ردهمایی رگان نعت ردهروشی ور در «ایران ریتیل و2022»

[ad_1]

نمایشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی و توسعه صنایع، به‌خصوص در مورد عناوینی که دارند و در بسیاری از موارد به یک شاخص کلیدی می‌توانند در معرفی و کسب شهرت جهانی، توسعه کسب و کار و فعالان حوزه، میزان افزایش و افزایش سرانه ناخالص ملی نقش داشته باشند. اشند. نعت نمایشگاهی در ورهایی دولت نظارت، مایت و این وزه دارد، سیار النده، موفق و اثرگذار است.
: ردهمایی رگان نعت ردهروشی ور در «ایران ریتیل و2022»

پس از برپایی سه دوره نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فناوری‌های نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته، شرکت تجارت طلایی نیک روش به عنوان مجری برگزاری چهارمین دوره نمایشگاهنمایشگاه خرده فروشی ایران 2022، واهد ود در اریخ ? ال ? مرداد ماه سال 1401 در محل دائمی مرکز نمایشگاه ملی ایران گزارش واهد رد.

این نمایشگاه، به‌عنوان اولین تجربه جدید در این زمینه، می‌تواند در توسعه شبکه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای نقشی ایفا کند و در عین حال در کنار شناسایی نقاط ضعف صنعت در سه سال گذشته، تلاش کرده تا جایی که این ضعف‌ها را به نقاط ضعف تبدیل کند. ند.

در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به موضوعات تربیتی نوین این صنعت و موضوعات با تجربه‌ها و آثار جهانی در زمینه‌های خرده‌فروشی بخشی از نمایش‌های این نمایشگاه در سه سال گذشته بوده است.

ن رو در ماس انی، در مقایسه ا ور ما

به همین دلیل، نمایشگاهی برگزار می شود که در وله اول به شکل دهی کار و ارتباط با متخصصان جهانی در این زمینه کمک کند و نقش ارزشمند خود را در دوران تبدیل در قالب افزایش حجم تابلوی سازمان ها و ایجاد زیرساخت های توسعه فروش آنلاین در این شرایط سخت فراهم آورد.

این نمایشگاه که در نمایشگاه‌های بین‌المللی گنجانده شده است، از سوی شرکت تجارت طلایی نیک‌روش برگزار می‌شود و به بستری برای تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوفی و ​​صنایع وابسته می‌پردازد. دل ده است.

انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت و شرکت‌های فعال در این حوزه از مهم‌ترین رویدادها هستند که این رویداد را از روز اول و اولین دوره تا به امروز برگزار می‌کنند.

آنچه در حال حاضر صنعت خرده‌فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌های مدرن باید به آن توجه شود، شامل چابکسازی سیستم‌ها و آموزش نیروی انسانی با هدف توجه به قالب‌های متنوع و نظارت جامع بر تمام جزئیات است. همچنین سیستم‌های کنترل کیفی استفاده از محصول عرضه می‌شود و در نهایت ایجاد فضای تفریحی برای گذراندن مدت زمان بیشتر از وقت مشتریان در محل‌های فروشگاه‌ها و جلب رضایت مشتریان در زمان‌های اولیه تعیین می‌شود که می‌توان چنین رویدادهایی را برگزار کرد.

نباید راموش رد ردروشی سادهای نیست و اید ر اصول الگوهای ومیده و اصلاح شده راددا
: ردهمایی رگان نعت ردهروشی ور در «ایران ریتیل و2022»

انبوه شکست‌های موجود در حوزه خرده‌فروشی که باعث بی‌ثمر ماندن می‌شود، تلاش بسیاری از دست‌اندرکاران این حوزه حتی در توسعه‌یافته‌شده است، خود گویای به‌روزرسانی‌ها را در حوزه خرده‌فروشی‌های مدرن ایجاد می‌کند که در قالب چنین نمایشگاهی در سنوات جدید ساخته می‌شوند.

فروشگاه‌های زنجیره‌های خرده‌فروشی در واقع برآمده از تحولات رخ‌داده در عرصه تجارت جهانی و دگرگونی در اصول اقتصادی و حرکت به سمت اقتصاد بازار است که خود متکی به بهبود استانداردهای زندگی در عصر جدید است.

در واقع نچه در رویدادهای مرتبط ا ردهروشی در ور ما مهم است لاش رای رهن سا و متنا الا. رایندی میواند در رایط رمانی (اما ممکن است)

با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه این نمایشگاه در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی، آشنایی با هر چه بیشتر صاحبان و مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف، استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت خاص، علاقه‌مندان. در ورت مایل در این رویداد ملی، میوانند ایگاه ر ارت لایی مراجعه کنند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما