ادعای نرال مکنزی لیه ایران

[ad_1]

نکنزی»، رمانده اسنپام، (یکشنبه، وریه)

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز نوشت: ژنرال مککنزی پس از انجام مجموعه حملات موشکی انصارالله ایمن، روز یکشنبه وارد امارات شد تا درباره تلاش ها برای تقویت دفاعی این کشور گفتوگو کند.

به گزارش پایگاه خبری «الجزیره»، وی که به منظور حمایت دولت آمریکا از ابوظبی به این سفر می رود، به خبرنگاران گفت: «من فکر می کنم زمان بسیار نگران کننده ای برای امارات است. نها دنبال مایت ستند. ما اینجاستیم ا این مایت و مک را مهیا نیم».

وی افزود: «بهترین رادارهای هواپیماهای F-22 یکی از نظارت‌های جهان را در اختیار امارات قرار می‌دهد که قادر به شناسایی بمب‌های کروز در حمله به زمین و پهپادها هستند».

مارات ن محموله های اچاق سلاح را ناسایی میند.

فرمانده سنتکام ادعا می کند که موشک های بالستیک میانبردی که امارات را هدف قرار داده است در مکانی طراحی و ساخته نشده بلکه در مکان دیگری ساخته شده و معتقد است که ایران در این موضوع قرار دارد.

F-22

پس از هشدارهای مکرر صنعاء به ابوظبی درباره مداخله در امور داخلی یمن و تلاش برای تنشزایی در این کشور نیروهای مسلح یمن سه عملیات را طی هفته های اخیر علیه مواضع حیاتی امارات انجام دادند که آخرین آن را یکشنبه پیش باز می کنند.

حمله نیروهای مسلح یمن به عمق خاک ابوظبی و دبی، با سفر «اسحتزوگ» رئیس رژیم هر دیداری با امارات و دیدار «محمد بن زاید ولید ابوظبی» همزمان شد و این امر بر پیامهای تنبیهی ارسالی صنعاء به ابوظبی میافزاید.

پس از این عملیات بود که وزارت دفاع فرانسه، جمعه پیش اعلام کرد که برای تضمین امنیت حریم هوایی امارات عربی در مقابل عملیات نیروهای یمنی، با ابوظبی همکاری خواهد کرد.

ان مایتاای ربی ا ابوظبی از دو از ده ودر الی

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما