آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

تاریخ انتشار: 11:24 – 22 دی 1398 – کد خبر: ۵۸۵۸۰۵ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سید جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا در گردهمایی زنجیره تامین محصول جدید سایپا (رهام) که باحضور مدیران عامل و فعالان صنایع قطعهسازی و شرکتهای دانشبنیان برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته و ۱۰ روز زودتر از وعده داده شده، تولید خودرو پراید۱۳۲ متوقف شد و مطابق برنامه اعلام شده، خودروهای پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۱ هم در چند ماه آینده از چرخه تولید کنار گذاشته میشوند. خبرگزاری میزان- سلیمانی گفت: ۱۰ روز زودتر از وعده داده شده، تولید خودرو پراید۱۳۲ متوقف شد. مدیرعامل سایپا گفت: هفته گذشته و ۱۰ روز زودتر از وعده داده شده، تولید خودرو پراید۱۳۲ متوقف شد و مطابق برنامه اعلام شده، خودروهای پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۱ هم در چند ماه آینده از چرخه تولید کنار گذاشته میشوند. به گفته وی سایپا طبق برنامهریزی، در سال ۱۴۰۰، حدود ۷۰ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۱، حدود ۱۰۰ هزار خودرو رهام تولید خواهد کرد. محسن تنابنده اعلام کرد قسمت هفتم سریال «پایتخت» ساخته نمیشود. یک دهه از پایتخت میگذرد، اولین قسمت این سریال سال ۱۳۹۰ راهی تلویزیون شد و هماکنون صحبت بر سر پخش نوروزی فصل هفتم آن در بهار ۱۴۰۰ است، یک دهه محبوبیت سریالی پرببیننده بدون شک نمیتواند حاصل یک اتفاق باشد، از سویی برای اثری که توانسته یک دهه بر مدار خود حرکت کند بدون شک ایجاد حواشی و گاه چالشهای سخت عجیب نیست.

اخبار جدید گیلان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از فضاسازی رسانهای عوامل سریال «پایتخت» درباره حذف دو نابازیگر این سریال از پروژه پایتخت ۷، رسانهها از طلب دستمزد نجومی یکی از بازیگران این سریال که پنج میلیارد تومان اعلام شده، خبر دادهاند! به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نانوکاتالیست در کشور موفق به تامین بخشی از نیاز کشور به کاتالیستهای مورد استفاده در صنایع مختلف شده است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند گفت: بیش از ۸۰ نفر از صنعتگران شهرستان بیرجند از ابتدای امسال تاکنون در ۲۵ نمایشگاه سراسری، بین الملی و خارج از کشور شرکت کرده اند. برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی صورت گرفته، نوزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی دی ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد. آنچه که در ماههای اخیر در مورد افزایش مبلغ یارانه نقدی مطرح بود، به این موضوع برمی گشت که دولت در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بتواند بخشی از منابع ناشی از آن را جهت پرداخت یارانه های نقدی اختصاص دهد که در این صورت مبلغ یارانه نیز افزایش پیدا می کرد.

یارانه نقدی طبق روال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. این تفسیر جالب به واسطه خلاقیت و نوآوری که در آن به خوبی به مخاطب القا می شود، باعث افزایش جذابیت داستان می شود. داستان انیمیشن زندگی قهرمان افسانهای یونانی، هرکول را از لحظه تولد تا بزرگسالی به تصویر میکشد. به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (یکشنبه، ۱۵ دیماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، سیاو و نفتای سبک پالایش نفت آبادان و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران است. رینگ داخلی بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه میعانات گازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمینژاد خواهد بود. پیش از این قرار بود مردان مجرد بالای ۲۵ سال اجازه ثبتنام برای مسکن حمایتی را داشته باشند اما شرط سنی وزارت راه و شهرسازی اصلاح شد و حالا مجردان بالای ۲۳ سال امکان ثبتنام برای مسکن حمایتی دارند. به گزارش پول نیوز، دیروز هم، کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و بنزین اکتان ۸۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

اخبار جدید در مورد رضا ضراب

روز شنبه (۱۴ دیماه) کالاهای آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، رافینت پتروشیمی بیستون، متانول پتروشیمی زاگرس و متانول شرکت متانول کاوه در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی اخبار جدید در مورد رضا ضراب – onlinemino.ir – (سایت اینترنتی پیشنهادی) ایران معامله شد. پول نیوز – امروز 8 دی ماه، کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت تهران و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد. این تولیدکننده توضیح داد که واقعاً در صنعت تفریحات و اسباببازی، تولیدکنندگان هم تقویت شدهاند و هم تولیدکنندگان جدید ایجاد شدهاند؛ یعنی عدهای که قبلاً در یک حوزه دیگر فعالیت میکردند و در کسب و کار و حرفهی خود ناموفق بودند؛ امروز وارد این حوزه شدهاند و در زمینههای کودک، اسباببازی، تولید بازیهای فکری، سرگرمیهای آموزشی و تجهیزات مراکز بازی و شهربازی فعالیت میکنند و به سرعت در حال توسعه هستند. امروز اما سیروس مقدم از ساخت فصل هفت «پایتخت» خبر داده!

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما