به روز رسانی زنده COVID: جراح عمومی ایالات متحده به جوانان هشدار می دهد که با اثرات “فاجعه بار” سلامت روانی روبرو شوند

[ad_1]

تصویرجراح عمومی ایالات متحده، دکتر Vivek H. Murthy در کاخ سفید در ماه ژوئیه.
اعتبار…داگ میلز/نیویورک تایمز

جراح عمومی ایالات متحده روز سه‌شنبه هشدار داد که جوانان در نتیجه چالش‌هایی که نسل آن‌ها تجربه کرده‌اند، از جمله همه‌گیری ویروس کرونا، با اثرات «ویرانگر» سلامت روانی مواجه هستند.

این پیام به عنوان بخشی از توصیه عمومی نادر پزشک ارشد کشور، دکتر ویوک اچ. مورتی، در گزارشی 53 صفحه ای آمده است که می گوید این بیماری همه گیر مسائل مربوط به سلامت روان را تشدید کرده است که قبلاً در بهار 2020 شیوع یافته بود. .

این گزارش به افزایش قابل توجهی در گزارش‌های خود درباره افسردگی، اضطراب و مراجعه به اتاق اورژانس به چالش‌های سلامت روان اشاره کرد. در ایالات متحده، مراجعه به اورژانس برای اقدام به خودکشی برای دختران نوجوان در اوایل سال 2021 نسبت به مدت مشابه در سال 2019، 51 درصد افزایش یافته است. برای پسران این رقم به 4 درصد افزایش یافت.

در این گزارش آمده است که علائم اضطراب و افسردگی در طول همه گیری جهانی دو برابر شده است. اما مسائل مربوط به سلامت روان از قبل در ایالات متحده رو به افزایش بود و بازدید از اورژانس مربوط به افسردگی، اضطراب و مسائل مربوط به آن از سال 2007 تا 2018 28 درصد افزایش یافت.

دلایل پیچیده است و هنوز قطعی نیست. این گزارش خاطرنشان می‌کند که شیمی مغز نوجوانان و روابط با دوستان و خانواده، و همچنین فرهنگ رسانه‌ای سریع، فاکتورهای مهمی هستند که می‌تواند برخی از ذهن‌های جوان را احساس درماندگی کند.

دکتر مورتی در این گزارش نوشت: “جوانان با پیام هایی از طریق رسانه ها و فرهنگ عامه بمباران می شوند که حس ارزشمندی آنها را از بین می برد – به آنها می گویند خوش قیافه هستند، به اندازه کافی محبوب نیستند به اندازه کافی باهوش یا به اندازه کافی ثروتمند نیستند.” به نظر می رسد پیشرفت مشروع و نگران کننده در موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی، نابرابری درآمد، بی عدالتی نژادی، همه گیری مواد افیونی و خشونت با اسلحه بسیار کند است.

توصیه‌های جراح عمومی به تعداد فزاینده‌ای از توجه و اقدام به سلامت روان نوجوانان می‌افزاید. در ماه اکتبر، آکادمی اطفال آمریکا، آکادمی روانپزشکی کودکان و نوجوانان آمریکا و انجمن بیمارستان کودکان به اعلام “اورژانس ملی” در سلامت روان جوانان پیوستند.

اگرچه رسانه‌های اجتماعی معمولاً برای پریشانی نوجوانان مقصر شناخته می‌شوند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که صرف نمایشگر به تنهایی دلیل این بحران نیست. در عوض، رسانه‌های اجتماعی و سایر فعالیت‌های آنلاین بیشتر برای تشدید وضعیت روانی موجود نوجوان عمل می‌کنند و باعث می‌شوند برخی احساس ناراحتی بیشتری کنند و برخی دیگر احساس ارتباط را افزایش دهند.

بانی ناگل، متخصص اطفال در دانشگاه علوم و بهداشت اورگان که نوجوانان را درمان و مطالعه کرد، گفت که تعاملات آنلاین نیازهای اصلی برای ارتباط را برآورده نمی کند.

تحقیقات اخیر توسط نویسندگان مشترک نشان می دهد که تنهایی یک پیش بینی کننده اصلی در احساس افسردگی و افکار خودکشی است.

دکتر ناگل گفت: “فکر نمی‌کنم زمانی که با شخصی با نمای جعلی آنلاین صحبت می‌کنید، این یک ارتباط انسانی واقعی باشد.”

به علاوه، تحقیقات نشان می‌دهد که زمان تماشای صفحه می‌تواند فعالیت‌هایی را که برای سلامت جسمی و روانی مهم هستند، از جمله خواب، ورزش و فعالیت‌های شخصی جابجا کند. علیرغم گذراندن ساعات بی‌شماری در رسانه‌ها، نسل کنونی جوانان سطوح بیشتری از تنهایی را بیان می‌کنند – بیش از هر گروه سنی دیگری.

مقامات و دانشمندان به طور گسترده اذعان کرده اند که تحقیقات کافی در مورد علل زمینه ای انجام نشده است. توصیه دکتر مورتی خواستار اختصاص منابع بیشتر به درک و پرداختن به چالش‌های سلامت روان است و قدردانی بیشتر از سلامت روان به عنوان یک عامل مهم در سلامت کلی را ترغیب می‌کند.

در پایان این گزارش آمده است: “این لحظه لحظه تقاضا برای تغییر است.”

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما