وادار – استقلال مطهری، ا را رنده رد

[ad_1]

وادار و استقلال امروز (جمعه) در ارچوب دیدار معوقه از آنزدهم ا این نتیجه استقلال امتیازی د و ا سه امتیاز ر نسبت رسپولیس، درنشین ماند. وادار م امتیاز در دوازدهم دول ردهندی رار رفت.

لهای این دیدار را ستد در دقیقه (پنالتی)

نمه نخست

امین قاسمینژاد که برای اولین بار در ترکیب ابتدایی استقلال قرار گرفته بود، در دقیقه 10 وارد فضای داخل داخل جریمه هوادار بود و روی بیتجربگی محمد حسینی، مدافع حریف و تیزهوشی خودش یک ضربه پنالتی برای استقلال کسب می کند. رودی ستد، تیم اهل نین استقلال

بازی در نیمه نخست به نسبت نتیجه گیری می شد و توپ و میدان در ابتدا در انتخاب بازیکنان استقلال بود، اما در ادامه پس از زدن توسط ژستد، بازیکنان هوادار بازی را در اختیار گرفتن و فشار بر روی دروازه استقلال وارد کردند.

س از مر رسیدن ل، وادار لوتر مد و می وانست

استقلال در د موقعیت الی دحمله رای دن ل دوم دا اما وت ستد روی اس وب اسیان ا الا

شاگردان فرهاد مجیدی در ادامه بازی چند شانس گلزنی دیگر هم بودند که مهمترین آنها در دقیقه 35 بودند که مدافعان هوادار دیگر را مقابل شوت ژست قرار دادند و مانع باز شدن دروازه شان شدند.

در این بین هوادار بیشتر روی کارهای معین عباسیان در ارسال ضربات ایستگاهی و کرنر و اوت دستی حساب باز کرده بود و فشار خوبی هم از این طریق روی دروازه استقلال وارد کرد.

شاگردان عنایتی در نهایت پس از ارسال بلند اوت توسط عباسیان، توپ را در شلوغی محوطه جریمه به مهدی عبدی رساندند و این بازیکن پاس تند و تیزی به شش قدم استقلال فرستاد تا محمد جواد محمدی روی غفلت مدافعان، توپ را قطع کند و دروازه حسینی در. دقیقه از ود.

این نیمه نتیجه آن رسید.

نیمه دوم

رضا نایتی در این نیمه ابک مرادی، ازیکن سابق استقلال را ماه در این م ور داشت مین رستاد. مرادی آن ا ورود ازی انگیزه ادی از ود

نمه دوم رخلاف نیمه اول دقیقه م افت و دنبال د و دو م نمی تواند موقعیت رناکی روی درونازه م ایجد. شاید فقط به شوت وریا غفوری در دقیقه 51 به عنوان موقعیت خطرناک اشاره کرد که در میانه راه به امین قاسمینژاد برخورد کرد و حسینزاده هم نتوانست به توپ برسد و آن را قطع کند تا این شوت در نهایت به اوت برود.

در دقیقه 83 امیرحسین حسینزاده بین مدافعان هوادار نفوذ کرد و در حالی که می توانم با پاس، ژست را در مقابل دروازه خالی قرار دهد، اقدام به شوتزنی کرد که بشاگردی به خوبی این توپ را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

مهدی مهدیپور، بهترین پاسور استقلال پشت این ضربه کرنر و ارسال بلندی به تیر یک داشت و امیر ارسلان مطهری در میان غفلت مدافعان هوادار خودش را به توپ می رساند و با ضربه سر چکشی، دروازه بشاگردی را در دقیقه 85 باز کرد تا استقلال به گل. دوم و روزی می رسد.

در دقایق ایانی این دیدار سیاوش دانی ا دریا ارت رد دوم از مین ازی اخراج د. این اخراج اعث د لحظات رفشاری رای اگردان رهاد مجیدی در ند دقیقه ایانی رقم ورد.

رکیب وادار: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، مهدی عبدی (صائب محبی، دقیقه 53)، سید محمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان (محمد چهارمحالی، دقیقه 62)، حسین صادقی (پیمان میری، دقیقه 74)، معین عباسیان (امیر ورمحمد، دقیقه)، ابا محمدی (بابک مرادی، دقیقه)، محمد واد محمدی

رکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدیپور، زبیر نیکنفس، ووریا غفوری، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه 51)، امین قاسمینژاد (ارسلان مطهری، دقیقه 63)، امیرحسین حسینزاده (امیرعلی صادقی، دقیقه 83) و رودی ستد (آرمان رمضانی، دقیقه ).

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما