ماندگارترین کتابهایی که زندگی شما را در Fidebo تغییر خواهد داد – زومیت

[ad_1]

Fidebo 10 کتاب را معرفی می کند که در این زمینه برای شما بسیار مفید است ، سعی کنید آنها را بخوانید و همزمان از آنها درس بگیرید. این تمرین شماست که در زندگی شما تغییر ایجاد می کند ، نه فقط خواندن یک کتاب ، با این حال ، کتابهایی که با آنها آشنا خواهید بود ، چارچوبی برای انجام اقدامات ارائه می دهند.

  1. کیمیاگر

کتاب کیمیاگر پائولو کوئلیو رمانی است که خواندن آن بسیار آسان است. این داستان بسیار توصیفی استعاره ای قدرتمند را آموزش می دهد: چگونه می توانید رویاهایتان را تعقیب کنید. خرید یا بارگیری PDF بهترین ترجمه این کتاب به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه با موانع پیش رو آشنا شوید و شجاعت خود را در مسیری که برای آن بیشتر ارزش قائل هستید ، پیش ببرید.

  1. هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب از استیون پرسفیلد شاید مهمترین کتاب زندگی شما باشد. خواندن این مقاله می تواند به شما در ایجاد یک تجارت موفق ، نوشتن کتاب و ایجاد شغلی مطمئن و رضایت بخش کمک کند. هنر جنگ در کارآفرینی به شما امکان می دهد مقاومت درونی خود را بشکنید ، زندگی واقعی خود را داشته باشید و اصالت خود را واقعاً زندگی کنید. اگر شما کارآفرین ، نویسنده ، هنرمند یا هر نوع خالقی هستید ، خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنیم.

  1. جریان روانشناختی: تجربه بهینه

بهترین تجربیات زندگی ما چیست؟ تعطیلات؟ در ساحل دراز کشیده؟ خیر Mihaly Chixant ، روانشناس برجسته جهان ثابت می کند که تجربیات بهینه در واقع لحظاتی از زندگی ما هستند که ما برای رسیدن به اهداف معنی دار تمام تلاش خود را می کنیم. از طریق این کتاب ، خواهید آموخت که چگونه می توانید تمرکز خود را تقویت کرده و اراده خود را تقویت کنید ، و در نتیجه ، زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. جدا از این کتاب ، نکات ذکر شده در این مقاله به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

دیبو

  1. مردی که فکر می کند

ایده ها بسیار مهم هستند. ما همان چیزی هستیم که اغلب فکر می کنیم. کتاب جیمز آلن به نام مردی که فکر می کند به شما می آموزد که چگونه ابتدا زندگی مورد نظر خود را در ذهن خود متصور شوید ، سپس با تلاش و فداکاری آن را به واقعیت تبدیل کنید. کتابی که انسان فکر می کند یک کتاب کلاسیک ، کوتاه ، ساده و قدرتمند است.

  1. بیداری ویشال در داخل

کتاب بیداری غول ها راه حل های باکیفیتی را به شما معرفی می کند که می توانید از آنها برای کنترل سریع احساسات خود استفاده کنید. وقتی داخل را کنترل می کنید ، بیرون دنبال می شود. با خواندن این کتاب و استفاده از راه حل های ذکر شده در آن ، می توانید از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

  1. مزرعه حیوانات

قلعه حیوانات توسط جورج اورول در سال 1945 منتشر شد. این کتاب به یک مزرعه گاو اشاره می کند که در آن حیوانات تصمیم می گیرند مزرعه را در دست بگیرند و تعاونی ایجاد کنند تا از مزایای کار مشارکت برخوردار شوند. با این حال ، برخی از حیوانات پاداش بیشتری می خواهند ، خوک ها به تدریج قدرت می گیرند و قوانین تغییر می کنند.

در پایان ، این س forال برای حیوانات پیش می آید که آنها ابتدا برای کدام جامعه تلاش کردند و آیا آزادی جدید برای آنها کافی است؟ کتاب قلعه حیوانات ساده ، چشمگیر و بسیار آموزنده است و یکی از بزرگترین آثار سیاسی-اجتماعی تاریخ محسوب می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم بهترین کتاب ترجمه شده مزرعه حیوانات را بارگیری و مطالعه کنید.

  1. هفت عادت افراد مثر

کتاب 7 عادت افراد م aثر یک اثر کاربردی از استفان پوئت با راهنماها و دستورالعمل های ساده است. این کتاب هم برای مشاغل و هم برای افراد مفید است. با خواندن این مقاله می آموزید که اولویت بندی امور را اول انجام دهید و از انتها در ذهن خود شروع کنید. کتاب 7 عادت افراد مentialثر در مدیریت و ادبیات رهبری یک کتاب کلاسیک است و باید توسط هرکسی که دارای موقعیت تأثیرگذار است مطالعه شود.

دیبو

  1. دنیای سوفی

این کتاب که توسط جاستین گردر نوشته شده ، یک رمان فلسفی است که داستان زندگی سوفی آموندسن ، دختر نوجوان مقیم نروژ و آلبرتو ناکس ، فیلسوف میانسال را که سوفی را با فلسفه آشنا می کند ، روایت می کند. در این تکلیف ، سوفی باید به دو س basicال اساسی پاسخ دهد: “تو کیستی؟” و “جهان از کجا آمده است؟” خواندن این رمان شما را تشویق می کند تا در مورد پاسخ این دو سوال فکر کنید.

  1. راه هنرمند

راه هنرمند توسط جولیا کامرون نوشته شده است و در واقع یک کتاب خودیاری درباره خلاقیت است. خواندن این کتاب شما را در جهت معنوی و هنری راهنمایی می کند و از آنجا که در انتهای هر فصل نیز تکالیفی ارائه می دهد ، خواندن کتاب را به یک کار پویا تبدیل می کند. کتاب راه هنرمند عمیق و در عین حال ساده است و می تواند خلاقیت هر فردی را از حسابدار گرفته تا ورزشکار متحول کند.

  1. زندگی یافت

کتاب زندگی پای نوشته یان مارتل داستان پسر نوجوانی به نام پی پاتل ، پسر باغدار باغ وحش را روایت می کند. او اطلاعات زیادی در مورد حیوانات دارد و همچنین به فلسفه علاقه مند است. وقتی پای و خانواده اش از هند به آمریکای شمالی فرار می کنند ، کشتی آنها غرق می شود و سپس او خود را در یک قایق نجات با کفتار ، گورخر زخمی و ببر بنگال 450 کیلوگرمی تنها می بیند. بعدی چیست داستان شگفت انگیزی از خیانت و ماجراجویی. اگرچه کتاب زندگی درباره دین نیست ، اما بر اهمیت اعتقاد به چیزی تأکید می کند.

در نهایت ، خواندن چند کتاب می تواند دیدگاه شما را نسبت به جهان پیرامون شما تغییر داده و زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین ، اگر می خواهید این اتفاق برای شما بیفتد ، می توانید با خواندن کتابهایی که در این مقاله با آنها آشنا هستید ، شروع کنید.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما