلات امت اسلامی تاثیرگذار است، امیدواری کرد گفتگو و همکاری بین دو کشور و مشکلات منطقه و آن اسلام مک ند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این گفتگوی تلفنی با استقبال از بازگشایی و مشارکت فعال نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در این سازمان، نقش ایران به عنوان عضو موسس فعال و سازمان همکاری اسلامی را در بسیار مهم و مهم خواندن و تاکید کرد: سازمان بدون مشارکت و مشارکت فعال همه اسلامی قادر به حل مشکلات جهان اسلام نخواهد بود و ما از همه برادران و اعضای خواستار حمایت کامل از این سازمان هستیم.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با اعلام حمایت از برگزاری روند گفتگوها بین ایران و عربستان سعودی تاکید کرد که مشکلات فیمابین اسلامی باعث تاسف و ناراحت کننده است و این سازمان مسلمان و برادر را به صلح و گفتگو دعوت می کند.

وزیر امور ارجه ورمان در این و از سین ابراهیم

گفتنی است وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 28 آذر در حاشیه نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در دیدار با دبیرکل جدید سازمان همکاری اسلامی بر نقش این سازمان در کمک به حل مشکلات و بحران های جهان اسلام از جمله کشورهای افغانستان و شمال مرز کرد.

نی است، امیرعبداللهیان امروز ا وزرای ارجه اپن و راق م لفنی و رد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما