آشنا به خدمات میزبانی وب صباح – زومیتا

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب مناسب از میان طرح های مختلف صباح، با کارشناسان صباح در تماس باشید. ساب هاست با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است.

ساب هاست با بیش از 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب، میزبان طیف گسترده ای از وب سایت های سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده توسط ساب هند می پردازیم.

یکی از عوامل مهم زمانی که خریده است لازم به ذکر است که این زمان آپتایم است. Uptime مدت زمانی است که یک وب سایت در یک بازه زمانی مشخص در دسترس کاربران قرار می گیرد. زمان بالا معمولا به صورت درصد بیان می شود. Subhand تقریباً 100٪ احتمال دسترسی به وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و تأثیر منفی بر سئوی وب سایت می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا از زبان برنامه نویسی PHP برای ساخت وب سایت خود استفاده کرده اید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید هاست ویندوز و لینوکس را جداگانه بررسی کنید. گزینه. برنامه های ملاقات اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

صبح هست

سرورهای ساب هاست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. اگر ترافیک وب سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرور ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما خارج از ایران هستند، بهتر است از سرور خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام برنامه های جمع آوری دارای یک فایروال اختصاصی برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و WAF اختصاصی اجرا شده است.

یکی دیگر از ویژگی های برنامه های گردآوری بک آپ گیری منظم و روزانه در سرورهای مجزا است. داشتن گواهینامه SSL یکی از موثرترین راه ها برای بهبود امنیت وب سایت و رتبه در موتورهای جستجو است. ساب هاست با صدور انواع گواهینامه های SSL که می تواند از مرورگرهای معتبر پشتیبانی کند، امنیت وب سایت شما را فراهم می کند.

اگر وب سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده اید و می خواهید سرعت و امنیت وب سایت خود را افزایش دهید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. استفاده از هاست وردپرس Sabast سرعت سایت وردپرس را تا 5 برابر افزایش می دهد. هاست ساب وردپرس با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد NVMe و CPU قدرتمند و رم بالاتر و استفاده از وب سرور LiteSpeed ​​سرعت وب سایت وردپرس را افزایش می دهد.

اگر بازدید کننده زیادی از سایت خود دارید و به دنبال راهی موثر برای افزایش سرعت و امنیت وب سایت خود هستید پیشنهاد می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرورهای مجازی، برخلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرورهای مجازی یکی از مزیت های اصلی سرورهای مجازی است.

در یک سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به یک کاربر اختصاص داده نمی شود، مانند یک سرور اختصاصی. به همین دلیل نسبت به سرورهای مجازی سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرورهای مجازی می توان به عیب یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی داشتن IP اختصاصی است. سرور مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های انتخابی مناسب است. سرور مجازی صبا است در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم طرح سرور مجازی صبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابر است.

سرورهای اختصاصی گزینه ای عالی برای کسب و کارهای بزرگ و وب سایت های فروشگاهی با تعداد بازدیدکننده زیاد هستند. از ویژگی های پلن های مختلف سرورهای اختصاصی صباح می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به روت و امکان مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما