ازگشت ستاره استقلال یک نقشی متفاوت

[ad_1]

صالح مصطفوی، فرزاد مجیدی، بهزاد نوشادی و بهزاد غلامپور دستیاران ایرانی کادرفنی استقلال در لیگ بیست ویکم بودند که فرهاد مجیدی را در مسیر هدایت آبی‌پوشان پایتخت همراهی می‌کردند که با توجه به جدایی مجیدی، مصطفوی همراه یا عازم امارات و تیم «اتحاد کلبا» بودند. رضا مجیدی م از ادرفنی استقلال دا ده و اد نوشادی م میم رفت در نساجی ار ود را رد.

ریکاردو سا نتو سرمربی رتغالی دید استقلال رای نش ادرفنی ها دستیار رتغالی ا ود ران ورد. روی موتا دستیار اول در فصل جدید خواهد بود، مربی مورد اعتماد قهرمان پرتغالی که همیشه در کنار سان پینتو حضور داشته و حالا در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه را به دست می‌آورد. اولو میگوئل دوس سانتوس مربی دنساز دید و مچنین رار است ائو رئو در سوت. مدیران استقلال در تصمیم گیری خود با سرمربی پرتغالی تیم خود، به دنبال اضافه کردن دستیار ایرانی به کادرفنی سا پینتو بودند و گزینه های مدنظر خود را به سرمربی پرتغالی پیشنهاد دادند.

سرو دری و الشی دید در استقلال

مدیران استقلال نه اصلی ود رای دستیاری سا نتو، سرو دری اعلام ردند. راست سابق آبی‌پوشان پایتخت که در پایان لیگ هجدهم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و تمرین مربیگری را در کشور هلند گذراند و اکنون در ۳۸ سال به تیم استقلال در کسوتی متفاوت بازگشته است.

ساسان پینتو به مدیران استقلال اعلام کرد که مشکلی برای حضور خسرو حیدری در کادرفنی آبی‌ها وجود ندارد و هم موافق حضور کاپیتان سابق استقلال است که بازی جهانی در جام ۲۰۱۴ برزیل را هم در کارنامه دارد، در کنار خود است. دری امروز ل محل برگزاری مسابقات اشگاه استقلال در ازار

لامپور و اهری ماندگار دند

بهزاد غلامپور مربی مربی‌بانان استقلال که با پیشنهاد در کادرفنی الاتحاد کلبا حضور داشت، بعد از چراغ سبز پینتو و توافق با باشگاه مدیران استقلال قراردادش را تمدید کرد تا در لیگ بیست‌ودوم هم در کادرفنی آبی‌ها همیشه حضور داشته باشد.

بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال هم قرار است یک فصل در نقش مدیر تیم فعالیت کند و خبر ابقای او هم روز گذشته به صورت رسمی از سوی باشگاه استقلال اعلام شد تا با حضور 3 چهره ایرانی روی نیمکت استقلال، کادرفنی آبی‌ها برای فصل جدید چینش ود.

منبع: وتبال

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما